-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45310000-3–Електромонтажні роботи (Послуга зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації)
Завершена
147 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 737.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 737.50 UAH
Період оскарження:
10.11.2020 10:32 - 16.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Працівники
Номер:
1083054641234d3b924f1d5d5c531255
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-001997-c.a3
Назва:
Працівники
Вимога:
Замовнику, навіщо Вам 50 працівників в учасника? Чому не 100, не 1000? Для надання послуг цілком достатньо 3-4 фахівців. При цьому Ви вимагаєте не менше 10-ти електромонтерів з монтажу засобів охоронного призначення не нижче 4-го кваліфікаційного розряду та не менше 1-го налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го кваліфікаційного розряду. відповідно до ДСПТО 7241.C.33.14 - 2014 Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 4 розряду виконує наступні завдання та обов'язки: Розбирає, здійснює капітальний ремонт електроустаткування будь-якого призначення, всіх типів і габаритів під керівництвом електромонтера більш високої кваліфікації. Регулює та перевіряє апаратуру і прилади електроприводів після ремонту. Ремонтує підсилювачі, прилади світлової та звукової сигналізації, контролери, пости керування, магнітні станції. Обслуговує силові та освітлювальні електроустановки зі складними схемами вмикання. Виконує роботу на відомчих електростанціях, трансформаторних електропідстанціях з повним їх вимиканням від напруги. Виконує оперативні перемикання в електромережі з ревізією трансформаторів, вимикачів роз'єднувачів і приводів до них з розбиранням конструктивних елементів. Здійснює перевірку, монтаж і ремонт схем люмінесцентного освітлення. Розмотує, розробляє, дозує, прокладає кабель, монтує ввідні пристрої і з'єднувальні муфти, виконує кінцеві заправлення у кабельних лініях напругою до 35 кВ. Визначає місце пошкодження кабелів, вимірює опори заземлення, потенціали на оболонці кабелю. Виявляє та ліквідує відмовлення і несправності електроустаткування зі схемами вмикання середньої складності. Здійснює паяння м'якими та твердими припоями. Виконує роботи за кресленнями та схемами. Підбирає пусковий опір для електродвигунів. В той час як Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду виконує наступні завдання: нескладні роботи на відомчих електростанціях, трансформаторних електропідстанціях з повним їх вимиканням від напруги оперативних перемикань у електромережі, ревізією трансформаторів, вимикачів, роз'єднувачів і приводів до них без розбирання конструктивних елементів. Регулює навантаження електроустаткування, встановленого на обслуговуваній дільниці. Ремонтує, заряджає і встановлює вибухобезпечну арматуру. Обробляє, зрощує, ізолює і паяє проводи напругою понад 1000 В. Обслуговує і ремонтує сонячні і вітрові енергоустановки потужністю понад 50 кВт. Бере участь у ремонті, оглядах і технічному обслуговуванні електроустаткування з виконанням робіт з розбирання, складання, налагодження та обслуговування електричних приладів, електромагнітних, магнітоелектричних і електродинамічних систем. Ремонтує трансформатори, перемикачі, реостати, пости управління, магнітні пускачі, контактори та іншу нескладну апаратуру. Виконує окремі складні ремонтні роботи під керівництвом електромонтерів вищої кваліфікації. Виконує такелажні операції із застосуванням кранів та інших вантажопідйомних машин. Бере участь у прокладанні трас і проводки. Заряджає акумуляторні батареї. Фарбує зовнішні частини приладів і устаткування. Реконструює електроустаткування. Обробляє за кресленням ізоляційні матеріали: текстоліт, гетинакс, фібру тощо. Перевіряє маркування простих монтажних і принципових схем. Виявляє та усуває відмовлення, несправності і пошкодження електроустаткування з простими схемами вмикання. Як бачимо, відповідно до Державного стандарту для робіт з встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації в повній мірі достатньо кваліфікаційного рівня Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду. Виключайте дану вимогу, з тендерної документації. В свою чергу, повідомляємо, що у разі ігнорування чи відхилення наших вимог, ми будемо звертатись до Управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради з метою перевірки закупівлі на предмет законності, так як є всі підстави вважати, що документація прописана під конкретного учасника, а посадові особи замовника перебувають у змові з потрібним учасником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2020 17:56
Вирішення:
Славутська гімназія №7 Славутської міської ради проводить спрощену закупівлю код ДК 021:2015: 45310000-3–Електромонтажні роботи (Послуга зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації)
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код код ДК 021:2015: 45310000-3–Електромонтажні роботи (Послуга зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне до нього включити.
Також, відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону та указує в документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям:
Щодо працівників.
Згідно ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення встановлення в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника головного бухгалтера, бухгалтера, та не менше 10-ти електромонтерів з монтажу засобів охоронного призначення не нижче 4-го кваліфікаційного розряду та не менше 1-го налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го кваліфікаційного розряду, не менше 1-го інженера з проектно-кошторисної роботи (досвід роботи за фахом працівників визначених в п. 5.1. має бути не менше 2-ох років). Електромонтери з монтажу засобів охоронного призначення мають мати допуск до робіт з електроустаткуванням напругою до 1000 В., підтвердженням цього, в пропозиції Учасника, обов’язково надаються скановані копії зазначених посвідчень.
Крім того, з метою відповідності вимогам замовника в учасників є можливість залучити працівника (ів), відповідної кваліфікації, (по трудовому договору, договору про надання послуг, тощо) які мають необхідний досвід та знання для своєчасного та якісного надання послуг, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Дана вимога зазначена з метою відбору надійного надавача якісних послуг, які мають відповідати Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з можливою надання зазначених послуг на належному рівні з дотриманням вимог чинного законодавства.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Договір з постачальником
Номер:
8a11439f37a44beabdb7d46f18430be3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-001997-c.a2
Назва:
Договір з постачальником
Вимога:
Замовнику, в джокументації міститься вимога: "Спроможність учасника виконати роботи передбачені технічним завданням також підтверджується наданням в складі пропозиції копії діючих договорів укладених з постачальником на закупівлю товару (систем охоронної сигналізації, кабельної продукції, тощо) з копіями видаткових накладних та/або актів прийому передачі відповідного товару". Тобто, по Вашому, для надання послуг, учасник повинен мати вже закуплене обладнання, при цьому не маючи жодних гарантій, що він стане переможцем закупівлі? Чи у Вас вже є потрібний переможець під якого і написана дана вимога? Бо все виглядає саме так. Для підтвердження даного факту цілком достатньо офіційного листа від постачальника, що підприємство співпрацює з ним та в змозі поставити усе необхідне обладнання. Вимагаємо виключити дану абсурдну вимогу, так як це дискримінація в чистому її прояві.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2020 17:41
Вирішення:
Славутська гімназія №7 Славутської міської ради проводить спрощену закупівлю код ДК 021:2015: 45310000-3–Електромонтажні роботи (Послуга зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації)
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код код ДК 021:2015: 45310000-3–Електромонтажні роботи (Послуга зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації)здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне до нього включити.
Також, відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону та указує в документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям:
Щодо договорів з постачальниками.
Згідно ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, стислі терміни надання послуг, визначених предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3–Електромонтажні роботи (Послуга зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації), а саме до 31.12.2020 року, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення встановлення в Додатку № 2 до оголошення про закупівлю кваліфікаційної вимоги викладеної в п. 3. «Спроможність учасника виконати роботи передбачені технічним завданням також підтверджується наданням в складі пропозиції копії діючих договорів укладених з постачальником на закупівлю товару (систем охоронної сигналізації, кабельної продукції, тощо) з копіями видаткових накладних та/або актів прийому передачі відповідного товару».Наявність зазначених у Додатку № 2 п.3. в Учасника Договорів, підтверджує той факт, що Учасник на постійній основі займається відповідним видом діяльності та в разі визнання його (Учасника) переможцем,взмозі провести швидке придбання необхідного обладнання та матеріалів визначених предметом закупівлі. Тобто прямої вимоги щодо надання Учасником підтвердження наявних (вже закуплених) відповідних матеріалів чи обладнання, визначених предметом закупівлі – немає.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні.
При цьому зазначаємо, що на звітний період часу жодним з потенційних Учасників з метою оцінки власних можливостей щодо надання вищезазначених послуг (визначення - обсягу робіт, кількості придбання необхідного обладнання та матеріалів охоронного призначення, тощо) обстеження об’єкту не проводилось.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги документації
Номер:
386f8d6e4b664abb87f0b54ca31700ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-10-001997-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги документації
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, від учасників вимагається наступне: "Обов’язкова наявність в Учасника діючого сертифікату відповідності на:- послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації;
Зазначений сертифікат має бути виданий акредитованим органом сертифікації Державного центру сертифікації." Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Також Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 затверджено ПЕРЕЛІК продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні в якому містяться Засоби охоронного призначення. Даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, а отже і не підлягають обов'язковій сертифікації продукція, що підпадає під категорію засобів охоронного призначення. Тому, з точки зору Закону відсутні підстави для надання подібних сертифікатів. Найвища якість послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізаці підтверджується не сертифікатом відповідності, а отриманою у встановленому порядку ліцензією на здійснення послуг охорони, що передбачено Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від 05.06.2014 р.: "Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації." Тобто введення або не введення певних стандартів є правом, а не обов’язком компанії. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про стандартизацію»: «Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі» Таким чином наявність будь-якого впровадженого в компанії стандарту не зобов’язує компанію його застосовувати при здійсненні господарської діяльності. Частина 2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» чітко встановлює, що "Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами" і як було зазначено вище, така обов'язковість відсутня, тому вимога щодо його наявності є лише прагнення замовника звузити коло потенційних учасників до тих які його отримали. Ми, звичайно, розуміємо, що учасник може отримати даний сертифікат на добровільній основі, проте, по-перше, це суперечить принципу максимальної економії та ефективності, а по-друге, його отримання не є можливим до закінчення періоду прийому пропозицій, і Ви, Замовнику це розумієте, і саме в цьому полягає дискримінація по відношенню до учасників, що є недопустимим. Відповідно до ч.5 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 15.08.2020 (далі - Закон) - "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Також, згідно з ч.11 ст.26 Закону - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."На підставі вищевикладеного, Вимагаємо виключити вимогу про надання сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, так як це суперечить чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2020 17:33
Вирішення:
Славутська гімназія №7 Славутської міської ради проводить спрощену закупівлю код ДК 021:2015: 45310000-3–Електромонтажні роботи (Послуга зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації)
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код код ДК 021:2015: 45310000-3–Електромонтажні роботи (Послуга зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне до нього включити.
Також, відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону та указує в документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям:
Щодо сертифіката.
Наявність в учасника діючого сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації свідчить про надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання даних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують дану сферу діяльності.
Також наявність зазначеного сертифікату в учасника свідчить про контроль за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації Державного центру сертифікації, адже як відомо, дані сертифікати видаються на обмежений термін часу.
Крім того, з метою відповідності вимогам замовника, підвищення кваліфікації в учасників є можливість на добровільній основі отримати вищевказаний сертифікат для належного та якісного надання послуг та відповідності його технічному завданню визначеному Додатком 2 до оголошення.
Разом з тим, замовником не вимагається, тобто, немає прямої вимоги надання учасниками сертифікатів відповідності (якості) на засоби охоронного призначення, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено