-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень
Послуги їдалень
Торги не відбулися
1 344 315.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 722.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 722.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2017 11:34 - 05.02.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Порушення процедури закупівлі
Номер:
126d2e2903ed4ab4bd8da62014f011a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-25-000600-b.a1
Назва:
Порушення процедури закупівлі
Скарга:
Однак, 24 січня 2017 року тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції, що оформлено протоколом №12 з надуманих та безпідставних позицій, що нібито наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації. Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний характер та не передбачені умовами тендерної документації.
Керуючись положеннями частини 1 статті 28 Закону: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Разом з тим, звернень Замовника торгів до суб’єктів, що документально могли б надати інформацію про учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" в частині надання документів в складі тендерної пропозиції для підтвердження нашої кваліфікації, як ми можемо переглянути за результатами прийнятого рішення Замовником торгів, здійснено не було, отже, вся інформація щодо поданої нами тендерної пропозиції Замовнику була зрозуміла та зазначена в достатній формі і обсягу для прийняття рішення про визначення нас переможцем закупівлі згідно вимог тендерної документації.
З незрозумілих на те обставин, в т.ч. з порушенням Закону, інформуємо про підстави, що слугували причиною відхилення нашої пропозиції за текстом протоколу Замовника:
«*Звіт 1 ДФ поданий за 3 кв.2016 року, що не відповідає додатку 2 п.2.2. ТД (необхідно за останній звітній період, на момент кінцевого строку подачі пропозицій(16.01.2017)- це 4 квартал 2016 року.
*В довідці про працівників відсутня дата проходження флюорографії, що не відповідає додатку 2 п.п.2.1. ТД;
* Надана копія аналогічного договору, за яким сума з
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМК.PDF 24.02.2017 17:18
- Виписка з ЄДР.PDF 24.02.2017 17:18
- Платіжне доручення.PDF 24.02.2017 17:18
- ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ ТОВ.doc 28.02.2017 09:22
- Пояснення .PDF 13.03.2017 15:41
- Пояснення.PDF 13.03.2017 15:41
- Пояснення 02.PDF 13.03.2017 15:42
- Пояснення 03.PDF 13.03.2017 15:42
- Пояснення .PDF 13.03.2017 15:42
- Відповідь на скаргу Міщенко.doc 23.03.2017 09:10
- Рішення від 28.02.2017 № 891.pdf 28.02.2017 18:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від16.03.2017 № 1275.pdf 17.03.2017 21:10
- Рішення від 16.03.2017 № 1275.pdf 21.03.2017 20:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2017 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2017 20:27
Дата виконання рішення Замовником:
23.03.2017 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ФОП Міщенко Андрій Олексійович договір по наданню послуг замовнику в зазначений термін не надав.
У випадку не укладання договору з вини переможця протягом строку, визначеного в п.4.10 «Примірного положення, про порядок придбання товарів в рамках пілотного проекту, щодо впровадження системи електронних закупівель», замовник проводить розгляд наступного учасника, а так, як інших пропозицій не було, закупівля визначена такою, що не відбулась.