• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

CPV ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка, інтерактивна панель)

мова подання тендерної пропозиції, проведення торгів та укладаня договору - українська

Завершена

263 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 615.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2020 22:52 - 21.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація Учасників

Номер: 26d36159984046329007d032040fdb10
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-012234-c.c3
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 3 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонований товар, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі». Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонований товар, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. а для того, щоб безпосерредні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як Замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представникомпостачальника. прицьому найвищий ступінь довіри, а відтак і перевага буде надаватися державним оцінювачам відповідної кваліфікації. Окрвм того, Вами не підтверджено та не доведено неможливість отримання того чи іншого дозволу/посвідчення/декларації відповідності/висновку СЕЕ/ грифу чи свідоцтва МОН з метоюучасті в закупівлі, а відтак сама обставина дискримінаційного обмеження можливостей для одних учасників відносно можливостей інших, фактично не наступила.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2020 00:05
Вимога
Залишено без розгляду

Обмеження конкуренції

Номер: 733116323bab468d965a7280e4dee1be
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-012234-c.c2
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту Додатку 3 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Наголошуємо, що Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Законодавство України не зобов'язує всіх реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації. Крім цього, радимо Вам при перевірці Свідоцтва на знак для товарів і послуг , яке надасть Вам Переможець закупівлі, перевірити Клас товару, на який воно видане і пересвідчитися чи підпадає саме таке обладнання під цей Клас!!! Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок) підтверджує право власності та реєстраці торгівельної марки в Україні, відповідно до ЗУ "про охорону прав нв знаки для товарів і послуг", та не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Відповідно до ст. 5 Закону право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь-яка особа, об*єднання осіб або їх правонатупники, у разі якщо відповідний знак не суперечить вимогам законодавства. свідоцтво надає його власнику право використовувати знак та інші права, визначені цим Законом; свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом (ст. 16). Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов*язання та не допустить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов*язань. На території України є декілька виробників та дистриб*юторів, що мають зареєстровану ТМ на території України, тому дана вимога не являється такою, що обмежує права учасників. Отже, цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження або підробки. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст 3 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2020 00:05
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо посвідчення

Номер: be5b1e3ac5af45ee915ea6c47e1e042b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-012234-c.c1
Назва: Щодо посвідчення
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту Додатку 3 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що жоден законодавчий акт не передбачає, що особа, яка здійснює установку інтерактивного обладнання повинна мати якесь особливе посвідчення, в якому зазначається конкретно інтерактивне обладнання. Крім цього, для того, щоб документ мав юридичну силу, він повинен бути виданий уповноваженим на те органом/спеціалізованою установою. Жоден законодавчий акт України не встановлює порядку видачі такого посвідчення, його форму та уповноважений на видачу орган/установу. Зазначена Вами вимога свідчить про те, що Ви навмисне намагаєтеся звузити коло Постачальників, які бажають взяти участь у Вашій закупівлі, зазначивши як обов’язковий документ, що є абсолютно не потрібним. Закликаємо Вас не порушувати принципи законодавства України у сфері публічних закупівель та усунути дискримінаційні вимоги, а саме – обов’язковість надання Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шпновний учаснику! Дякуємо Вам за звернення. Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114 від 19.09.2019року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Прицьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. замовник самостійно визначає перелік та характеричтики предметузакупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерстваосвіти україни. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника. Це забезпечитьбезпечність та якість встановлення мультимедійного обладнання. Данна вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників. відповідно до зазначеного тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, отже у внесенні змін немає необхідності. Тендерні пропозиції, які не будуть відповідати вимогам встановленим тендерною документацією будуть відхилені відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2020 00:05