-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання для кабінетів початкових класів «Нова українська школа» (30230000-0 - Комп'ютерне обладнання)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
10.11.2020 15:24 - 22.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Не правдива інформація про запропонований товар. Вимога дискваліфікувати учасника.
Номер:
1652ea33ec254a46b63e34d41d0a9ceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-004095-b.b2
Назва:
Не правдива інформація про запропонований товар. Вимога дискваліфікувати учасника.
Вимога:
Шановний Замовник. Вами, в Технічних Вимогаг (Додаток3) зокрема в п.5 таблиці вимагається Ламінатор, однією з характеристик якого "Час готовності:2 хв." . ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" пропонує Ламінатор JLS 330-5 та вказує на те, що час готовності даного ламінатора 2хв, чим заводить в оману Замовника, адже на офіційному сайті виробника вказано інші характеристики для даної моделі, а саме час готовності 5-6хвилин. http://www.jielisi.com/ejielisi/product-show.asp?id=480. Дії учасника є такими, що не відповідають принципу добросовісна конкуренція серед учасників. Нагадую Замовнику, що даний учасник в попередній закупівлі (UA-2020-09-24-009234-a) за рішенням АМКУ було дискваліфіковано саме за невідповідність часу готовності ламінатора. Але цього разу ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відверто вносить неправдиві дані в порівняльну таблицію характеристики запропонованого товару. Вимагаю Замовника дотримуватись об’єктивності та неупередженості в оцінюванні пропозицій конкурсних торгів та дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" за невідповідність характеристик запропонованого товару Технічним Вимогам, та намагання завести в оману Замовника та інших учасників закупівлі. З повагою Кущ А.Г.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2020 20:45
Вирішення:
Шановний Учасник, ФОП "КУЩ АНДРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ", Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано всі документі, які вимагались у переліку до тендерної документації. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку № 3. Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано документ з інформацією про відповідність запропонованого до поставки Товару «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ згідно додатку №3 НУШ.pdf», технічна частина якого відповідає вимогам закупівлі. Підстав для відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Про недопустимість дискримінаційних вимог
Номер:
37d83ea35db247c290dacd33fa13179e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-004095-b.c1
Назва:
Про недопустимість дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник. В пункті 7 Додатку 3 «Технічні вимоги» Ви вимагаєте надати «Авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення». Встановивши вказану вимогу Ви, як Замовник обмежуєте коло учасників тендеру, лише тими хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із виробником не мають. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Це підтверджується відмовою виробника на моє звернення про надання авторизаційного листа з мотивуванням, що вже надали одному учаснику даної закупівлі таку авторизацію, а їхня «внутрішня політика» не передбачає видачі двох або більше авторизаційних листів на одну закупівлю. Тобто, встановлючи дану вимогу, Замовник (можливо разом з виробником) штучно обмежує коло учасників у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на багаторазові рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання авторизаційних листів виробників( (№9702-р/пк-пз від 19.09.2018; (№ 10177-р/пк-пз від 03.10.2018; 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 ; 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 і т.д.). За висновками органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне: По-перше, - наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору, оскільки такий документ не зобов'язує Учасника проводити закупку товару саме у виробника.. По-друге, - предмет закупівлі, за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. А ні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а ні норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного дистреб’ютера.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують принцип здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме видалити п7 Додатку3 ТД: «Авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2020 12:44
Вирішення:
Згідно з п.3 ч.1 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). На виконання вищезазначеного, Замовником в додатку 3 тендерної документації була вказана інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також спосіб документального підтвердження відповідності товару. Згідно з п. 5 додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний лист підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Слід зазначити, що у примітці, яка міститься під таблицею додатку 3 тендерної документації зазначено, що у деяких випадках, технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу «або еквівалент».
У своїй вимозі запитувач посилається на рішення органу оскарження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, конкретно, торгівельної марки. Тому, Замовником не може застосовуватися практика розгляду скарг органу оскарження, адже, формулювання та контекст вимог, встановлених в документації Відділу освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області відрізняється від тих, які розглядає Антимонопольний комітет України.
На підставі вищезазначеного, Запитувачем не було доведено наявність дискримінаційних умов, або умов, які унеможливлюють його участь в торгах.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.11.2020 00:02