• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Легкові автомобілі (НК 024:201935988 – Автомобільна швидка допомога) (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу «В» з обладнанням).

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2020 14:37 - 21.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги Тендендерної документації

Номер: 3a012b0944164d6588edb5d1f3acb76b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-007114-c.c1
Назва: дискримінаційні вимоги Тендендерної документації
Вимога:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) розмістив оголошення UA-2020-11-09-007114-c на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) про проведення відкритих торгів з тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету на закупівлю: Легкові автомобілі (НК 024:201935988 – Автомобільна швидка допомога) (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу «В» з обладнанням), код за ДК 021:2015 (34110000-1 Легкові автомобілі). Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Після ознайомлення зі тендерною документацією, а саме інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі ми дійшли висновку, що положення вимог документації є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на торгах, що не відповідає чинному законодавству. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується технічними характеристиками та створює дискримінацію серед постачальників Підприємство, яке має намір прийняти участь в торгах має можливість запропонувати автомобіль по економічно вигідній пропозиції, який відповідає всім національним стандартам та пройшов сертифікацію, але не має можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі у зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог, які штучно звужують коло потенційних учасників на торгах, а саме: в Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимоги до технічних та якісних характеристик товару, де зазначено вимогу: Потужність двигуна не менше – 160к.с. Наше підприємство має намір прийняти участь в торгах та запропонувати до постачання автомобіль, який відповідає всім визначеним характеристикам замовника з потужністю двигуна 150 к.с., що не є гіршім за вимоги Замовника зазначені в Додатку 3 до Тендерної документації. Встановлення Замовником в Тендерній документації обмежень щодо потужності двигуна призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі. Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції. Дані зміни дозволять нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись статтею 23 Закону «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: - Внести зміни до тендерної документації, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти. Виходячи із зазначеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уважно розглянувши вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2020-11-09-007114-c.c1) щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю «Легкові автомобілі» (НК 024:2019 35988 – Автомобільна швидка допомога) (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу «В» з обладнанням) ДК 021:2015 – 34110000-1 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-09-007114-c), керуючись вимогами частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з метою дотримання принципів здійснення закупівель щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, вважаємо за доцільне довести до Вашого відома наступне: Марки базових автомобілів, які використовуються в Україні для переобладнання в спеціалізовані автомобілі ЕМД, мають відповідну потужність двигунів і навіть більше. Проаналізувавши потужності двигунів вищезазначених автомобілів, можна дійти висновку, що будь-який виробник спеціалізованих автомобілів ЕМД, може запропонувати автомобіль з потужністю двигуна не менше 160 к.с. Отже, вимога щодо потужністі двигуна не менше 160 к.с. не є дискримінаційною та не є механізмом штучного звуження конкуренції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2020 10:01