-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Підкладка роздільного скріплення 1КБ-65, накладка рейкова двоголова 1Р65, марка ст.М54 (К54) для залізниць широкої колії (34940000-8 - Залізничне обладнання)
Підкладка роздільного скріплення 1КБ-65, накладка рейкова двоголова 1Р65, марка ст.М54 (К54) для залізниць широкої колії (34940000-8 - Залізничне обладнання)
Торги не відбулися
249 888 588.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 249 442.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 249 442.94 UAH
Період оскарження:
10.11.2020 21:23 - 18.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Various - for 2nd time
Номер:
2d68fa9b34614d57b089e53fd5f596c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.c22
Назва:
Various - for 2nd time
Вимога:
Dear Buyer, 1. This tender was firstly announced in Summer. At that time delivery till 31.12.2020 looks reasonable. Since then tender was at least 2 times cancelled and re-issued. But delivery time remains the same. As till the end of year only contract might be signed, in best case, this figure looks inadequate. Please correct. 2. Our manufacturer analyzed your drawings and found that many parameters are missing. We attach drawings with original remarks in Chinese and with our translations into Ukrainian. Please provide missing figures. 3. Terms of sale asked by you is DDP for non-residents. But how we, as non-residents, can do DDP if taxes by law shall be paid only by resident/consignee? See attached extract from Law and Incoterms. In my point of view, sopported by the same opinion of our customs brokers (one of major customs and freight brokers in Odessa), correct term for non-residents must be DAP. Same delivery term is used by all major customers like Ministry of Health, UkrGazVydobuvannya and others. In this case broker shall arrange all documents for customs clearance, but taxes shall be paid to the customs directly by consignee shall be paid by consignee. So, a) We shall bid price DDP including VAT. b) We deliver goods DAP and arrange documents for customs clearance by Odessa brokers, but no clearance itself. Customs clearance must be made by consignee. We connect consignee with Odessa broker and they agree on procedure. c) We invoice you for DDP amount (broker's fee for our cost), but: - we deduct taxes, which you pay directly to the customs; - we add railway tariff and security costs for cargo transportation from Odessa to destination of your choice; d) you guarantee delivery of proper for your cargo railway wagons to the port rail of Odessa to the estimated time of arrival (ETA) of the vessel. In this case this puzzle looks correctly assembled. If so, please confirm that and kindly make minor, but important amendments in contract to avoid possible misunderstanding and dispute. Thank you in advance. ----------------------------------------------------------------- Шановний покупце, 1. Цей тендер було вперше оголошено влітку. На той час доставка до 31.12.2020 виглядає розумно. З тих пір тендер щонайменше 2 рази скасовувався та перевидавався. Але час доставки залишається незмінним. Оскільки до кінця року може бути підписаний лише контракт, у кращому випадку ця цифра виглядає неадекватною. Будь ласка, виправте. 2. Наш виробник проаналізував ваші креслення та виявив, що багато параметрів відсутні. Ми додаємо малюнки з оригінальними зауваженнями китайською мовою та з нашими перекладами українською мовою. Будь ласка, вкажіть відсутні цифри. 3. Умови продажу, які ви задаєте, - це DDP для нерезидентів. Але як ми, як нерезиденти, можемо робити ПДП, якщо податки за законом сплачує лише резидент / одержувач? Див. Доданий витяг із Law and Incoterms. На мою точку зору, підтверджений тією ж думкою наших митних брокерів (одного з найбільших митних та вантажних брокерів в Одесі), правильним терміном для нерезидентів повинен бути DAP. Той самий термін доставки використовується усіма основними замовниками, такими як Міністерство охорони здоров'я, Укргазвидобування та інші. У цьому випадку брокер повинен забезпечити оформлення всіх документів для митного оформлення, але податки сплачуються митниці безпосередньо одержувачем, сплачує одержувач. Тому, а) Ми встановимо ціну DDP з урахуванням ПДВ. б) Ми доставляємо товари DAP та організовуємо документи для митного оформлення одеськими брокерами, але самого оформлення не проводимо. Митне оформлення повинно здійснюватися вантажоодержувачем. Ми зв’язуємо вантажоодержувача з одеським брокером, і вони узгоджують процедуру. в) Ми виставляємо вам рахунок на суму DDP (комісія брокера за нашу вартість), але: - ми вираховуємо податки, які ви сплачуєте безпосередньо на митниці; - ми додаємо залізничні тарифи та витрати на безпеку при перевезенні вантажів з Одеси до вибраного вами пункту; г) Ви гарантуєте доставку належних для Вашого вантажу залізничних вагонів до портової залізниці Одеси до передбачуваного часу прибуття (ETA) судна. У цьому випадку ця головоломка виглядає правильно зібраною. Якщо так, будь ласка, підтвердьте це та будь ласка, внесіть незначні, але важливі зміни до договору, щоб уникнути можливого непорозуміння та суперечки. Спасибі заздалегідь.
Пов'язані документи:
Учасник
- DAP and DDP.docx 10.12.2020 15:56
- DDP UA.docx 10.12.2020 15:56
- 图 3 - UA.pdf 10.12.2020 15:56
- 图 3 - CN.pdf 10.12.2020 15:56
- 图 2 - UA.pdf 10.12.2020 15:56
- 图 1 - CN.pdf 10.12.2020 15:56
- 图 1 - UA.pdf 10.12.2020 15:56
- 图 2 - CN.pdf 10.12.2020 15:56
Дата подачі:
10.12.2020 15:56
Вирішення:
1) Щодо строку доставки – Замовник залишає тендерну документацію без змін.
2) Щодо технічних характеристик (креслення) – Замовником внесені зміни до тендерної документації.
3) Щодо умов поставки – Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін
Номер:
f003de95675a4ea7a5c73bd4a0e3a8fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.b21
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_тендер УЗ_скріплення_5.docx 10.12.2020 11:10
Дата подачі:
10.12.2020 11:10
Вирішення:
Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін
Номер:
ab30c9d2349940549e514dac3a972e54
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.b20
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_тендер УЗ_скріплення_4.docx 10.12.2020 11:10
Дата подачі:
10.12.2020 11:10
Вирішення:
Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін
Номер:
151f0067ba9648e191f745ab6b3f087c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.b19
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_тендер УЗ_скріплення_3.docx 10.12.2020 11:10
Дата подачі:
10.12.2020 11:10
Вирішення:
Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін
Номер:
525d2363e09e4b00973c04dc5082ac63
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.b18
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_тендер УЗ_скріплення_2.docx 10.12.2020 11:09
Дата подачі:
10.12.2020 11:09
Вирішення:
Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін
Номер:
3c10839cda4a45a38334b1ded86c6d0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.b17
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_тендер УЗ_скріплення_1.docx 10.12.2020 11:09
Дата подачі:
10.12.2020 11:09
Вирішення:
Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
1. Delivery Time 2. Some Dimensions in Drawings are missing 3. Delivery Term and billing
Номер:
188e3b9fc349477c86a8df9c8c880fea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.b16
Назва:
1. Delivery Time
2. Some Dimensions in Drawings are missing
3. Delivery Term and billing
Вимога:
Dear Buyer,
1. This tender was firstly announced in Summer. At that time delivery till 31.12.2020 looks reasonable. Since then tender was at least 2 times cancelled and re-issued. But delivery time remains the same. As till the end of year only contract might be signed, in best case, this figure looks inadequate. Please correct.
2. Our manufacturer analyzed your drawings and found that many parameters are missing. We attach drawings with original remarks in Chinese and with our translations into Ukrainian. Please provide missing figures.
3. Terms of sale asked by you is DDP for non-residents. But how we, as non-residents, can do DDP if taxes by law shall be paid only by resident/consignee? See attached extract from Law and Incoterms. In my point of view, sopported by the same opinion of our customs brokers (one of major customs and freight brokers in Odessa), correct term for non-residents must be DAP. Same delivery term is used by all major customers like Ministry of Health, UkrGazVydobuvannya and others. In this case broker shall arrange all documents for customs clearance, but taxes shall be paid to the customs directly by consignee shall be paid by consignee. So,
a) We shall bid price DDP including VAT.
b) We deliver goods DAP and arrange documents for customs clearance by Odessa brokers, but no clearance itself. Customs clearance must be made by consignee. We connect consignee with Odessa broker and they agree on procedure.
c) We invoice you for DDP amount (broker's fee for our cost), but:
- we deduct taxes, which you pay directly to the customs;
- we add railway tariff and security costs for cargo transportation from Odessa to destination of your choice;
d) you guarantee delivery of proper for your cargo railway wagons to the port rail of Odessa to the estimated time of arrival (ETA) of the vessel.
