• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (711,2 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

1. Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.2. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 37 820172 0355149009088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 519 200,00 (п'ятсот дев'ятнадцять тисяч двісті) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.

Завершена

103 840 770.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 519 203.85 UAH
Період оскарження: 09.11.2020 16:55 - 06.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВІАКОМ»

Номер: 9a5c988571654246a12e7e2e3dd21d48
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-002300-a.a1
Назва: Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВІАКОМ»
Скарга:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВІАКОМ» Згідно з протоколом засідання тендерного комітету, Голова тендерного комітету Шуліковський Орест Олексійович, повідомив що остаточна пропозиція по процедурі закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "БК"ВІАКОМ" не дозволяє забезпечити мінімальної потреби для утримання 711,2 км доріг протягом двох років, яка становить 21 612, 728 тис. грн. З метою забезпечення належного експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області 711,2 км в межах мінімальної потреби та не допущення виникнення аварійних ситуацій, пов’язаних з невиконанням заходів з експлуатації та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг, особливо в зимовий період, голова тендерного комітету Шуліковський Орест Олексійович, запропонував проголосувати щодо відхилення пропозиції Процедури закупівлі - учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БК"ВІАКОМ". як такої, що не дозволяє забезпечити мінімальної потреби з експлуатації та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг, що в подальшому може призвести до зупинки здійснення заходів з експлуатаційного утримання та виникненню аварійних ситуацій на цих дорогах. Голова тендерного комітету Шуліковський Орест Олексійович запропонував проголосувати щодо відхилення пропозиції Процедури закупівлі - учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БК"ВІАКОМ", відповідно до абзацу сьомого пункту 1 частини першої статті 31 Закону - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, 29.12.2020 року о 14:59 тендерну пропозиція скаржника була визначена як найбільш економічно вигідна пропозиція, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція, яка є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону та надано можливість надати обґрунтування аномальної низької ціни до 31.12.2020 року. Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону та частини 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. На виконання вищезазначених вимог Закону та тендерної документації, 29.12.2020 року о 20:18 скаржником було завантажено обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції №29-12/20-01ПТД від 29 грудня 2020 року (файл в електронній системі закупівель «обгрунтування1.pdf»). Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо порядку формування обґрунтування аномально низької ціни. Таким чином, вимоги ч. 14 ст. 29 Закону та частини 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації скаржником дотримано у повній мірі. З огляду на вищевикладене, ТОВ «БК «ВІАКОМ» надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника в цій частині є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню. Також слід зазначити, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету, тендерна пропозиція ТОВ «БК «ВІАКОМ» була, зокрема, відхилена як така, що не дозволяє забезпечити мінімальної потреби з експлуатації та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Звертаємо увагу колегії АМКУ, що ч. 1 ст. 31 Закону не містить такої підстави відхилення, як тендерна пропозиція учасника не дозволяє забезпечити мінімальної потреби за предметом закупівлі. Тому, з огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «БК «ВІАКОМ» була неправомірно відхилена з підстав, наведених в протоколі засідання тендерного комітету, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника в цій частині є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню. Додатково звертаємо увагу, що згідно абзацу 2 ч. 8 ст. 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, враховуючи те, що рішення про відхилення було прийняте 31.12.2020 року, вищезазначені строки, передбачені Законом, дотримані скаржником у повній мірі. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ТОВ «БК «ВІАКОМ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-11-09-002300-a. 3) Зобов’язати Замовника – Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації – скасувати засідання тендерного комітету №394 від 31.12.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВІАКОМ» та протокол засідання тендерного комітету №396 від 31.12.2020 року щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВАКС ПРОФ», за яким оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Дата розгляду скарги: 19.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.01.2021 20:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.01.2021 16:50
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2021 13:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано Замовником
Автор: ТЗОВ "БК"ВІАКОМ", Гавчак Богдан 380630415505 BKVIAKOM@GMAIL.COM