• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09310000-5 «Електрична енергія»

Всі документи, що формує учасник повинні бути складені українською мовою. Документи, додані до пропозиції можуть бути українською або російською мовами, якщо додані документи на якійсь іншій мові, відмінній від української або російської, повинен бути переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською або російською мовами.

Торги не відбулися

2 768 640.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 843.20 UAH
Період оскарження: 11.11.2020 10:29 - 23.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

відстрочка оплати

Номер: de1cf0cc61d54ea796c0a2c98d006d9e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-002075-a.b2
Назва: відстрочка оплати
Вимога:
Шановний Замовнику! Пунктом.5.11. Проекту договору визначено, що Оплата спожитої електричної енергії здійснюється Споживачем у відповідності до Комерційної пропозиції, яка є додатком до Договору. Розрахунки можуть здійснюватися з відстрочкою платежу до 60 банківських днів від дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період. Пунктом 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії передбачено, що "Розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Пропонуємо Вам скоротити строк оплати до 30 днів, адже при формуванні ціновї пропозиції враховується кількість товару та строк оплати за нього. Саме ці дві умови впливають на кінцеву собівартість електричної енергії. Періодом оплати може буть визначено строк 5-10 днів, як такий, який суттєво не впливає на собівартість. Строк оплати більший за 10 днів є таким, що робить неможливим вирахувати собівартість електричної енергії. Просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, дякуємо за запитання та надаємо таку відповідь: відповідні зміни будуть внесенні до проекту договору та тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

вимога на умови ТД

Номер: a6968db2d72c4693a2fa00f67b358727
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-002075-a.b1
Назва: вимога на умови ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерною документацыэю передбачено, що учасники повинны надати у склады тендерноъ пропозиції довідку станом на перше число місяця у якому подається тендерна пропозиція від оператора системи передачі ПрАТ «НЕК «Укренерго» про те, що він з початку роботи ринку електричної енергії - 01.07.2019р. не знаходився в статусі «дефолтного» або «переддефолтного» відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 №1168. Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання гарантійного листа про те, що скаржник не набував статусу «Дефолтного» або «Переддефолтного» має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день, дякуємо за запитання та надаємо таку відповідь: Відповідно до Правил ринку затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний»; при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 банківського дня, що є другим робочим днем після дати отримання на електронну адресу учасника ринку через систему управління ринком платіжного документа від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил; 3) учасник ринку не здійснив оплату послуги з передачі електричної енергії та/або з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління у строк понад 30 календарних днів з дати отримання акта приймання-передачі послуги. Як слідує із вищезазначеного, статус «Переддефолтний»; отримує безвідповідальний недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання. Якщо ж тривалість статусу «Переддефолтний»; для учасника ринку становить більше двох робочих днів, то такий учасник набуває статусу «Дефолтний». Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку. Тобто статус «Дефолтний» повністю унеможливлює постачання електричної енергії споживачу, внаслідок чого споживач переходить до постачальника «останньої надії». Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.12.2018 №1023-р Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго» визначене постачальником «останньої надії» (територія України). Ціни на електричну енергію, за якими здійснюється постачання споживачам постачальником «останньої надії»; є суттєво вищими за ціни звичайних електропостачальників. Тарифи, що затверджуються НКРЕКП для постачальників «останньої надії» протягом останніх трьох місяців майже в два рази вищі за середино-ринкову ціну на роздрібному ринку. Враховуючи те, що станом на момент оголошення закупівлі за інформацією з сайту НКРЕКП в Україні видано більше ніж 800 ліцензій на постачан ня електричної енергії споживачу, більшість учасників є добросовісними та здійснюють свою діяльність відповідно до вимог чинного законодавства, дана вимога не може звужувати конкуренцію серед учасників. Вважаємо, що вимога надати підтвердження, що учасник не перебував у статусі «дефолтного» або «переддефолтного» не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та є обґрунтованою. Необхідно зауважити, що аналогічна позиція викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.10.2019 № 14553-р/пк-пз
Статус вимоги: Відхилено