• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)

Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Інша інформація щодо закупівлі: Категорія замовника - передбачена п. 3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"; Вид закупівлі - відкриті торги; Місцезнаходження замовника - 13300, Житомирська обл., місто Бердичів, ВУЛ. ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2.

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2020 10:42 - 30.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 6e142c6e73644c4d80028d27350842be
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-001132-b.b8
Назва: Вимога
Вимога:
Про вилучення дискримінацічйних вимог
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують проходження навчання або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель в 2020 році, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг (не менше, ніж на одного працівника, вказаного у довідці відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації). Дана вимога обґрунтована тим, що 19 квітня 2020 року вступила в дію нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі, якою внесено суттєвих змін до порядку проведення процедур закупівель в цілому, а тому проходження навчання у попередніх роках не підтвердить належним чином наявність відповідної кваліфікації працівників. Проходження навчання або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель в 2020 році є доступною процедурою для будь-яких учасників, тому вимога Замовника жодним чином не впливає на свободу конкуренції та відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Також, дана вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення. Відповідно до підпункту 6.4. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля. З метою перевірки учасників щодо забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України, яка є предметом даної закупівлі. Зазначаємо, що об’єкти Замовника, так і Постачальника природного газу, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит». Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Саме у зв’язку з цим Учасник, з метою вжиття заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання природного газу повинен відповідати вимогам законодавства щодо захисту довкілля. На підставі вищевикладеного, Ваша вимога є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 187f2029d2e342758e30fdcae04f1d89
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-001132-b.b7
Назва: Вимога
Вимога:
Добова потужність
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, Замовником надавалась відповідь на аналогічне питання. Навіщо дублювати питання, не аналізуючи надану відповідь, щоб отримати її знову? Наступного разу, перед тим, як писати вимогу, просимо детальніше ознайомлюватись із проектом договору, розміщеним в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 6.3.4. проекту договору, який міститься у додатку № 2 до тендерної документації у випадку, якщо добові обсяги послуги замовленої потужності Споживача будуть відрізнятися від замовлених, в порядку передбаченим даним договором, Постачальник має право на компенсацію витрат з боку Споживача, понесених або які будуть понесені Постачальником відповідно до розділу ІX Кодексу ГТС.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.12.2020 00:02
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: acd0c086f2e041b7b24c0f302097d131
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-001132-b.b6
Назва: Вимога
Вимога:
Невідповідність проекту договору законодавству
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, повторно повідомляємо, зміни внесені Постановою НКРЕКП від 26.08.2020 №1611 до Кодексу газотранспортної системи України щодо розміру величини корегування небалансів, стосуються правовідносин Замовників послуг транспортування природного газу (постачальників природного газу) та Оператора газотранспортної системи і не мають відношення до Споживачів природного газу. Відповідно до пункту 1 Глави 6 Розділу XIV Кодексу газотранспортної системи оператор газотранспортної системи розраховує обсяг добового небалансу для кожного портфоліо балансування замовників послуг транспортування природного газу за кожну газову добу як різницю між алокаціями подач природного газу до газотранспортної системи та алокаціями відбору з газотранспортної системи (з урахуванням підтверджених торгових сповіщень). Відповідно до пункту 4 та 5Глави 6 Розділу XIV Кодексу газотранспортної системиплата за добовий небаланс має відображати витрати та враховувати вартість вчинення балансуючих дій оператором газотранспортної системи, а також коригування, визначене відповідно до вимог цієї глави. Плата за добовий небаланс має бути відображена окремо в рахунках оператора газотранспортної системи, що виставляються замовнику послуг транспортування природного газу. Вищезазначене свідчить, що порядок визначення обсягу добового небалансу та порядок визначення розміру величини його коригування регулюється договором транспортування природного газу, укладеним з Оператором газотранспортної системи та замовником послуг транспортування природного газу. Предметом даної закупівлі є постачання природного газу, а не його транспортування, а тому проект договору залишаємо без змін, оскільки він жодним чином не суперечить вищезазначеним вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f0629e3f7bf041c2a9ff893f5b527ee3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-001132-b.b5
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо вилучення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, за результатами розгляду даної вимоги було прийнято рішення не вносити зміни до тендерної документації з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має підтверджуватися копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, Звітом 1-ДФ за останній звітній період, копією штатного розпису та наказу про його затвердження. Відповідно до положень чинного законодавства України Звіт з праці (форма № 1-ПВ) та Звіт 1-ДФ є формами обов’язкової звітності усіх суб’єктів господарювання, незалежно від форми власності або організаційно-правової форми, що підтверджують фактичну наявність працівників. Вищезазначене свідчить, що дана вимога Замовника щодо надання звіту з праці (форма № 1-ПД) та звіту 1-ДФ жодним чином не впливає на свободу конкуренції, не дискримінує потенційних учасників та відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Також, відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують проходження навчання або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель в 2020 році, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг (не менше, ніж на одного працівника, вказаного у довідці відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації). Дана вимога обґрунтована тим, що 19 квітня 2020 року вступила в дію нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі, якою внесено суттєвих змін до порядку проведення процедур закупівель в цілому, а тому проходження навчання у попередніх роках не підтвердить належним чином наявність відповідної кваліфікації працівників. Проходження навчання або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель в 2020 році є доступною процедурою для будь-яких учасників, тому вимога Замовника жодним чином не впливає на свободу конкуренції та відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Також, дана вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення. Відповідно до підпункту 6.4. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля. З метою перевірки учасників щодо забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України, яка є предметом даної закупівлі. Зазначаємо, що об’єкти Замовника, так і Постачальника природного газу, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит». Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Саме у зв’язку з цим Учасник, з метою вжиття заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання природного газу повинен відповідати вимогам законодавства щодо захисту довкілля. На підставі вищевикладеного, Ваша вимога є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: fca652baecf84571914ba63eac50dd7f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-001132-b.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Потужність
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, відповідно до пунктів 1.9. – 1.12. Додатку №2 до тендерної документації, що містить проєкт договору, встановлено наступне: «1.9. Обсяг газу, що має бути поставлений Постачальником на відповідну добу підтверджується на підставі заявок (коригувань) Споживача, наданих засобами електронного зв’язку на електронну пошту Постачальника __________________________, які подаються не пізніше 12 години за київським часом газової доби, що передує газовій добі, в якій здійснюється поставка. 1.9.1. Постачальником здійснюється замовлення доступу до потужності для Споживача в обсягах визначених відповідно до поданих Споживачем заявок передбачених п.1.6.1. даного договору. 1.9.2. Обсяг замовленої потужності може бути змінений Споживачем шляхом надання відповідної заявки Постачальнику на електронну пошту Постачальника до 12 години за київським часом газової доби, що передує газовій добі, в якій здійснюється поставка. 1.10. У випадку, якщо добовий обсяг споживання газу Споживачем зменшується або збільшується порівняно із замовленим добовим обсягом, Споживач повинен змінити заявлений обсяг шляхом надання заявки засобами електронного зв’язку на електронну пошту Постачальника __________________________ про зміну заявлених обсягів з 17.00 години за київським часом поточної газової доби, в якій здійснюється реномінація. Після надходження такої заявки, Постачальник здійснює реномінацію заявлених обсягів. 1.11. У випадку неподання Споживачем заявки у строк та у порядку, встановлений п.1.11. даного Договору, обсяг газу, що поставлений Постачальником, підтверджується щомісячними актами приймання-передачі газу, оформленими згідно з розділом 2 даного Договору, та підлягає оплаті Споживачем в порядку встановленому даним Договором. 1.12. Відносини Сторін, що не врегульовані даним Договором, регулюються Законом України «Про ринок природного газу», Правилами постачання природного газу, Кодексом газотранспортної системи, Кодексом газорозподільних систем та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність на ринку природного газу, затвердженими в установленому законом порядку». Враховуючи вищевикладене, проект договору залишаємо без змін, оскільки він не суперечить вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: bd138f7b5abe4c2c93e2f450a973757c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-001132-b.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Внесення змін до проекту договору щодо небалансів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зміни внесені Постановою НКРЕКП від 26.08.2020 №1611 до Кодексу газотранспортної системи України щодо розміру величини корегування небалансів, стосуються правовідносин Замовників послуг транспортування природного газу (постачальників природного газу) та Оператора газотранспортної системи і не мають відношення до Споживачів природного газу. Враховуючи вищевикладене, проект договору залишаємо без змін, оскільки він не суперечить вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 2167f8cd5320497f8f5ef6cda4b548c7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-001132-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Магістральні трубопроводи
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, тендерна документація з урахуванням усіх додатків не містить посилання на Постанову НКРЕКП № 2001 від 21.12.2018 р. та на Постанову НКРЕКП від 29 грудня 2015 року № 3159 «Про встановлення загального тарифу на транспортування природного газу, тарифів на транспортування природного газу магістральними та розподільними трубопроводами» та відповідає нормам чинного законодавства України, що виключає необхідність внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.12.2020 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: ada42958ed3f4c46953206c96ccec37d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-001132-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
ISO
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, Замовник зазначає, що підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 проводиться для впевненості в тому, що діяльність, пов’язана з реалізацією предмету закупівлі, відповідає обов'язковим вимогам нормативних документів. При цьому, завдяки здійсненню щорічного технічного нагляду органом сертифікації, всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість даної діяльності, знаходяться під контролем, а учасник постійно приймає заходи щодо запобігання неналежної поставки товару і поліпшення задоволеності замовників. Також, відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Виходячи із вищезазначеного, отримання такого сертифікату є доступною процедурою для будь-яких учасників, тому вимога Замовника жодним чином не впливає на свободу конкуренції та відповідає положенням частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, Ваша вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.12.2020 00:02