• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду будинку Тлумацької ДПІ Тисменицького управління ГУ ДПС в Івано-Франківській області за адресою: Івано-Франківська область, м. Тлумач, вул. Макухи, 4

Завершена

757 785.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 788.93 UAH
Період оскарження: 10.11.2020 16:51 - 16.11.2020 16:00
Вимога
Відхилено

НЕ ПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: 4b8c9de478bc4639bb2c310ab3556442
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-10-003836-a.a2
Назва: НЕ ПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси, а також власне чинне законодавство у свері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо. Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України, Просимо приняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу уповноваженою особою, Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Ми, ТОВ «БУДІВНИЧИЙ» під час детального розгляду Вашого протокольного рішення про нас як учасника з найменшою ціною дискваліфіковують безпідставно , наше пояснення звучить так, ми виконуємо згідно поданого технічного завдання свіфй локальний кошторис на основі Вашого поданого локального кошторису на основі поданого обгрунування норм принятих в будівництві. Тепер беремо норму ЕН15-78-1 ЕН15-78-1 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі 100 м2 4,25 Профілі цокольні м 14,025 Дюбелі фасадні пластмасові, довжина 160 мм шт 3434 Суміш суха клейова Cerezit СТ 190 кг 5100 Склосітка м2 488,75 Фарба грунтувальна Cerezit СТ 16 літр 72,25 Штукатурка акрилова Cerezit СТ 64 кг 1147,5 Фарба акрилова фасадна Cerezit СТ 42 кг 213,35 П.9 Дюбелі монтажні шт 46,75 Далі приховано в самій нормі ще іде Папір шліфувальний М2 39.1 Грунтовка глибокого проникнення л 85 Плити теплоізоляційні М3 22,7375 По перше п.9 Дюбелі монтажні 47шт для того , щоб профіль цокольний в кількості 14,025м прикріпити до стіни , інакше він стояти сам там не буде. Що подає Ваш кошторис профіль монтажний в кількості 452м , там будівля має три стіни приблизно по 10м кожна 30м , це якщо ми поділимо 452м : 30 = 15 раз , тобто із профіля вийде цоколь 15* 0,08 = 1,2 м .Тобто можна зробити цоколь із профеля висотою 1,2м. , а дюбеля будуть потрібні , щоб їх прикріпити. Це бриблизно цокольної планки подали як круг стадіону + 52м , дане приміщення має такі габарити… Тому Учасник переможець порушив умови технічного завдання , Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50мм надав обєм мінвати у два рази більше, згідно норми. Не надав дюбелів які потрібні для кріплення цокольної планки. Висновок ми тут нічого не порушили , а хто тоді порушив? Ідемо дальше Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50мм –мінвати повино бути 22.7375м3 + 0,98м3 відкосів , разом 23,7м3 мінвати , в Учасника переможця 48,877м3 мінвати, а це на 25м3 більше як по нормі, згідно поданого Вами технічного завдання. Тому ми порахували , що лишніх ще 163.296 м кутиків перфорованих не брали, ми це бачили , що воно є у Ваших відомостях ресурсів, але 452м цокольного профілю ми не можим ніде пропхати.. тому рішили не включати дані кутики ,хочимо Вам довести , і те що по нормі та і по технології кутики не йдуть , це кутики для аматорів , плитку у вані з кутиками класти , фасад кути на відкосах , а як кути робили до тепер ..Ми і бачили Вашу помилку в мінваті , але тут є виправдання , бо ми поставили мінвату товщиною 100мм, тому і поставили норму , як подана Вашим кошторисом. 2.1. Досвід виконання аналогічного договору, а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі з дотриманням положень укладення аналогічного договору та вимог замовника згідно такого договору (копія договору та позитивного відгуку від замовника згідно виконання договору). Відповідає, якщо учасником надано у складі пропозиції cкан-копію оригіналу аналогічного договору з додатками, скановану копію з оригіналу позитивного відгуку щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо). ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ: Рекокструкцiя будiвлi клубу (замiна покриття даху, утеппення зовнiшнiх стiн, реконструкцiя сцени, внутpiшнi облицювапьнi роботи) с.Скоморошено Чортківського району, Тернопiльськоi областi У своїй назві видно , що робилось по обєкту :заміна даху- одна робота, утеплення зовнішніх стін - друга робота, реконструкція сцени внутрішні облицювальні роботи – третя робота , та благоустій четверта робота. Запитання що ми порушили надали акти виконаних робіт , відгук на роботи , фотографії наглядні, що не так . Надано Аналогічний договір довідка під №3 від 19.11.2020р Надана папка Аналогічний договір по Скомороше клуб ТТ де є 7 документів що входять в папку тобто Акти КБ-2, Довідки КБ-3, ДОГОВІР , Відгук , фотографії Тепер відносно із завищенням вартості виконаних робіт СВ Чортківського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області зареєстроване кримінальне провадження №12020210190000031 від 14.01.2020року за ознаками кримінального порушення, передбаченого ч2ст.191 Кримінального кодексу України З урахуванням наведеного, Замовник відхиляє цей пакет документів як виконання кваліфікаційних вимог. Зареєстроване за ознаками порушення це не є вердикт , а намір розібратись , це не рішення суду , тільки суд вправі визнати є кримінальне порушення , чи не має . Тепер чисто по хлопські від 14.01,2020р , таке порушення мало б якесь продовження , на Вашу думку , чи ні , ми того хто це написав , ще в очі не бачили і ніде нас не визивають , бо там робіт перероблено на 354тисячі , а правоохороні органи не в користь держави справи не розглядають , тому і висить це на сайті уже рік. Тепер якщо Ви нас дискваліфіковуєте за відкриті кримінальні впровадження , то хочимо зауважити , що в Учасника переможця їх не бракує. Замовник відхиляє пропозицію відповідно до ч. 13 статті 14 Закону, в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Тому ми просимо переглянути своє рішення і винесіть справедливе рішення З ПОВАГОЮ
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Зміст вимоги учасника ТзОВ "ТТ- Будівничий" за № UA-2020-11-10-003836-a.a2 в цілому аналогічний до його ж вимоги за № UA-2020-11-10-003836-a.c1, яку було розглянуто раніше та надано учаснику аргументовано відповідь (Протокол №6 від 27.11.2020 року). Разом з тим учасником ТзОВ «ТТ-Будівничий» акцептовано та надано згоду на дотримання вимог додатка 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі). При акцептуванні технічних вимог зі сторони учасника не було застережень, щодо правильності та обґрунтованості технічних вимог. Учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" дотримані всі вимоги, передбачені оголошенням до спрощеної закупівлі. По об’єкту, який представив учасник ПП "Промбудсервіс-Косів" в якості аналогічного договору, не було встановлено відкритого кримінального провадження. Тому в уповноваженої особи не має об’єктивних підстав до перегляду рішення про визнання переможцем ПП "Промбудсервіс-Косів". Тому вимогу щодо неправомірного визначення переможця відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не правомірна дискваліфікація

Номер: 0a92b208b27f48d493938ab853688437
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-10-003836-a.c1
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси, а також власне чинне законодавство у свері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо. Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України, Просимо приняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу уповноваженою особою, Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Ми, ТОВ «БУДІВНИЧИЙ» під час детального розгляду Вашого протокольного рішення про нас як учасника з найменшою ціною дискваліфіковують безпідставно , наше пояснення звучить так, ми виконуємо згідно поданого технічного завдання свіфй локальний кошторис на основі Вашого поданого локального кошторису на основі поданого обгрунування норм принятих в будівництві. Тепер беремо норму ЕН15-78-1 ЕН15-78-1 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі 100 м2 4,25 Профілі цокольні м 14,025 Дюбелі фасадні пластмасові, довжина 160 мм шт 3434 Суміш суха клейова Cerezit СТ 190 кг 5100 Склосітка м2 488,75 Фарба грунтувальна Cerezit СТ 16 літр 72,25 Штукатурка акрилова Cerezit СТ 64 кг 1147,5 Фарба акрилова фасадна Cerezit СТ 42 кг 213,35 П.9 Дюбелі монтажні шт 46,75 Далі приховано в самій нормі ще іде Папір шліфувальний М2 39.1 Грунтовка глибокого проникнення л 85 Плити теплоізоляційні М3 22,7375 У Вашому випадку високо дипломований кошторисник зробив Вам кошторис , мало того даний кошторис пройшов експертизу, а помилок скільки , і Ви хочите , щоб ми буква в букву переписали по Вашому , чи як воно має бути . По перше п.9 Дюбелі монтажні 47шт для того , щоб профіль цокольний в кількості 14,025м прикріпити до стіни , інакше він стояти сам там не буде. Що подає Ваш кошторис профіль монтажний в кількості 452м , там будівля має три стіни приблизно по 10м кожна 30м , це якщо ми поділимо 452м : 30 = 15 раз , тобто із профіля вийде цоколь 15* 0,08 = 1,2 м .Тобто можна зробити цоколь із профеля висотою 1,2м. , а дюбеля будуть потрібні , щоб їх прикріпити. Висновок ми тут нічого не порушили , а хто тоді порушив? Ідемо дальше Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50мм –мінвати повино бути 22.7375м3 + 0,98м3 відкосів , разом 23,7м3 мінвати , у Вашому випадку 48,877м3 мінвати, а це на 25м3 більше як по нормі, згідно поданого Вами технічного завдання. Тому ми порахували , що лишніх ще 163.296 м кутиків перфорованих не брали, ми це бачили , що воно є у Ваших відомостях ресурсів, але 452м цокольного профілю ми не можим ніде пропхати.. тому рішили не включати дані кутики ,хочимо Вам довести , і те що по нормі та і по технології кутики не йдуть , це кутики для аматорів , плитку у вані з кутиками класти , фасад кути на відкосах , а як кути робили до тепер ..Ми і бачили Вашу помилку в мінваті , але тут є виправдання , бо поставилиб мінвату товщиною 100мм, тому і не поставили свою норму , а Вашу . 2.1. Досвід виконання аналогічного договору, а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі з дотриманням положень укладення аналогічного договору та вимог замовника згідно такого договору (копія договору та позитивного відгуку від замовника згідно виконання договору). Відповідає, якщо учасником надано у складі пропозиції cкан-копію оригіналу аналогічного договору з додатками, скановану копію з оригіналу позитивного відгуку щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо). ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ: Рекокструкцiя будiвлi клубу (замiна покриття даху, угеппення зовнiшrriх стiп, реконструкцiя сцени, внутpiшнi облицювапьнi роботи) с.Скоморошо Чортківського району, Тернопiльськоi областi У своїй назві видно , що робилось по обєкту :заміна даху- одна робота, утеплення зовнішніх стін - друга робота, руконструкція сцени внутрішні облицювальні роботи – третя робота , та благоустій четверта робота. Запитання що ми порушили надали акти виконаних робіт , відгук на роботи , фотографії наглядні, що не так . Надано Аналогічний договір довідка під №3 від 19.11.2020р Надана папка Аналогічний договір по Скомороше клуб ТТ де є 7 документів що входять в папку тобто Акти КБ-2, Довідки КБ-3, ДОГОВІР , Відгук , фотографії Тепер віносно із завищенням вартості виконаних робіт СВ Чортківського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області зарейстроване кримінальне провадження №12020210190000031 від 14.01.2020року за ознаками кримінального порушення, передбаченого ч2ст.191 Кримінального кодексу України З урахуванням наведеного, Замовник відхиляє цей пакет документів як виконання кваліфікаційних вимог. Перечитайте посліднє речення виписане з протоколу, це Ви його написали , так чому дискваліфікація. Зарейстроване за ознаками порушення це не є вердикт , а намір розібратись , це не рішення суду , тільки суд вправі визнати є кримінальне порушення , чи не має . Тепер чисто по хлопські від 14.01,2020р , таке порушення мало б якесь продовження , на Вашу думку , чи ні , ми того хто це написав , ще в очі не бачили і ніде нас не визивають , бо там робіт перероблено на 354тисячі , а правоохороні органи не в користь держави справи не розглядають , тому і висить це на сайті уже рік. Тому ми просимо переглянути своє рішення і винесіть справедливе рішення , тому що проглядається таке враження, що у Вас виконавець вже був і є . Якщо чесно , то нас усе це вже прозоро достало і ми писати будемо і ще , бо висновки хтось всетаки зроблять , читаючи такі сповіді. З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Під час розгляду вимоги Учасника за № UA-2020-11-10-003836-a.c1 встановлено наступне. Згідно абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. У тексті своєї вимоги Учасник не заперечує факт свідомого недотримання вимог до предмету закупівлі («Так ми порахували, що лишніх ще 163.296 м кутиків перфорованих не брали …) відповідно до додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю, а піддає сумніву правильність формування замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, аргументуючи це своїм баченням. Уповноваженою особою сформовано вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі на підставі наданої Замовником розробленої кошторисної документації згідно договору від 15.10.2020 року №000195 та отриманого позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від філії ДП «Укрдержбудекспертиза» від 02.11.2020 року №09-0409-20/КД, який не піддається сумніву з боку Замовника, і за зміст якого Замовник не несе жодної відповідальності, оскільки складався особою, яка володіє необхідними спеціальними знаннями у відповідній галузі. Крім того зауваження та пропозиції до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі можуть подаватися тільки в період уточнень, а не в період кваліфікації. В зв’язку з цим, аргументація Учасника, щодо неправильного формування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі не може бути прийнята Замовником. Кваліфікаційна вимога Замовника щодо подання документів, які підтверджують позитивний досвід виконання аналогічних робіт (п.2 Розділ ІІІ додатка 3 до Оголошення про спрощену закупівлю) передбачала позитивну ділову репутацію потенційного підрядника, прозорість його діяльності, відповідальне відношення до економного використання бюджетних коштів. Факт порушення кримінального провадження № 12020210190000031 від 14 січня 2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 Кримінального кодексу України не може залишитися поза увагою Замовника, так як завищення вартості виконаних робіт, внаслідок чого можливе привласнення бюджетних коштів, нівелює позитивний відгук від Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації згідно виконання договору. Беручи до уваги, що ремонтні роботи фінансуватимуться виключно за кошти з Державного бюджету, Замовник – ГУ ДПС в Івано-Франківській області вважає своїм обов’язком вжити всіх необхідних заходів щодо недопущення неефективного використання виділеного фінансування та проявити розумну обережність на будь-якій із стадій проведення публічних торгів. Таким чином, зі сторони Замовника відсутня будь-яка дискримінація Учасників. Враховуючи вищенаведене, згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону підставою відхилення пропозиції учасника зокрема є невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено