-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мастила для транспортних засобів
Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»; Категорії замовників - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у статутному капіталі юридичної особи комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Торги не відбулися
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
10.11.2020 15:09 - 23.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ЮТК"
Номер:
95e48d7cad744a088a843c2586360f03
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-007532-c.b1
Назва:
Вимога до Замовника щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ЮТК"
Вимога:
ВИМОГА
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Згідно із змістом протокольного рішення щодо розгляду тендерних пропозицій від 04 грудня 2020 року пропозиція ТОВ «Юкрейніен Трак Ком'юнеті» була відхилена з наступних підстав (далі по тексту мова оригіналу):
«За результатами проведеного аукціону електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ТОВ «Юкрейніен Трак Ком'юнеті» (ЄДРПОУ: 36489735) - 252 776,8 грн з ПДВ.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Юкрейніен Трак Ком'юнеті» встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам умовам технічної специфікації, а саме:
Відповідно частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
В складі своєї тендерної пропозиції, ТОВ «Юкрейніен Трак Ком'юнет», відповідно до вимог тендерної документації (п. 5.2 Додатку №2 до тендерної документації) було надано паспорт № 699 на оливу AutoLube FORCE SHPD 10w40 CI-4/SL, відповідно до якого, мастило, має ліцензію АРІ рівня: CI-4/SL.
Під час перевірки вказаної інформації на офіційному сайті Американського інституту нафти (АРІ – єдина організація, яка ліцензує моторної оливи за показником АРІ) https://engineoil.api.org, за посиланням https://engineoil.api.org/Directory/EolcsSearch було виявлено відсутність продукту AutoLube FORCE SHPD 10w40 CI-4/SL та торгової марки AutoLube в базі даних Американського інституту нафти.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Приймаючи до уваги вищевикладене та те, що ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті» запропоновано мастило (олива) AutoLube FORCE SHPD 10w40 CI-4/SL та надано паспорт № 699 на дану оливу де зазначено недостовірну інформацію про те, що дана олива ліцензована та має АРІ рівня: CI-4/SL, враховуючи, що дана інформація є суттєвою,-
Уповноважена особа вирішила:
Замовник дискваліфікує пропозицію ТОВ «Юкрейніен Трак Ком'юнеті» на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та переходить розгляду пропозиції іншого учасника, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, а саме ТОВ "ЄВРО ЛУБРІКАНТС ЛТД" (ЄДРПОУ: 42870216).»
Підстави відхилення згідно із статтею 31 Закону є наступними:
«1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.»
А також, відповідно до частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
На виконання умов тендерної документації та на підтвердження відповідності технічним вимогам по позиції «Мастило 10W40 (для дизельних турбованих двигунів, покращене для тривалих пробігів)» був наданий паспорт №699 та технічний опис на оливу AutoLub FORCE SHPD 10w40 CI-4/SL (виробник оливи ТОВ «Автолюб Україна», офіційний веб-сайт https://autolub.com.ua). За даними виробника, що знаходяться у відкритому доступі на їх веб-сайті, виробництво напівсинтетичної оливи AutoLub Force SHPD 10W-40 здійснюється з оливи-основи високої якості, яка збагачується рядом ефективних присадок. Таке поєднання дозволяє домогтися більш високих експлуатаційних характеристик: продовження часу використання продукту, мінімізація відходів на угар, хороша сумісність з системами щодо зниження рівня токсичності відпрацьованих газів (SCR, EGR). Основним призначенням оливи AutoLub Force SHPD 10W-40 є використання для дизелів сучасного типу, високої потужності та які працюють на великих швидкостях з відчутно збільшеним часом використання без необхідності його заміни. Олива належить до розряду масел SHPD (Super High Perfomance Diesel). Олива AutoLub Force SHPD 10W-40 відповідає API CI-4/SL та може слугувати заміною олив груп API CH-4, CG-4, CF-4.
Згідно таблиці фізико-хімічних показників товар повністю відповідає всім технічним вимогам замовника. Наявність в назві товару абревіатури SHPD (Super High Performance Diesel) свідчить про те, що він спеціально розроблений для дизельних турбованих двигунів та тривалих пробігів.
Стосовно відсутності оливи AutoLub FORCE SHPD 10w40 CI-4/SL та торгової марки AutoLub в базі даних Американського інституту нафти повідомляємо, що наявність ліцензії API рівня CI-4/SL для вищевказаної оливи не вимагалась замовником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення також було внесено зміни, а саме (з урахуванням вище зазначеного):
- відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);
- укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Отже, інформація про відхилення оприлюднена Вами не відповідає вимогам Закону в частині зазначення підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), та за правовим характером відхилення є безпідставним. Умовами тендерної документації не було передбачено наявності інформації в базі даних Американського інституту нафти, крім того, Ви посилаєтесь по тексту протокольного рішення на частину 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Які повноваження розповсюджуються на території України та в якій частині наявна компетенція даного інституту? Офіційний сайт Американського інституту нафти та сам інститут не є відповідним органом на території України, в компетенцію якого входить регулювання сфери торгівлі оливами.
Підсумовуючи текст вимоги, просимо надати відповідь на наше звернення у строк передбачений Законом, а також скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Юкрейніен Трак Ком'юнеті» з даної підстави та здійснити розгляд документів нашої тендерної пропозиції у відповідності до Закону.
У разі не виконання умов вимоги ми змушені будемо звернутися із скаргою до органу оскарження та ініціювати проведення моніторингу даної процедури закупівлі, а також притягнення до персональної відповідальності уповноваженої особи, яка ухвалила дане рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 14.12.2020 17:11
- Протокол розгляду вимоги.docx 15.12.2020 17:03
Дата подачі:
14.12.2020 17:12
Вирішення:
Вимогу подану до закупівлі «Мастильні засоби», код ДК 021:2015: 09210000-4 Мастила для транспортних засобів, ідентифікатор вимоги: UA-2020-11-10-007532-c.b1 відхилити (підстави викладені у протоколі розгляду вимоги)
Статус вимоги:
Відхилено