-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
субвенція
Торги не відбулися
96 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2020 15:32 - 13.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
з метою забезпечення рівного підходу до всіх учасників процедури закупівлі (тобто принципу недискримінації) прошу скасувати рішення про дискваліфікую ТОВ «Сантарекс».
Номер:
f6bb7cf2fe884b1a92da156db16b0051
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-09-008680-c.c2
Назва:
з метою забезпечення рівного підходу до всіх учасників процедури закупівлі (тобто принципу недискримінації) прошу скасувати рішення про дискваліфікую ТОВ «Сантарекс».
Вимога:
Шановна Уповноважена особа!
Вивчивши Вашу відповідь на нашу скаргу хочу зазначити наступне!
Ви посилаєтесь на те, що нами «ймовірно допущено невірне трактування вимог оголошення».
Проте, Тендерна пропозиція фактично складається з низки стандартних документів, що вимагаються замовником на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам до предмета закупівлі та власне цінової пропозиції.
Вимоги до змісту та порядку оформлення тендерної пропозиції встановлюються замовником в тендерній документації.
Так, вимоги до технічної документації та в цілому до Оголошення процедури закупівлі мають бути чіткими,зрозумілими. Замовник має чітко вказувати, які документи повинні бути надати у складі тендерної пропозиції учасники.
Однак, дана вимога Вами не була дотримана.
Як вбачається з п 6 Додатку 2 до Тендерної документації : «Учасник підтверджує, що всі податки та збори, які стягуються з нього в Україні, включені до ціни пропозиції, всі ризики та витрати, пов’язані із переданням (поставкою) Товару, включаючи оплату мита (у разі необхідності), податків та інших зборів і обов’язкових платежів у відповідності до вимог законодавства України, зобов’язується нести Учасник торгів. А також витрат на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, вартість тари й упаковки та інших витрат, визначених законодавством».
Дані вимоги є тотожніми , але в даному випадку Вами не вимагається довідка. Хоча формулювання також не є чітким та зрозумілим.
Вищевказана вимога, які і вимога п.1 Додатку № 2 до Тендерної документації зазначено, що : «Учасник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару (не менше 24 (двадцяти чотирьох) місяців з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником Товару). Дефекти, які виявлено під час гарантійного строку, мають бути усунені шляхом ремонту або заміни за рахунок Постачальника. Наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника, який забезпечить гарантійне обслуговування обладнання у м.Миколаєві протягом визначеного гарантійного терміну» є формальною, оскільки не вимагалося жодне письмове її підтвердження у вигляді довідки, листа, гарантійного листа тощо.
Зз метою забезпечення рівного підходу до всіх учасників процедури закупівлі (тобто принципу недискримінації) прошу скасувати рішення про дискваліфікую ТОВ «Сантарекс».
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга щодо дій відповідальної особи 25.11.2020 16:17
Дата подачі:
25.11.2020 16:17
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уповноваженою особою Головного управління Національної поліції в Миколаївській області уважно розглянуто Ваша вимога щодо оскарження визначення переможця закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Вами вірно зазначене, що вимоги до змісту та порядку оформлення пропозиції встановлюються замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та може зазначатися інша інформація, крім обов’язкових послідовних етапів, передбачених ч.2 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вважав за потрібне висунути вимогу щодо наявності сервісного (-их) центру (-ів).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі згідно абз.1 ч.7 ст.14 Закону.
Ви могли скористатись правом і уточнити не зрозумілу інформацію щодо вимог закупівлі.
Враховуючи, що при розгляді Вашої пропозиції встановити об’єктивні дані щодо наявності сервісного (-их) центру (-ів) – назва, місце знаходження, графік роботи, контактні дані, виявилось неможливим, прийнято рішення про її відхилення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
прошу скасувати незаконну та безпідставну дискваліфікацію учасника ТОВ «Сантарекс».
Номер:
7bfa4458c5804e6c84c4afcb80131b69
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-09-008680-c.b1
Назва:
прошу скасувати незаконну та безпідставну дискваліфікацію учасника ТОВ «Сантарекс».
