• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з «Капітального ремонту будівлі Славутицької загальноосвітньої школи I-III ст. №4 за адресою: вул. Героїв Дніпра, 8, м. Славутич, Київська область з виділенням черговості: I та II черга) II черга». (ДК 021:2015 (CPV2008) код 45000000-7-Будівельні роботи)

Роботи з «Капітального ремонту будівлі Славутицької загальноосвітньої школи I-III ст. №4 за адресою: вул. Героїв Дніпра, 8, м. Славутич, Київська область з виділенням черговості: I та II черга) II черга». (ДК 021:2015 (CPV2008) код 45000000-7-Будівельні роботи)

Завершена

2 114 713.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 63 441.39 UAH
Період оскарження: 02.03.2017 18:07 - 13.03.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Про порушення Закону Украхни "Про публічні закупівлі"

Номер: 6241d76be7174ceea7fdd4db49282f16
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-000679-c.c3
Назва: Про порушення Закону Украхни "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідь організатора закупівлі, що була надана 07.03.2017 о 09:55 про те, що «Замовник мав на меті визначити учасників, які мають фінансову стабільність щодо виконання робіт за власний рахунок в разі затримки бюджетного фінансування, та враховуючи, що авансовий платіж не може бути більше ніж 30 % від суми договірної ціни.» свідчить про те, що Замовник свідомо йде на порушення норм Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», підтверджуючи той факт, що ним були встановлені дискримінаційні вимоги щодо обов’язкової наявності у Учасника середнього річного обороту за остання 2 роки не менше 40 млн. грн. в рік, якими Замовник обмежює добросовісну конкуренцію серед учасників. В свою чергу наголошуємо, що бюджет закупівлі складає всього лише 2 114 713,00 грн. з ПДВ, і дана сума аж ніяк непорівнянна з вимогою Замовника мати річний оборот в 40 млн. грн. Просимо Вас вилучити дану дискримінаційну вимогу, оскільки вона порушує принципи здійснення закупівель, передбачені пунктом 1 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а відповідно до пункту 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Даний кваліфікаційний критерій вилучений з Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Про надання Робочого Проекту.

Номер: 891f6ca3be3c4822bcdfe20fabd803ff
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-000679-c.c2
Назва: Про надання Робочого Проекту.
Вимога:
Відповідно до пункту 3 Розділу 2 Статті 22. Тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…». На виконання вимог, передбачених Статтею 3. Закону України «Про публічні закупівлі», в частині відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а також добросовісної конкуренції серед Учасників, максимальної економії та ефективності, просимо Вас надати Робочий Проект в електронному вигляді, оскільки без ознайомлення з кресленнями та специфікаціями не можливо здійснити повний розрахунок конкурентно-спроможньої вартості тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вся необхідна інформація для підготовки цінової пропозиції викладена у Технічному завданні Додаток 4 та дає можливість для розрахунку договірної ціни. Робочий проект є інтелектуальною власністю проектувальника та надається тільки за його згодою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про порушення принципів здійснення закупівель.

Номер: 631d4797cd554c67b54cadad7a3331a7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-000679-c.c1
Назва: Про порушення принципів здійснення закупівель.
Вимога:
Відповідно до пункту 4 Додатку 1 Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Замовника, Замовник вимагає від Учасника наявності середнього річного обороту за остання 2 роки не менше 40 млн. грн. в рік. Просимо Вас вилучити дану дискримінаційну вимогу, оскільки вона порушує принципи здійснення закупівель, передбачені пунктом 1 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також в свою чергу, наголошуємо, що відповідно до пункту 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Жодної вимоги щодо наявності фінансової спроможності Учасника Закон України «Про публічні закупівлі» за яким на даний час здійснюються всі закупівлі не має, в порівнянні з Законом України «Про здійснення державних закупівель», який на даний час втратив чинність. У разі, якщо даною вимогою Замовник бажав визначити учасників, які мають фінансову можливість здійснити виконання робіт за рахунок власних коштів, в разі затримки бюджетного фінансування, то необхідно було вказати, що Учасник повинен дати погодження або гарантію того, що у нього достатньо власних коштів для виконання робіт, оскільки, відповідно до пункту 4.2. Розділу 4 Додатку 3 до Тендерної документації «оплата Замовником виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Підрядника після затвердження Сторонами Акта виконаних підрядних робіт протягом 20 робочих днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник мав на меті визначити учасників, які мають фінансову стабільність щодо виконання робіт за власний рахунок в разі затримки бюджетного фінансування, та враховуючи, що авансовий платіж не може бути більше ніж 30 % від суми договірної ціни.
Статус вимоги: Відхилено