In this case this puzzle looks correctly assembled. If so, please confirm that and kindly make minor, but important amendments in contract to avoid possible misunderstanding and dispute.
Thank you in advance.
-----------------------------------------------------------------
Шановний покупце,
1. Цей тендер було вперше оголошено влітку. На той час доставка до 31.12.2020 виглядає розумно. З тих пір тендер щонайменше 2 рази скасовувався та перевидавався. Але час доставки залишається незмінним. Оскільки до кінця року може бути підписаний лише контракт, у кращому випадку ця цифра виглядає неадекватною. Будь ласка, виправте.
2. Наш виробник проаналізував ваші креслення та виявив, що багато параметрів відсутні. Ми додаємо малюнки з оригінальними зауваженнями китайською мовою та з нашими перекладами українською мовою. Будь ласка, вкажіть відсутні цифри.
3. Умови продажу, які ви задаєте, - це DDP для нерезидентів. Але як ми, як нерезиденти, можемо робити ПДП, якщо податки за законом сплачує лише резидент / одержувач? Див. Доданий витяг із Law and Incoterms. На мою точку зору, підтверджений тією ж думкою наших митних брокерів (одного з найбільших митних та вантажних брокерів в Одесі), правильним терміном для нерезидентів повинен бути DAP. Той самий термін доставки використовується усіма основними замовниками, такими як Міністерство охорони здоров'я, Укргазвидобування та інші. У цьому випадку брокер повинен забезпечити оформлення всіх документів для митного оформлення, але податки сплачуються митниці безпосередньо одержувачем, сплачує одержувач. Тому,
а) Ми встановимо ціну DDP з урахуванням ПДВ.
б) Ми доставляємо товари DAP та організовуємо документи для митного оформлення одеськими брокерами, але самого оформлення не проводимо. Митне оформлення повинно здійснюватися вантажоодержувачем. Ми зв’язуємо вантажоодержувача з одеським брокером, і вони узгоджують процедуру.
в) Ми виставляємо вам рахунок на суму DDP (комісія брокера за нашу вартість), але:
- ми вираховуємо податки, які ви сплачуєте безпосередньо на митниці;
- ми додаємо залізничні тарифи та витрати на безпеку при перевезенні вантажів з Одеси до вибраного вами пункту;
г) Ви гарантуєте доставку належних для Вашого вантажу залізничних вагонів до портової залізниці Одеси до передбачуваного часу прибуття (ETA) судна.
У цьому випадку ця головоломка виглядає правильно зібраною. Якщо так, будь ласка, підтвердьте це та будь ласка, внесіть незначні, але важливі зміни до договору, щоб уникнути можливого непорозуміння та суперечки.
Спасибі заздалегідь.
Пов'язані документи:
Учасник
- DAP and DDP.docx 04.12.2020 17:44
- 图 3 - UA.pdf 04.12.2020 17:44
- 图 3 - CN.pdf 04.12.2020 17:44
- 图 2 - CN.pdf 04.12.2020 17:44
- 图 1 - CN.pdf 04.12.2020 17:44
- DDP UA.docx 04.12.2020 17:44
- 图 2 - UA.pdf 04.12.2020 17:44
- 图 1 - UA.pdf 04.12.2020 17:44
Дата подачі:
04.12.2020 17:44
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-11-10-005885-b Вами розміщено вимогу при закупівлі залізничного обладнання (підкладка роздільного скріплення 1КБ-65, накладка рейкова двоголова 1Р65, марка ст.М54 (К54)) для залізниць широкої колії). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін
Номер:
4e14b59103a84fc7be2aa3dc0396d4c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.c15
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_тендер УЗ_скріплення_5.docx 04.12.2020 14:17
Дата подачі:
04.12.2020 14:17
Вирішення:
Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін
Номер:
b2585c29ad1b45b685dabff50eab1993
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.c14
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_тендер УЗ_скріплення_4.docx 04.12.2020 14:17
Дата подачі:
04.12.2020 14:17
Вирішення:
Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін
Номер:
f4ae06223bc64fcb92bde1151e321e91
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005885-b.c13
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_тендер УЗ_скріплення_3.docx 04.12.2020 14:16
Дата подачі:
04.12.2020 14:16
Вирішення:
Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2020 10:02