Вимога:
19.11.2020 року було проведено процедуру спрощеної закупівлі за UA-2020-11-09-008680-c.
24.11.2020 року дискваліфіковано ТОВ «Сантарекс» , про що складено протокол про прийняття рішення уповноваженою особою за № 51 від 24.11.2020 року.
Відповідно до тексту протоколу щодо відхилення ТОВ «Сантарекс» вбачаються наступні підстави :
«Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі (ID: UA-2020-11-09- 008680-с) за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)» - ТОВ «Сантарекс» (ЄДРПОУ 30126040) згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону з таких підстав:
- на вимогу п.1 Додатку 2 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник не підтвердив наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника, який забезпечить гарантійне обслуговування обладнання у м.Миколаєві протягом визначеного гарантійного терміну».
Згідно п.1 Додатку № 2 до Тендерної документації зазначено, що : «Учасник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару (не менше 24 (двадцяти чотирьох) місяців з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником Товару). Дефекти, які виявлено під час гарантійного строку, мають бути усунені шляхом ремонту або заміни за рахунок Постачальника. Наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника, який забезпечить гарантійне обслуговування обладнання у м.Миколаєві протягом визначеного гарантійного терміну».
Однак, на думку уповноваженої особи, п.1 потребує документального підтвердження, лише в частині наявності сервісного центру, проте з тексту оголошення така вимога не висунута.
Відповідно до тексту даного пункту не вбачається вимоги щодо надання довідки, гарантійного листа або будь якого іншого письмового підтвердження з зазначенням адреси та/або інших відомостей щодо наявності сервісного центру.
Підставою для відхилення ТОВ «Сантарекс» є ненадання підтвердження наявності сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника, який забезпечить гарантійне обслуговування обладнання у м. Миколаєві протягом визначеного гарантійного терміну, що є незаконним та безпідставним.
Своїм підписом, директор ТОВ «Сантарекс», Копотієнко Олег Федорович, підтвердив, що ТОВ «Сантарекс» ознайомлені з технічними вимогами щодо предмету закупівлі, в.т. підтвердив гарантії, щодо якості товару, дотримання норм чинного законодавства, а також наявність сервісного центру, оскільки ІНШЕ документальне підтвердження даних обставин НЕ ВИМАГАЛОСЯ.
На підставі вище викладеного, прошу скасувати незаконну та безпідставну дискваліфікацію учасника ТОВ «Сантарекс».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про усунення порушень 24.11.2020 15:25
Дата подачі:
24.11.2020 15:25
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уповноваженою особою Головного управління Національної поліції в Миколаївській області уважно розглянуто Ваша вимога щодо оскарження визначення переможця закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Пунктом 1 додатку № 2 оголошення встановлено три вимоги до Учасника:
- Перша - Учасник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару (не менше 24 (двадцяти чотирьох) місяців з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником Товару).
- Друга - Дефекти, які виявлено під час гарантійного строку, мають бути усунені шляхом ремонту або заміни за рахунок Постачальника.
- Третя - Наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника, який забезпечить гарантійне обслуговування обладнання у м.Миколаєві протягом визначеного гарантійного терміну.
Отже, наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника, який забезпечить гарантійне обслуговування обладнання у м.Миколаєві протягом визначеного гарантійного терміну є самостійною вимогою та потребує об’єктивного підтвердження.
При розгляді п. 1 Додатку № 2 оголошення Вами ймовірно допущено невірне трактування вимог оголошення, і як наслідок на підтвердження вимоги щодо наявності сервісного (-их) центру (-ів) повністю процитовано вимогу Замовника, без надання будь-якої інформації, підтверджуючих документів або гарантій.
Враховуючи, що при розгляді Вашої пропозиції встановити об’єктивні дані щодо наявності сервісного (-их) центру (-ів) – назва, місце знаходження, графік роботи, контактні дані, виявилось неможливим, прийнято рішення про її відхилення.
Статус вимоги:
Відхилено