• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015- 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. Технічний нагляд (Послуги з встановлення «Система блискавкозахисту будівель Комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» за адресою м. Кривий Ріг, вулиця Кропивницького,13. Технічне переоснащення»

Завершена

15 289.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76.45 UAH
Період оскарження: 09.11.2020 17:21 - 13.11.2020 09:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 21af9544793c4374af712be7c4d37062
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-011243-c.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону 922 Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так виходячи зі змісту пропозиції Переможця (ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"), у її складі Переможцем надано: - Документи довільної форми, що готувалися безпосередньо Переможцем, зокрема № 1311/1, 1311/2, 1311/3, 1311/4, 1311/6, 1311/7 від 13.11.2020, завізовані факсиміле (для перевірки підпису перегляньте підпис на Акті обстеження об’єкта) та печаткою інженера технічного нагляду, а не печаткою суб’єкта господарської діяльності ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ". При цьому не надано жодної довідки чи відповідного пояснення щодо здійснення підприємницької діяльності без печатки. - Копія ID Паспорту надано не в кольоровому вигляді та завізовано факсиміле та печаткою інженера технічного нагляду, чим порушено вимогу Замовника в абзаці 2 п.7.2 розділу VІІ «Документації на проведення закупівлі», а саме «Всі документи пропозиції подаються у сканованому кольоровому вигляді. сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи». - Копія Довідки платника податків надана не в кольоровому вигляді, має не чітке зображення печатки органу який видав дану довідку, а також завізовано факсиміле та печаткою інженера технічного нагляду, чим порушено вимогу Замовника в абзаці 2 п.7.2 розділу VІІ «Документації на проведення закупівлі», а саме «Всі документи пропозиції подаються у сканованому кольоровому вигляді, сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи». - Копія Довідки ІПН завізовано факсиміле та печаткою інженера технічного нагляду, чим порушено вимогу Замовника в абзаці 2 п.7.2 розділу VІІ «Документації на проведення закупівлі», а саме «Всі документи пропозиції подаються у сканованому кольоровому вигляді, сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи». - Копія аналогічного договору на здійснення технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт м’якої покрівлі будівлі поліклініки та будівлі пральні КНП «Криворізька міська дитяча лікарня №4» Криворізької міської ради, не має інформації щодо складу робіт, що є аналогічним за предметом закупівлі, зокрема, закупівлі аналогічного товару в частині систем блискавкозахисту. Враховуючи зазначене, та згідно Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» дані помилки допущені переможцем закупівлі ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ, не є формальними, тому Замовником порушено принцип здійснення закупівель: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Таким чином, Рішення Замовника про визначення Переможця від 19.11.2020 р. підлягає скасуванню з підстав зазначених в описовій частині скарги. Прийняте Замовником «Рішення Замовника про визначення Переможця від 19.11.2020 р.», порушує моє право на чесні та прозорі торги. Мої права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати дане Рішення. Керуючись ст. ст. 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - ПРОШУ 1. Визнати «Рішення Замовника про визначення Переможця від 19.11.2020 р.» - неправомірним, тобто винесеними з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Скасувати «Рішення Замовника про визначення Переможця від 19.11.2020 р.». 3. Зобов’язати Замовника перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Законодавчо встановлено що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно Закону «про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Щодо питання паспорту та ІПН. Згідно оголошення не вимагалось надати паспорт та ІПН. Відповідно до п.7.2 вимагалось надати довідку (надано довідку 1311/1 від 13.11.20) або копію документу, підтверджуючого повноваження Надання ФОП "Головерда В. А." паспорту не у кольоровому форматі стосується питання оформлення пропозиції вказаного учасника та не впливає на зміст документів пропозиції керівника чи особи учасника на підписання договору, крім того надано свідоцтво держреєстрації в кольоровому вигляді. Щодо печатки законодавством не передбачено вимого до форм печатки, Крім того Закон України від 23.03.2017 р. № 1982-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями" передбачено, що суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки, проте її використання не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Щодо питання факсиміле . Згідно оголошення абзац 2 п.7.2 розділу VІІ «Документації на проведення закупівлі», а саме «Всі документи пропозиції подаються у сканованому кольоровому вигляді, сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків. (В поданих документах учасника відсутня наявність накладення , малюнків, рисунків.) Щодо питання аналог. Договору. Згідно оголошення п.7.2 розділу VІІ «Документації на проведення закупівлі», Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, зокрема, закупівлі аналогічного товару, технічного нагляду ДК 021:2015- 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні