-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
електрична енергія
Завершена
1 850 505.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 253.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 253.00 UAH
Період оскарження:
10.11.2020 15:21 - 22.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо довідки (п. 12 ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Номер:
b9c8fe9227ef441da289db0de7db4410
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-004092-b.b2
Назва:
Вимога щодо довідки (п. 12 ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Вимога:
Доброго дня! У п. 8 Додатку 3 тендерної документації Вами вимагається надання від Переможця «Оригінал документу, виданого уповноваженим органом про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (виданої не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу).»
На даний час відсутній окремий реєстр осіб, засуджених за злочини, пов’язані із торгівлею людьми або можливість отримання такого окремого документу/довідки від уповноваженого органу. Слід зазначити, що вид злочинів, зазначений у п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачені статтями 149, 303 Кримінального кодексу України.
Пунктами 5, 6 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» передбачені підстави для відмови в участі у процедури закупівлі у вигляді наявності у особи судимості «за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
З огляду на це, Замовником вимагається від Переможця надати відповідну довідку від уповноваженого органу про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС від 29 листопада 2016 року № 1256 (із подальшими змінами) визначено надання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Таким чином, оскільки довідка МВС видається на підтвердження того, що особа «до кримiнальної вiдповiдальностi не притягувалась, не знятої чи не погашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває», відсутня необхідність отримання будь-яких окремих довідок за окремими статтями Кримінального кодексу України, оскільки дана довідка підтверджує відсутність судимості за будь-який злочин, передбачений Кримінальним кодексом України.
На підставі вищезазначеного, просимо привести даний пункт у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом зазначення, що дана довідка надається учасником у довільній формі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2020 13:13
Вирішення:
Доброго дня. , шановний Учаснику, дана інформація у вигляді довідки в довільній формі надається Учасником у складі загальної довідки по ст.17 ,а Переможцю достатньо надання довідки про відсутність судимості оскільки ст .149-150 Кримінального Кодексу України передбачають кримінальну відповідальність за торгівлю людьми (ст.149 ККУ) та експлуатацію дітей(ст.150 ККУ ), адміністративної відповідальності за такі дії не передбачено. Тобто особа, що здійснила такі дії не обійдеться просто сплатою штрафу. Особа, що здійснила злочин по ст.149-150 ККУ, якщо її провина була доведена, обовязково матиме судимість . Тому Переможцю достатньо довідки про відсутність судимості виданої МВС України.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
П. 6.1.10 проєкту договору
Номер:
caf282fd82684575942aa8c34aba3a28
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-004092-b.c1
Назва:
П. 6.1.10 проєкту договору
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до п.6.1.10. проекту договору про закупівлю, Споживач має право змінити електропостачальника, у випадку укладення договору на постачання електричної енергії з іншим електропостачальником в порядку визначеному законодавствам, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі». В такому випадку Постачальник вважається повідомленим про намір змінити електропостачальника Споживачем з моменту розміщення на сайті https://prozorro.gov.ua/ повідомлення про намір укласти договір з іншим електропостачальником.
Слід зазначити, що даний пункт є таким, який суперечить чинному законодавству, що регулює діяльність у сфері енергетики та комунальний послуг. Зокрема, відповідно до п.6.1.розідлу VI Правил роздрібного ринку електричної енергії, Споживач має право в установленому цими Правилами порядку на зміну електропостачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії споживачу (постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг) з новим електропостачальником. Зміна електропостачальника за ініціативою споживача має бути завершена протягом періоду, що починається з дня повідомлення споживачем нового електропостачальника про наміри змінити попереднього електропостачальника, але у строк, що не перевищує 21 календарний день з дня вказаного повідомлення. Якщо споживач має чинний договір про постачання електричної енергії споживачу з фіксованим терміном (строком) дії, з метою уникнення штрафних санкцій за дострокове розірвання договору з боку попереднього електропостачальника споживач повинен повідомити нового електропостачальника про намір укласти з ним договір про постачання електричної енергії споживачу за 21 календарний день до дати закінчення терміну (строку) дії чинного договору.
Порядок зміни постачальника електричної енергії, прописаний Замовником в проекті договору, є таким, що порушує вимоги законодавства та не відображає реалії взаємовідносин на даному ринку. Зокрема, Постачальник, котрий наразі забезпечує, або забезпечуватиме потереби Замовника в електроенергії не завжди бере чи братиме участь у закупівлях, котрі оголошує такий Замовник. Окрім цього, постачальники не зобов’язані відслідковувати розміщення на сайті https://prozorro.gov.ua/ закупівлі своїх контрагентів , а тим більше слідкувати за викладенням повідомлення про намір укласти договір з іншим електропостачальником. Повідомлення про зміну елетропостачальника, відповідно до Правил ринку, покладено на Споживача.
Варто наголосити, що більшість постачальників працюють від початку запровадження нової можелі ринку елетроенергії та мають досить широку клієнтську базу, в тому числі і контрагентів, котрі є Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Невчасне повідомлення Замовником факту переходу до іншого Постачальника може спричинити значні матеріальні збитки для діючого постачальника, оскільки останній проводить закупівлю електроенергії для своїх споживачів наперед.
Також слід зазначити, що положення п.6.1.10. проекту договору, опублікованого замовником, є таким, що суперечить примірному договору про постачання електричної енергії споживачу, що міститься в Додатку 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії.
У зв’язку з вищезазначеним, звертаємося до вас з вимогою виключення даного пункту з проекту договору та приведення останнього у відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2020 11:50
Вирішення:
Доброго дня. Замовником будуть внесені зміни в ТД в п.6..1.10 Додатку4 ТД
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так