-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги з прибирання» (код 90910000-9 за ДК 021:2015) (Послуги з прибирання офісного приміщення)
Послуги з прибирання офісного приміщення
Завершена
861 294.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 612.94 UAH
мін. крок: 1% або 8 612.94 UAH
Період оскарження:
10.11.2020 11:07 - 16.11.2020 15:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
bb58ede47fad44f6bdcb6e1405062efb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-002788-c.b3
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА
розгляду порушення законодавства та неправомірного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника спрощених закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 01.12.2020 20:21
Дата подачі:
01.12.2020 20:21
Вирішення:
Шановний учасник, на вашу вимогу повідомляємо, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до п.2 ст.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі. Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) на надання послуг з прибирання офісних приміщень бізнес-центрів класу «А» з ковроліновим покриттям підлоги є виваженою та обумовлена тим, що:
1) Офісне приміщення замовника АТ «Укртранснафта» розміщено в бізнес центрі, що відповідає класу «А+» та має ряд особливостей, відповідно до класу;
2) Площа офісного приміщення становить 2130,00 м2, тип покриття підлоги в якому КОВРОЛІН та займає більше 93% загальної площі, а саме: 2000 м2 (за виключенням с/вузлів де покриття – кахель).
Отже, виходячи з вищезазначеного повідомляємо, що предмет закупівлі був визначений саме як «Послуги з прибирання ОФІСНОГО ПРИМІЩЕННЯ» та одним із основних кваліфікаційних критеріїв була визначена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) на надання послуг з прибирання саме офісних приміщень бізнес-центрів з ковроліновим покриттям підлоги.
Крім того, кваліфікаційними критеріями передбачена наявність аналогічного (их) договору (ів) у кількості не менше одного повністю виконаного договору з терміном виконання цих договорів не менше року з усіма додатками до цього договору.
Згідно п.2.6 договору № 1-КП від 01.02.2016 р. та додатку №1(Специфікація) до цього договору, передбачено, що виконаних послуг зі ЩОДЕННОГО прибирання їдальні, лазні, готелю, оркестрової ями, тощо здійснюється по закінченню виконаних послуг і оформлюється актом прийому – передачі виконаних послуг, однак в складі пропозиції:
- акт за серпень 2016 р суперечить додатку №1(Специфікація) до Договору 1-КП від 01.02.2016 р, оскільки вид робіт, зазначений у цьому акті не передбачений Додатком №1 до договору. Відповідно до п.1.2 даного договору, у випадку, якщо послуги, не передбачені договором виявились у процесі виконання договору, вони оформляються додатковою угодою сторін. Жодної додаткової угоди надано не було. Тому за серпень 2016 р. відсутнє підтвердження надання послуг з прибирання приміщення відповідно до умов та специфікації Договору №1-КП від 01.02.2016 р.
- акт за вересень 2016 р. також відсутній.
Відсутність актів прийому – передачі виконаних послуг за весь період виконання договору не може бути підтвердженням повного виконання данного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Просимо усунути дискримінаційну вимогу .
Номер:
c0384cadfb28405286b6f8c33e856079
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-002788-c.c2
Назва:
Просимо усунути дискримінаційну вимогу .
Вимога:
Добрий день!
Детально проаналізувавши Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з прибирання» (код 90910000-9 за ДК 021:2015) (Послуги з прибирання офісного приміщення), нами було встановлено наявність дискримінаційного положення, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даній закупілі згідно встановленого законом порядку. А саме, у Додатку 3 Кваліфікаційні критерії та методика оцінки наданих пропозицій в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду роботи з надання послуг з прибирання офісних приміщень бізнес-центрів класу «А» з ковроліновим покриттям підлоги. При цьому, Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не надавали послуги з прибирання офісних приміщень бізнес-центрів класу «А», однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даної закупівлі. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення Оголошення суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо його протиправним та дискримінаційним. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунити порушення, шляхом внесення змін до Оголошення в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2020 12:22
Вирішення:
Шановний учасник, на вашу вимогу повідомляємо, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до п.2 ст.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі. Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) на надання послуг з прибирання офісних приміщень бізнес-центрів класу «А» з ковроліновим покриттям підлоги є виваженою та обумовлена тим, що:
1) Офісне приміщення замовника АТ «Укртранснафта» розміщено в бізнес центрі, що відповідає класу «А+» та має ряд особливостей, відповідно до класу
2) Площа офісного приміщення - 2130,00 м2, тип покриття підлоги в якому КОВРОЛІН і який займає 2000 м2 (за виключенням с/вузлів де покриття – кахель)
Тому дані критерії були взяті як основні для визначення кваліфікації учасника та зміни вноситися не будуть
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо змін ТД
Номер:
4715d0012e0f430090342a53b752c3ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-002788-c.c1
Назва:
Вимога щодо змін ТД
Вимога:
Добрий день шановний замовник! На підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) на надання послуг з прибирання офісних приміщень ви вимагаєте договрір надання послуг з прибирання офісних приміщень бізнес-центрів класу «А» з ковроліновим покриттям підлоги, не менше одного повністю виконаного (термін виконання не менше року) договору з усіма його додатками, проте предмет Вашої закупівлі Послуги з прибирання офісного приміщення. Отже, вимоги щодо надання договору з прибирання дізнес -центру квасу "А" є необгрунтованою та такою, що значно звужує коло потенційних учаників та вважається дискримінаційною. Просимо внести зміні до ТД та змінити вимогу на вимогу надати документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) на надання послуг з прибирання офісних приміщень, не менше одного повністю виконаного (термін виконання не менше року) договору з усіма його додатками
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2020 11:52
Вирішення:
Шановний учасник, на вашу вимогу повідомляємо, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до п.2 ст.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі. Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) на надання послуг з прибирання офісних приміщень бізнес-центрів класу «А» з ковроліновим покриттям підлоги є виваженою та обумовлена тим, що:
1) Офісне приміщення замовника АТ «Укртранснафта» розміщено в бізнес центрі, що відповідає класу «А+» та має ряд особливостей, відповідно до класу
2) Площа офісного приміщення - 2130,00 м2, тип покриття підлоги в якому КОВРОЛІН і який займає 2000 м2 (за виключенням с/вузлів де покриття – кахель)
Тому дані критерії були взяті як основні для визначення кваліфікації учасника та зміни вноситися не будуть
Статус вимоги:
Відхилено