-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з експертного обстеження ліфтів)
Згідно тендерної документації
Завершена
92 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 920.00 UAH
мін. крок: 1% або 920.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2020 13:46 - 13.11.2020 14:00
Вимога
Вирішена
Про скасування незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
dd2e890759c9456e8c997f9b666f6b4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-09-005886-c.b1
Назва:
Про скасування незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Згідно протоколу КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (далі – Замовник) від 23.11.2020 № 241, ДП «Житомирський ЕТЦ, як учаснику закупівлі № UA-2020-11-09-005886-c стало відомо, що тендерну пропозицію нашого підприємства відхилено з наступних підстав: 1) документи пропозиції ДП «Житомирський ЕТЦ» завантажено у форматі p7s, чим нібито порушено вимоги положення розділу 8 Документації спрощеної закупівлі; 2) начебто пропозиція ДП «Житомирський ЕТЦ» не відповідає умовам п. 4.4. Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі.
ДП «Житомирський ЕТЦ» не погоджується із прийнятим Замовником рішенням з наступних причин: 1) Щодо першої причини Замовника для відхилення пропозиції – всі документи нашої пропозиції завантажено у форматі PDF, але Замовником не враховано, що на виконання вимог п. 14 Документації спрощеної закупівлі всі документи разом із пропозицією завантажуються разом із накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису). Всі документи нашої пропозиції містять накладених на них КЕП. Накладення КЕП здійснювалось через ресурс https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv, та після завантаження до формату PDF програмно додавалося закінчення p7s, що свідчить про їх підписання КЕП. Тому, при наявності цифровізованої освіченості, при застосуванні звичайного режиму перейменування файлу, якщо забирати в назві файлу закінчення «.p7s», то документ відкривається у звичайному PDF форматі. 2) Щодо другої причини Замовника для відхилення пропозиції – відповідно до розділу 8 Документації вказано, що перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції викладено у Додатку 1 до документації, тобто жодним чином не зазначено вимог щодо надання якихось документів визначених Додатком 2 до документації. Якщо ж таки звернутися до п. 4.4. Додатку 2, то можна побачити, що він відноситься до такого розділу (чи поняття) як «Експертне обстеження ліфтів повинно проводитись відповідно до вимог:» і в подальшому просто перераховуються нормативно-правові акти, згідно яких необхідно надати послуги, тобто – не може і не має право містити у собі якійсь вимоги до тендерних пропозицій учасників. П. 4.4. додатку 2 містить у собі нормативно-правові акти України, що взагалі не містять у собі вимогу надати у складі пропозиції акт огляду об’єкту за підписом представника учасника та представника Замовника, що в свою чергу є вимаганням з боку Замовника документів не передбачених чинним законодавством та дискримінувало ДП «Житомирський ЕТЦ» як учасника.
Враховуючи викладене вище, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими чинними нормативно-правовими актами України, вимагаємо скасувати рішення Замовника оформлене протоколом від 23.11.2020 № 241, а також у зв’язку із відсутністю інших зауважень щодо нашої тендерної пропозиції – визнати ДП «Житомирський ЕТЦ» переможцем закупівлі № UA-2020-11-09-005886-c.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №253+Аргументація.pdf 25.11.2020 12:17
Дата подачі:
24.11.2020 17:46
Вирішення:
Уповноваженою особою комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі –комунальне підприємство) розглянуто вимогу учасника спрощеної закупівлі
Державного підприємства «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» (надалі – Скаржник) стосовно не погодження з прийнятим рішення по спрощеній закупівлі на закупівлю: ДК 021:2015 – 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з експертного обстеження ліфтів) ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-09-005886-c та надає роз’яснення на звернення учасника.
По першому питанню скаржника
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи*, про що учасник надає гарантійний лист-погодження. У якості кваліфікованого електронного підпису (КЕП), учасник повинен скористатися кваліфікаційним електронним підписом. На документах пропозиції скаржника не накладено КЕП уповноваженої на підписання документів особи* в цілому та не надано гарантійний лист-погодження.
По другому питанню скаржника
Пунктом 4.4. Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі вимагалося наступне: Учасники надають у складі пропозиції акт огляду об’єкту за підписом представника учасника та представника Замовника (головного інженера або керівника Замовника), із зазначенням дати та часу підпису (у період уточнень). У пропозиції скаржника акт огляду об’єкту за підписом представника учасника та представника Замовника (головного інженера або керівника Замовника), із зазначенням дати та часу підпису (у період уточнень) відсутній, чим порушено вимоги документації.
Відповідно до розділу 8 документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) учасник повинен розмістити всі документи, передбачені документацією до кінцевого строку подання пропозицій.
Разом з тим, звертаємо Вашу Увагу, що у період уточнень (з 09.11.2020, 13:46 по 13.11.2020, 14:00, від скаржника не надходило жодних питань та вимог щодо вищевказаної вимоги. Отже, учасник процедури закупівлі - Державне підприємство «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» подавши свою пропозицію, автоматично погодився з всіма вимогами документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі).
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні