-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фільтрувальні пристрої з капюшоном для саморятування під час пожежі (ДК 021:2015: 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 2 «Вимоги до предмета закупівлі». Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага – 100%).
Завершена
192 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
10.11.2020 16:55 - 16.11.2020 09:00
Вимога
Відхилено
щодо предмету закупівлі
Номер:
b6f7bbc1aa384254a81b883f04c6ed79
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005304-b.a2
Назва:
щодо предмету закупівлі
Вимога:
Ви дали відповідь:
Частиною п’ятою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такими чином, не вважаємо за необхідне вносити зміни в частині встановлені додаткових вимог до учасників, оскільки запропоновані вами зміни містять дискримінаційні ознаки, що значно звужує конкуренцію та призводить до порушення таких принципів закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Однак вище вказані нами вимоги не є дискримінацією та ніяк не можуть вплинути на конкуренцію, так як в тендерних вимогах до предмета закупівлі ви посилаєтеся на постанову від 27 серпня 2008 р. N 761 « Про затвердження технічного регламенту засобів індивідуального захисту » відповідно до статті 14 Закону України «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та ДСТУ EN 403:2017, які чітко прописані законодавцем, які модулі повинні бути, а також є чіткий бланк декларації з посилання на сертифікат експертизи типу згідно модулів оцінки. Ми розуміємо, що Ви хочете закупити неякісний товар, який не відповідає вимогам у місцевого приватного підприємця та розтерибанити бюджетні кошти на товар який не являється засобом індивідуального захисту. Попереджаємо Вас в подальшому про кримінальну відповідальність. Також наполягаємо на тому, що ми не просимо внести зміни які є дискримінаційними, а просто виконати вимоги закону. За Вашою логікою тоді можна закупити марлеві повязки і сказати що це саморятівники.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 1.docx 11.11.2020 12:26
Дата подачі:
11.11.2020 12:26
Вирішення:
Згідно частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З тексту даної вимоги не зрозуміло в чому вбачається порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо предмета закупівлі, про внесення змін
Номер:
7c69ee2840d34bbfb474775a3fdda69b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005304-b.a1
Назва:
Вимога щодо предмета закупівлі, про внесення змін
Вимога:
ВИМОГА
Шановний замовнику!
Згідно постанови від 27 серпня 2008 р. N 761 « Про затвердження технічного регламенту засобів індивідуального захисту » відповідно до статті 14 Закону України «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності». Загальні положення п.1 - Цей Технічний регламент визначає вимоги до рівня безпеки
засобів індивідуального захисту, проведення процедури оцінки
відповідності таким вимогам, встановлює правила маркування
зазначених засобів та введення їх в обіг.
Під засобом індивідуального захисту (далі - засіб захисту)
слід розуміти спорядження, що призначається для носіння
користувачем та/або забезпечення його захисту від однієї або
кількох видів небезпеки для життя чи здоров'я.
Згідно п. 2 постанови від 27 серпня 2008 р. N 761 « Про затвердження технічного регламенту засобів індивідуального захисту » – засоби захисту поділяються на три категорії. 3) третя категорія - засоби захисту, що мають конструкцію
високої складності і призначаються для захисту від небезпеки, яка
загрожує життю людей, або небезпеки заподіяння невиліковних
тілесних ушкоджень, ступінь якої користувач засобів захисту не
може визначити своєчасно.
До третьої категорії належать:
фільтрувальні пристрої для захисту дихальних шляхів від
впливу твердих і рідких аерозолів, подразнювальних речовин,
токсичних і радіоактивних газів;
пристрої для захисту дихальних шляхів, що забезпечують повну
ізоляцію від навколишнього природного середовища, зокрема
призначені для застосування під водою;
засоби захисту, що забезпечують частковий захист від впливу
хімічних речовин та іонізуючого випромінювання;
Процедура оцінки відповідності п. 50 постанови від 27 серпня 2008 р. N 761 « Про затвердження технічного регламенту засобів індивідуального захисту » - Оцінку відповідності засобів захисту вимогам цього Технічного регламенту виробник або його уповноважена особа чи
постачальник проводить шляхом застосування процедур (модулів
оцінки відповідності), визначених постановою Кабінету Міністрів
України від 7 жовтня 2003 р. N 1585 ( 1585-2003-п ) "Про
затвердження Технічного регламенту модулів оцінки відповідності та
вимог щодо маркування національним знаком відповідності, які
застосовуються в технічних регламентах" (Офіційний вісник України,
2003 р., N 41, ст. 2175; 2007 р., N 1, ст. 31).
