-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дошка хвойних та твердих порід
Завершена
272 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 360.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 360.80 UAH
Період оскарження:
24.02.2017 14:50 - 09.03.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
15d45638fd164a3abb5620028d612ee6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-24-001256-c.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень
Скарга:
16.03.2017 р. замовником було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції ФО-П Назаренко В.С. Підставами для відхилення стали: (а) Відсутня інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. (п.2 ч. 1Ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), відповідно до додатку 4 тендерної документації; (б) зразок документа виробника, що надається з продукцією для підтвердження її приналежності і якості а саме: сертифікат якості, не відповідає ГОСТу, який вимагався в тендерній документації.
З цього приводу скаржник вимушений зазначити, що розгляд його пропозиції був здійсненний упереджено та всупереч меті проведення торгів з порушенням принципів публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" з наступних підстав.
1. Виходячи з тлумачення п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", ця норма поширюється на юридичних осіб. Подача документального підтвердження відсутності підстав, передбачених цією нормою не вбачається можливою, у зв"язку зі організаціно-правовим статусом скаржника, відміним від юридичної особи.
2. Згідно вимог тендерної документаціх учасники в складі своїх пропозицій повинні були надати зразки (!) документів. Дана вимога була виконана скаржником, та в складі його пропозиції було надано саме зразок документу.
Крім того слід зазначити, що Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено ані права замовників вимагати документальне підтвердження відповідності продукції встановленим замовником вимогам на етапі проведення процедур публічних закупівель, ані обов"язку учасників надавати таке підтвердження, ані підстав для відхилення у зв"язку з ненаданням такого підтвердження.
Згідно ч. 2 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" "умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом". Також варто відзначити, що тлумачення замовником вимог власної тендерної документації в тій інтерпретації, на підставі якої відбулось відбулось відхилення пропозиції скаржника суперечить приписам п. (b) ст. VIII Угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі, яка ратифікована Верховною Радою України, і, таким чином, на підставі ст. 9 Конституції України, є частиною національного законодавства України.
Таким чином, замовник суттєво відхилився від порядку проведення процедур публічних закупівель, внаслідок чого помилково відхилив пропозицію скаржника, чим завдає шкоди законним інтересам скаржника.
На підставі викладеного, сподіваючись на порозуміння та конструктивний підхід до вирішення суперечки з боку замовника, скаржник просить замовника переглянути рішення, як про відхилення його пропозиції, так і про визнання переможця торгів.
З найкращими побажаннями, Владислав Назаренко, підприємець.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 23.03.2017 № 1468.pdf 23.03.2017 21:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2017 16:06
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.03.2017 21:41