• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп’ютерне обладнання)(Комп’ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 149 один. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 20.12.2020 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.

Завершена

3 454 058.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 540.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2020 16:14 - 22.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: 9a1542b787d4450eb86fd09214d96d3f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-009887-c.a1
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку №2, під кожним технічним описом обладнання, Ви вказуєте: "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва в Україні, або його офіційного дистриб’ютора на території України (статус офіційного дистриб’ютора виробника необхідно підтвердити сертифікатом або листом від виробника, який підтверджує такий статус), запропонованого Учасником (Товару), із зазначенням найменування замовника, номера тендеру (ідентифікатора закупівлі) в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника. " Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує коло учасників. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Отже, наполягаємо на видаленні всіх дискримінаційних вимог про надання авторизаційних листів на все запропоноване обладнання. Шановний Замовнику, не обмежуйте конкуренцію, не порушуйте чинне законодавств та внесіть відповідні зміни! В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги UA-2020-11-09-009887-c.a1, повідомляємо наступне.09.11.2020 Управління освіти Оболонської районної вмісті Києві державної адміністрації(далі – Замовник) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп’ютерне обладнання)(Комп’ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району) та завантажено відповідну тендерну документацію. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя). Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних листів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. Будь який товар який ввезений на територію України легально, є сертифікований, а кожен дистриб’ютор, або виробник без проблем може надати авторизаційні листи потенційним учасникам, підтвердивши тим самим власні зобов’язання щодо наявності товару на території України в необхідній кількості та якості, та підтвердивши, що технічні вимоги запропонованого товару відповідають вимогам що встановлені Замовником.Вимога про надання листів авторизації не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жоднолму з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано посталяти якісні товари, що є предметом закупівлі. Такожповідомляємо, що для потенційного учасника, який тривалий час займається реалізацією комп’ютерної продукції, не складає труднощів в отриманні гарантійного листа авторизації від підприємств-виробників чи їх представництв (дистрибюторів) в Україні. Відтак, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено