• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт частини приміщення Територіального управління Служби судової охорони у Чернігівській області за адресою вул. Кирпоноса, 16, м. Чернігів)

Завершена

162 299.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 811.50 UAH
Період оскарження: 10.11.2020 17:39 - 16.11.2020 12:00
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірна дискваліфікація Учасника пропозиції ТОВ "Омега-СІ"

Номер: 1cd4a3723a9242469c01948f109707ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-10-004353-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учасника пропозиції ТОВ "Омега-СІ"
Вимога:
10.11.2020 року були оголошені спрощену закупівлю з ідентифікатором: UA-2020-11-10-004353-a 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт частини приміщення Територіального управління Служби судової охорони у Чернігівській області за адресою вул. Кирпоноса, 16, м. Чернігів). Під час розгляду Протоколу № 239 від 27.11.2020 року про прийняття рішення Уповноваженою особою Лільчицька К.Г., а саме: Учасник ТОВ «Омега-СІ» у складі пропозиції не надав в електронному (сканованому ) вигляді підписаний Додаток 1, а саме технічне завдання до якого входить Дефектний акт, та зразок конструкції дверей, у зв’язку з чим було відхилено пропозицію ТОВ «Омега-СІ». Відповідно до спрощеної закупівлі з ідентифікатором: UA-2020-11-10-004353-a, а саме документів які надав учасник ТОВ «Омега-СІ» міститься pdf файл «Гарантійний лист, щодо згоди з технічними якісними та кількісними характеристиками» від 18.11.2020 року за Вих № 6/1 яким підтверджено, що ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА-СІ» уважно вивчило технічне завдання та ознайомилися із ним в повному обсязі, згідно зазначених обсягів послуг розрахунок ціни з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені, в додаток якого було надано Додаток 1, а саме технічне завдання підписаний учасником та скріплений печаткою, до якого входить Дефектний акт, та зразок конструкції дверей мал.1. Виходячи з вищезазначене можна дійти висновку, що уповноваженою особою Лільчицькою К.Г., взагалі не відкривалися документи спрощеної закупівлі, у зв’язку з чим було прийнято помилкове рішення, та призвело до відхилення пропозиції учасника ТОВ «Омега-СІ». Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель. У відповідності до п.2.3 Розділу 1 визначена Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, якою визначена - економіст з фінансової роботи відділу з планово-економічної та договірної роботи є Лільчицька Крістіна. Зі змісту даної документації неможливо визначити чи вона призначена відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі чи лише за зв’язок з учасниками. Крім того не визначено чи вона виконує окрему роботу як уповноважена особа (за що буде нести відповідальність) чи вона, як економіст з фінансової роботи, проводила організацію та підготовку процедури закупівлі. Відповідно до п. 1 ч. 10 ст. 11 Закону Уповноважена особа планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель. Нам, як потенційному учаснику не відомо про факт внесення даної закупівлі до річного плану, інформація про замовлення таких послуг в електронній системі закупівель відсутня. Документи ТОВ « Омега-СІ» не містить недоліків, які могли б бути підставою для відхилення, так як документи надані у складі пропозиції, складені у суворій відповідності до вимог, що містяться в документації на дану процедуру закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших державних нормативно-правових актів. Окрім того, є найбільш економічно вигідною, що відповідає принципу максимальної економії. Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ « Омега-СІ» ухвалене Протоколом № 239 від 27.11.2020 року, та визнати переможцем. При зволіканні Уповноваженої особи та інших порушень в подальшому, вимушені будемо звертатися зі скаргами на відповідність Уповноваженої особи, та до суду, оскільки Закон України «Про Публічні закупівлі» не надає права Учаснику звернення до Антимонопольного комітету України по спрощених закупівля.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: У зв’язку із відсутністю претензій до Замовника
Дата скасування: 01.12.2020 16:52