Оцінка відповідності засобів захисту, що належать до першої
категорії, проводиться згідно з модулем A. У разі коли користувач
засобів захисту може самостійно оцінити ступінь захисту від
мінімальної небезпеки або шкідливої дії та своєчасно виявити таку
дію, перевірка на відповідність стандартам з офіційно
опублікованого переліку національних стандартів, які відповідають
європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування
яких може сприйматися як доказ відповідності засобів захисту
вимогам цього Технічного регламенту, не проводиться. { Абзац
другий пункту 50 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 632 ( 632-2013-п ) від 28.08.2013 }
Оцінка відповідності засобів захисту, що належать до другої
та третьої категорії, проводиться за вибором виробника відповідно
до модуля В у комбінації з модулем C або D.
Отже фільтрувальні пристрої з капюшоном для саморятування під час пожежі відносяться до третьої категорії та по ним повинна проводитися оцінка відповідності відповідно до модуля В у комбінації з модулем С або D.
Згідно п.51. постанови від 27 серпня 2008 р. N 761 « Про затвердження технічного регламенту засобів індивідуального захисту » - Під час проведення оцінки відповідності виробник або його
уповноважена особа чи постачальник:
складає декларацію про відповідність згідно з додатком, яку
пред'являє на вимогу призначених органів державної влади;
Згідно
Додаток до Технічного регламенту
ДЕКЛАРАЦІЯ
про відповідність засобу індивідуального захисту
вимогам Технічного регламенту
__________________________________________________________________
(повне найменування виробника або його уповноваженої особи чи
__________________________________________________________________
постачальника; їх місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ)
в особі __________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові виробника
або його уповноваженої особи чи постачальника)
підтверджує, що __________________________________________________
(повне найменування засобу індивідуального захисту,
тип, марка, модель)
_________________________________________________________________,
який виготовляється згідно з _____________________________________
(назва та позначення нормативних
документів, що
_________________________________________________________________,
підтверджують відповідність Технічному регламенту)
відповідає Технічному регламенту.
Сертифікат відповідності* ___________________________________
(номер сертифіката, дата його реєстрації,
_________________________________________________________________.
строк дії, найменування та місцезнаходження призначеного
органу з оцінки відповідності)
Декларація складена під відповідальність ____________________
(виробника або його уповноваженої
_________________________________________________________________.
особи чи постачальника (потрібне вписати))
_________________________ ______________ ______________________
(посада особи, що склала (підпис) (ініціали та прізвище)
декларацію)
М.П. ___ ____________ 20__ р.
_______________
* За умови використання виробником модуля, в якому процедура
оцінки відповідності засобу індивідуального захисту здійснюється
призначеним органом.
{ Додаток із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 235
( 235-2013-п ) від 08.04.2013 }
Як ми бачимо в додатку до технічного регламенту (ДЕКЛАРАЦІЯ
про відповідність засобу індивідуального захисту
вимогам Технічного регламенту) чітко вказано, що декларація заповнюється з обов’язковим зазначенням сертифікату відповідності з номером сертифікату та датою його реєстрації. Також хочемо нагади як вище вказано, технічний регламент оцінки відповідності повинен відповідати модулю В у комбінації з модулем C або D.
