-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ (код CPV за ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Завершена
371 176.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 855.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 855.88 UAH
Період оскарження:
10.11.2020 14:02 - 22.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року.
Номер:
b9089adaaa694f8f9489267518962ce2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-005924-c.c1
Назва:
Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року.
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів.
Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу.
У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію:
"Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2020 09:48
Вирішення:
Доброго дня! Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2493 «Про затвердження Кодексу газотранспортної системи» відповідно до статей 4 та 33 Закону України "Про ринок природного газу", Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10 вересня 2014 року № 715, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), затверджено Кодекс газотранспортної системи (далі – Кодекс). У розділі XIV Кодексу визначено, що Замовники послуг транспортування відповідають за збалансованість своїх портфоліо балансування протягом періоду балансування для мінімізації потреб оператора газотранспортної системи у вчиненні дій із врегулювання небалансів, передбачених цим Кодексом. Періодом балансування є газова доба. Тобто у цьому розділі Кодексу виписано вимоги до врегулювання відносин з питання балансування між замовниками послуг транспортування (тобто потенційним постачальником газу, як замовників закупівлі – споживача постачальника, і оператором газотранспортної системи). КП "Компанія "Вода Донбасу" в цій закупівлі є замовником закупівлі – споживачем постачальника, замовника послуг транспортування. Підрозділ 6 розділу XIV Кодексу визначає обсяг добового небалансу та плату за добовий небаланс. Так, п.1 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу зазначено, що оператор газотранспортної системи розраховує обсяг добового небалансу для кожного портфоліо балансування замовників послуг транспортування природного газу за кожну газову добу. П.9 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу визначає порядок розрахунку маржинальної ціни продажу та маржинальної ціни придбання природного газу для кожної газової доби. В п.11 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу визначає порядок розрахунку маржинальної ціни продажу, маржинальної ціни придбання й середньозваженої ціни оператором газотранспортної системи використовується інформація про операції, що відбуваються на торговій платформі, вибір якої не погоджений Регулятором. Саме тоді і застосовуються критерії, які зазначені у п. 13 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу щодо величин корегування. При цьому п.15 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу (зі змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕКП № 1611 від 26.08.2020) передбачає, що у випадку позитивного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках виходу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. А у випадку негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках входу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. Таким чином зміни внесені Постановою НКРЕКП від 26.08.2020 №1611 до Кодексу газотранспортної системи України щодо розміру величини корегування небалансів, стосуються правовідносин Замовників послуг транспортування природного газу (постачальників природного газу) та Оператора газотранспортної системи і не мають відношення до Споживачів природного газу. При цьому Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496 затверджено ПРАВИЛА постачання природного газу (далі – Правила), які розроблені на виконання пункту 17 частини третьої статті 4 Закону України "Про ринок природного газу" та регулюють відносини, які виникають між постачальниками та споживачами природного газу, з урахуванням їх взаємовідносин з операторами газорозподільної системи/газотранспортної системи (далі - Оператори ГРМ/ГТС). П. 5 розділу ІІ цих Правил передбачено, які істотні та обов'язкові для цього виду умови повинен містити Договір постачання природного газу, в т. ч. річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення. Як бачимо, Правила не встановлюють для Споживачів природного газу чіткого значення допустимого відхилення. Вважаємо, що надана замовником редакція проекту Договору (Додаток 4) не суперечить вимогам чинного законодавству та не може вважатися дискримінаційною тому, що не порушує права учасників-постачальників. Вважаємо внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено