-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення, ремонт, фарбування конструкцій дорожніх знаків та інших елементів вулично-шляхової мережі
Учасники подають як вартість своєї пропозиції комплексну ціну за одиницю послуг, оскільки точно визначити конкретний обсяг послуг, що є предметом даної закупівлі, наперед неможливо
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2017 16:23 - 04.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
1b85ca9f84d84899933ad1f8a12db635
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-20-001917-c.b1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Згідно протоколу № 2 від 15 березня 2017р підставою для відхилення пропозиції нашого підприємства є наступні пункти:
1. Надано копії аналогічних договорів не у повному об"сязі.
Відповідь: у тендерній документації Замовника щодо тендерних закупівель не вказано чітко - кількість та обсяг сторінок договорів. Копії аналогічних договорів надаються для визначення Замовника, його адреси, об"сягів проведених робіт, суми договору та дійсності договору (підписи Сторін). Копії сторінок договору, які були надані нашим підприємством - повністю надають в/в інформацію.
2. У відкритому реєстрі, який знаходиться на офіціальному сайті ДФС у нашого підприємства є податковий борг.
Відповідь: перевіривши в/в сайт ДФС з інформацією про борг, наше підприємство звернулось до податкової інспекції з проханням про роз"яснення даної ситуації. В підтвердження відсутності боргу підприємства 15 03 2017 року Городоцька ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області (Яворівське відділення) надало довідку з інформацією про відсутність заборгованності з податків та зборів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Дов_дка (2).pdf 17.03.2017 14:52
- Відповідь на вимогу щодо відхилення Дорожнього вектора.pdf 20.03.2017 16:11
Дата подачі:
17.03.2017 14:52
Вирішення:
Вимога учасника відхиленна
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2017 16:12
Підтвердження вирішення:
На подану вимогу на рішення замовника на закупівлю «Встановлення, ремонт, фарбування конструкцій дорожніх знаків та інших елементів вулично-шляхової мережі (ДК 021:2015 (CPV) 34990000-3 – Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)» (оголошення UA-2017-02-20-001917-c) поданої 17.03.2017р. о 14:52 через систему електронних закупівель, повідомляємо.
Тендерний комітет Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до п.3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до п.1 та п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: інформаційна довідка довільної форми щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів; учасник подає копії аналогічних договорів; Учасник подає відгук від замовника щодо надання послуг, зазначених в аналогічних договорах.
Оскільки конкретизації щодо надання певних сторінок аналогічних договорів для Учасників встановлено не було то надання таких документів повинно бути в повному обсязі, а не лише окремих сторінок.
До прикладу, таблицею 2 Додатку 1 Тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам Учасники в складі своєї пропозиції надають завірену копія першої-другої сторінок статуту Учасника та сторінки статуту, на якій міститься пункт із зазначенням виду діяльності, що дає право Учаснику подавати тендерну по предмету закупівлі. (для юридичних осіб).
Отже, якщо Замовником не конкретизовано в Тендерній документації які саме сторінки документа необхідно надати Учаснику, то дані документи подаються в повному обсязі.
Принагідно повідомляємо, відповідно до п.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Проте, жодних запитань чи звернень за наданням роз’яснень до даної закупівлі протягом періоду уточнень до Замовника не було.
Відповідно до пп.2 п.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації Замовником передбачено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 та вимог, встановлених статтею 17 цього Закону, а також про спосіб документального підтвердження відповідності учасників даним критеріям і вимогам згідно із законодавством та викладено у Додатку 1 до Тендерної документації. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п.9 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції надає інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник або учасник попередньої кваліфікації не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Додатково замовник здійснює безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/businesspartner.
Під час розгляду Тендерної пропозиції ТзОВ «Дорожній вектор» 13.03.2017р. Замовником здійснено безкоштовний пошук відомостей щодо наявності/відсутності у Учасника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у відкритому реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/businesspartner. За даними реєстру ТзОВ «Дорожній вектор» (Код ЄДРПОУ 31951879) станом на 08.03.2017р. платник податків має податковий борг.
15.03.2017р. Замовником повторно здійснено безкоштовний пошук відомостей щодо наявності/відсутності у Учасника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у відкритому реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/businesspartner. За даними реєстру ТзОВ «Дорожній вектор» (Код ЄДРПОУ 31951879) станом на 10.03.2017р. платник податків має податковий борг.
Відповідно до п. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Таким чином, законодавець чітко визначив критерії оцінки ‒ інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, є достовірною і не потребує додаткової перевірки.
З огляду на вищевикладене, тендерний комітет Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради вважає зауваження викладені у вимозі на рішення замовника безпідставними. Відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Дорожній вектор» на закупівлю «Встановлення, ремонт, фарбування конструкцій дорожніх знаків та інших елементів вулично-шляхової мережі (ДК 021:2015 (CPV) 34990000-3 – Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)» (оголошення UA-2017-02-20-001917-c) здійснено відповідно до чинного законодавства.