-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція внутрішніх мереж опалення та вентиляції КУ "Новодністровська ДЮСШ"
Торги відмінено
1 040 102.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 200.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 200.51 UAH
Період оскарження:
10.11.2020 16:41 - 14.11.2020 16:45
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо незаконних дій замовника
Номер:
8e90092917d640b3958258677d7bec28
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-003652-a.c2
Назва:
Вимога щодо незаконних дій замовника
Вимога:
ВИМОГА
в порядку ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
20.11.2020 року відбувся аукціон по спрощеній закупівлі по предмету «Реконструкція внутрішніх мереж опалення та вентиляції КУ «Новодністровська ДЮСШ».
ТОВ «Елефант-Комфорт» прийняло участь у даній закупівлі. 27.11.2020 року протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою товариство визнано переможцем спрощеної закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір.
29.11.2020 року на прийняте рішення Замовника була оприлюдннена Вимога про усунення порушення від іншого учасника ПП «Універсальна проектно-будівельна група Сіті Строй». Після надходження даної вимоги Замовником розпочалася додаткова перевірка пропозиції переможця ТОВ «Елефант-Комфорт» в результаті якої 07.12.2020 року рішенням уповновжаної особи принято рішення дискваліфікувати помилково обраного переможця спрощеної процедури закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Елефант-Комфорт» не може погодитись з прийнятим рішенням уповноваженою особою, оскільки вважає його незаконним та упередженим, прийнятим у корупційній змові з іншими учасниками процедури закупівлі з наведених підстав:
1. Порядок проведення спрощеної закупівлі регламентується ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вказаною статтею встановлено «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь». Право подання вимоги до Замовника іншими учасниками спрощеної закупівлі Законом не передбачено, а отже учасник ПП «Універсальна проектно-будівельна група Сіті Строй» не мав права звертатись із вимогою до Замовника, а Замовник таким чином не мав права розглядати вимогу, що подана з порушенням Закону. Таким чином, уповноваженою особою перевищено свої службові повноваження та здійснено розгляд вимоги всупереч Закону.
2. В рішенні уповноваженої особи щодо дискваліфікації ТОВ «Елефант-Комфорт» міститься службова записка начальника відділу економіки та управління комунальним майном Новодністровської міської ради Х. Філімонюк, відповідно до якої встановлено відсутність машин та механізмів у учасника ТОВ «Елефант-Комфорт» та виявлено завищені та занижені ціни в локальному кошторисі. Вказані порушення є надуманими, оскільки:
- Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замвоник вимагав надати «інформаційну довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи, довільної форми, щодо наявності техніки, обладнання, інструментів та механізмів, необхідних для виконання робіт та вимог, передбачених у Додатку 2 до оголошення (довідка повинна містити наступну інформацію: назва та модель; кількість; власне/орендоване)». Учасником в складі пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» - інших вимог на підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази оголошення про проведення спрощеної процедури не містило. Таким чином, товариство повністю виконало вимоги в даній частині, а тому відхилення з даної підстави є незаконним;
- Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містило вимог щодо підтвердження цін на матеріальні ресурси у складі пропозиції додатковими документами (рахунками, накладними, тощо) а тому твердження про завищення та заниження цін у локальному кошторисі є надуманим. Крім того, Х.Філімонюк стверджує про неможливість отримання від ТОВ «Елефант-Комфорт» обгурнтування витрат та цін, хоча жодної вимоги чи листа на адресу товариства з необхідністю надання підтверджуючих документів не надходило. Таким чином, відхилення з даної підстави є незаконним.
- В службовій записці, Х.Філімонюк, явно перевищуючи свої службові повноваження, вважає за доцільне відхилити пропозицію ТОВ «Елефант-Комфорт», не зважаючи на те, що рішення про відхилення, відповідно до Закону, може бути прийнято виключно уповноваженою особою.
3. Відповідно до п. 13 ст. 14 Закону наявні вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника, а саме: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.»
Рішення уповноваженою особи про дискваліфікацію ТОВ «Елефант-Комфорт» відповідно до п. 13 ст. 14 Закону не містить інформацію про жодну з вищенаведених підстав про відхилення, а тому є незаконним.
Враховуючи викладене, вимагаємо:
1. Скасувати рішення про дискаваліфікацію ТОВ «Елефант-Комфорт», як таке, що прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Постановити нове рішення, яким визнати переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Елефант-Комфорт»
3. У разі неможливості виконання згідно Закону п.1 та 2 вищевкащаної вимоги, на підставі п.п. 2 п. 17 ст. 14 Закону винести рішення про відміну спрощеної процедури закупівлі в зв’зку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Також, у разі незадоволення вимоги ТОВ «Елефант-Комфорт» товариство звертатиметься до Господарського суду з метою захисту своїх прав та інтересів в частині незаконного відхилення пропозиції.
Додатково повідомляємо, що у разі визнання переможцем спрощеної закупівлі інших учасників, ціна пропозиції яких є більшою від ціни пропозиції ТОВ «Елефант-Комфорт» та укладання з ними договору про закупівлю, незаконними діями уповноваженої особи Сабаш С.В. та начальника відділу економіки та управління комунальним майном Новодністровської міської ради Х. Філімонюк, Новодністровській міській раді можуть бути завдані збитки від розтрати бюджетних коштів, а дії посадових осіб кваліфікуватимуться за ст. 191 «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем» та ст. 364 «Зловживання владою або службовим становищем» Кримінального кодексу України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 09.12.2020 10:09
Дата подачі:
09.12.2020 10:09
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на рішення Замовника про неправомірне визнання переможця.
Номер:
d85261e0b9dc4b78bad1ffd80763e864
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-003652-a.b1
Назва:
Вимога на рішення Замовника про неправомірне визнання переможця.
Вимога:
Вимога на рішення Замовника про неправомірне визнання переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на рішення Замовника про неправомірне визнання переможця.pdf 29.11.2020 22:47
- протокол 04.12.2020 17:57
Дата подачі:
29.11.2020 22:47
Вирішення:
Проведено аналіз кошторисної документації ТОВ «Елефант - Комфорт», наданої до цінової пропозиції по предмету закупівлі «Реконструкція внутрішніх мереж опалення та вентиляції КУ «Новодністровська ДЮСШ»
1. В кошторисній документації відсутні будь - які будівельні машини і механізми.
Відповідно до Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) , що носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, робіт з монтажу устаткування, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлювальних і пусконалагоджувальних робіт, для визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них.
Виконання повного комплексу робіт без застосування машин та механізмів не є можливим.
1. Деякі ціни на матеріальні ресурси є сумнівними.
П. 2, 3, 4, 46, 47,48 локального кошторису – ціни значно нижчі, ніж у офіційних представників даної продукції в Україні;
П. 6, 50, – ціна завищена.
Враховуючи вищевикладене,
по – перше, виконання робіт без застосування будівельних машин і механізмів не можливе;
по – друге, сумнівність цін на матеріальні ресурси
з метою запобігання виникнення додаткових витрат замовника при виконанні даних робіт та необхідності збільшення вартості будівництва за рахунок коригування цін до ринкових,
У звязку з неможливістю отримати від даної організації обґрунтування витрат та цін, закладених та не передбачених в кошторисну документацію відхилити пропозицію ТОВ «Елефант - Комфорт».
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
04.12.2020 17:58