Також наполегливо просимо звернути увагу що в додатку до постанови від 27 серпня 2008 р. N 761 « Про затвердження технічного регламенту засобів індивідуального захисту » є примітка де чітко вказано – «За умови використання виробником модуля, в якому процедура
оцінки відповідності засобу індивідуального захисту здійснюється
призначеним органом ». Наказ № 534 від 01.11.2001 року зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 квітня 2002 року за № 375/6663 «Про затвердження Порядку ведення державного реєстру призначених органів з оцінки відповідності та Порядку подання призначеними органами з оцінки відповідності інформації про видані сертифікати відповідності та свідоцтва про визнання відповідності до державного реєстру сертифікатів відповідності та свідоцтв про визнання ».
Згідно постанови КМУ від 7 жовтня 2003 року № 1585 «Про затвердження Технічного регламенту модулів оцінки відповідності» відповідно до статті 6 Закону України «Про підтвердження відповідності» п.3 - Для проведення процедури оцінки відповідності,
передбаченої відповідним технічним регламентом, застосовуються
модулі - комплекси уніфікованих процедур оцінки відповідності
(далі - модуль), які обираються згідно з вимогами пункту 5 цього
Технічного регламенту.
Модулі, визначені цим Технічним регламентом, застосовуються в
разі посилання на них у відповідних технічних регламентах. { Пункт
3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 708 ( 708-2012-п )
від 18.06.2012 }
У разі коли міжнародні та регіональні стандарти, стандарти і
технічні регламенти інших держав або відповідні їх частини, на
основі яких відповідно до закону повинні розроблятися технічні
регламенти, містять процедури (модулі) оцінки відповідності, у
відповідних технічних регламентах не допускається застосування
посилання на цей Технічний регламент. { Пункт 3 доповнено абзацом
згідно з Постановою КМ N 708 ( 708-2012-п ) від 18.06.2012 }
Згідно п. 5 Модулі застосовуються з урахуванням таких принципів:
недопущення введення в обіг продукції, яка не відповідає,
зокрема, вимогам безпеки для життя та здоров'я людини, майна, а
також охорони навколишнього природного середовища;
застосування модулів залежно від стадій проектування і
виробництва продукції;
проведення оцінки відповідності продукції на стадіях
проектування і виробництва продукції до введення її в обіг;
достатньої кількості модулів для забезпечення відповідності
продукції встановленим вимогам, вибору модулів з урахуванням виду
продукції, наявністю чи відсутністю третьої сторони, умов
виробництва;
неприпустимості застосування надто складних модулів з огляду
на мету забезпечення відповідності продукції встановленим
технічним регламентом вимогам;
виробник повинен мати можливість вибору між модулями
забезпечення якості та модулями сертифікації продукції (крім
випадків, коли для забезпечення відповідності вимогам,
установленим технічними регламентами, застосовується конкретна
процедура).
Зважаючи на вище викладене,
вимагаємо:
- Внести зміни до тендерної документації, а саме додати вимогу про надання для підтвердження відповідності предмета закупівлі ДСТУ EN 403:2017 сертифіката експертизи типу за модулем В у комбінації з модулем С або D.
- Внести обов’язковим вимогу, надання декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам технічного регламенту оцінка відповідності засобів індивідуального захисту за модулем В у комбінації з модулем C або D.
Переглянувши відповіді замовника тендеру, ми доходимо до думки, що замовник взагалі не розуміється в законодавстві України, або переслідує лобіювання з корупційних мотивів та здійснення проведення закупівлі у місцевого ПП саморятівників китайського виробництва, які взагалі не відповідають ДСТУ EN 403:2017. В даній ситуації ми змушені будемо звернутися до АМКУ та правоохоронних органів України. Радимо Вам добре ознайомитися з постановою від 27 серпня 2008 р. N 761 « Про затвердження технічного регламенту засобів індивідуального захисту » відповідно до статті 14 Закону України «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 11.11.2020 11:00
Дата подачі:
11.11.2020 11:00
Вирішення:
Частиною п’ятою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такими чином, не вважаємо за необхідне вносити зміни в частині встановлені додаткових вимог до учасників, оскільки запропоновані вами зміни містять дискримінаційні ознаки, що значно звужує конкуренцію та призводить до порушення таких принципів закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні