-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 по пр.Миру, 76 у м.Курахове. Заміна зовнішніх вікон та дверей
Торги відмінено
2 348 995.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2017 20:10 - 08.03.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
70af385a820240a2b6158720913a4a59
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-24-000895-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
по рішенню Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд ", учасник публічних торгів на закупівлю, 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №5 по пр.Миру, 76 у м.Курахове. Заміна зовнішніх вікон та дверей)
номер закупівлі UA-2017-02-24-000895-a , з метою захисту своїх прав, офіційно звертається з даною вимогою на скасування протоколу №КР-2 від 20.03.2017 та №КР-3 від 28.03.2017 Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації, про подовження розгляду пропозиції учасника ТОВ «Фауна Гранд» до 20 робочих днів та про дискваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «Фауна Гранд» , що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
13.03.2017 15:10 відбулось розкриття поданих пропозицій, зазначених вище конкурсних торгів, під час якого було встановлено найбільш економічно вигідною пропозицією пропозиція учасника ТОВ " Фауна Гранд " сума пропозиції 1 684 209,47 грн. та по Приведенній сумі 1 599 999 грн.
1) 20 березня 2017 року Замовником торгів було прийнято рішення (Протокол КР-2 від 20.03.2017 р.) про подовження розгляду пропозиції учасника ТОВ «Фауна Гранд» до 20 робочих днів. В зв’язку з виробничою необхідностю .
Згідно СТ. 28 "Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути АРГУМЕНТОВАНО продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель."
Замовник, надав ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету без АРГУМЕНТОВАНОГО пояснення та без ЖОДНОГО ПІДПИСУ учасників тендерного комітету ( їх там 7 осіб) . Згідно Закону України Про публічні закупівлі , а саме (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3, згідно Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛ, Ст. 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника, п.4. « Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол ПІДПИСУЄТЬСЯ ВСІМА ЧЛЕНАМИ КОМІТЕТУ , присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.» Замовник БЕЗПІДСТАВНО та НЕЗАКОННО продовжив розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Фауна Гранд», та навмисно затягнув срок розгляду нашої пропозиції. Згідно даного пункту ЗАМОВНК ПОРУШУЄ Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі: "неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян."
2) Згідно рішеню комісії Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації від 28.03.2017 , які обусловдені протоколом КР-3,а саме: учасник ТОВ «Фауна Гранд» в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи згідно Додатку 2, а саме : Довідка по наявність працівників відповідної кваліфікації та на підтвердження цього надати копію штатного розгладу. Згідно рішенню комісії, учасник вказав « залучення монтажників метало пластикових конструкцій (3 особи) але в затвердженому 27.02.2017 штатному розкладі,скановану копію , яку надає учасник, відсутня наявність штатних працівників даної кваліфікації»
Згідно даного рішення : ТОВ «Фауна Гранд» в складі своєї тендерної пропозиції надав копію штатного розкладу та копії посвідчення працівників. Такі працівникі, як «Збирнік виробів з металопластику» в кол-ві 3 осіб ( які є в штатному розкладу) мають безпосередньо посвідчення монтажників конструкцій.
Тому вважаємо, неправомірним відхиленням нашої пропозиції за цім пунктом.
3) Згідно рішенню комісії Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації від 28.03.2017 , які обусловлені протоколом КР-3, учасник ТОВ «Фауна Гранд» в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи згідно Додатку 2 «Довідку відповідно до поданої нижче форми, про досвід виконання аналогічного договору за бюджетні та/або комунальні кошти за минулий період (2016р), в якій повинна бути зазначена інформація щодо виконаних робіт, основних замовників, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків.
Для підтвердження інформації Учасник повинен надати:
- скановані договори (разом з невід’ємними його частинами) в кількості не менш 2х щодо виконання аналогічної роботи та скановані документи, що підтверджують його виконання (оригінал відгуку [видані установами із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків] та сканований акт звіряння).
Замовник має право здійснити зв’язок/та/або перевірити наочно виконання робіт, в разі отримання негативних відгуків – пропозиція відхиляється.
Згідно ст.16 "Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
ТОВ «Фауна Гранд» в складі своєї тендерної пропозиції наддав анологічні договори : Солом’янскої РДА з актами звіряння та листами відгуками. Дані документи не є підлогому документу. ( замовник зазначив що вони містять ознаки підлогу документу) Учасник ТОВ «Фауна Гранд» несе відповідальність за надання інформації та звертає вашу увагу на те, що у складі довідки про анологічні договору, замовник мав право здійснити зв'язок з уповноваженої особою, з якою був складений договір, бо сам замовник, не є експертною організацією, і не має право в одноосібному порядку робити подібні висновки (!). Контактны дані Замовників для перевірки інформації вказані у довідці.
Невід’ємними частинами договору є документи, які вказані по договору що вони є невід’ємними . В данних договорах не було передбачено цих документів. Згідно з ст.16 "Стаття 16. Кваліфікаційні критерії ТОВ «Фауна Гранд» Відповідає вимогам даного пункту.
4) Згідно рішенню комісії Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації від 28.03.2017 , які обусловлені протоколом КР-3, учасник ТОВ «Фауна Гранд» відповідно додатку № 4 учасник надає документи розрахунки ціни пропозиції (кошторисну документацію) при детальному вивчені якої виявлено невідповідності : будівельні машини і механізми, зазначені учасником в підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису не відповідають зазначеним в довідці №2 від 10.03.2017 «Наявність обладнання і матеріально технічної бази». Учасник використовує в кошторисі агрегати зварювальні пересувні, компресори пересувні , верстати свердлильні, лебідкі електричні, але наявність даного обладнання не підтверджена.
Згідно даного пункту, учасник ТОВ «Фауна Гранд» повідомляє наступне, ми не плануємо виробляти вироби, в яких потрібне обладнання: агрегати зварювальні пересувні, компресори пересувні , верстати свердлильні, лебідкі електричні , а планує придбати готові вироби , для яких не потрібне дане обладнання .
Тому вважаємо, неправомірним відхиленням нашої пропозиції за цім пунктом.
5) Згідно рішенню комісії Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації від 28.03.2017 , які обусловлені протоколом КР-3, учасник ТОВ «Фауна Гранд» відповідно до Статуту в новій редакції, затвердженим протоколом №14 від 26.02.2016, копію якого надав учасника, єдиним учасником товариства є Барабуха С.В. (р.2 п.2.1. до Статуту), яка володіє 100% голосів при голосуванні (р.11 п 11.3.1 Статуту) . В протоколі загальних зборів ТОВ «Фауна Гранд» №13 від 03.02.2016 заявлені учасники : ТОВ «МАЯК-КАП» -50% статутного капіталу , Милобог О.В.-50% статутного капіталу , які разом володіють 100% статутного капіталу та голосів при голосуванні . Дані документи суперечать один одному.
Згідно даного пункту учасник ТОВ «Фауна Гранд» надав необхідні документи до кваліфікації учасників , а саме : Статут, протокол, наказ. Товариство з обмеженою відповідальностю «Фауна Гранд» здійснює свою діяльність згідно Статуту. В яких вказано, що директор є Півень Сергій Михайлович,і він має право без довіреності діє від імені Товариства, вчиняє від імені Товариства будь-які правочини, укладає договори ( угоди, контракти, зовнішньоекономічні контракти, колективний договір) та видає довіреності на їх укладання і виконання іншим особам . Призначення директором Товариства Півеня Сергія Михайловича, відбулося 03 лютого 2016 р. (про що свідчить наказ та протокол зборів засновників на дату призначення його директором), а зміна власників Товариства відбулася 26 лютого 2016 р., про що свідчить нова редакція Статуту Товариства. Тому вважаємо, неправомірним відхиленням нашої пропозиції за цім пунктом.
6) Згідно рішенню комісії Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації від 28.03.2017 , які обусловлені протоколом КР-3: «Наявна невідповідність : в довідці № 20 від 10.03.2017 учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менш ніж 20% від вартості договору, а в довідці № 13 від 10.03.2017 зазначено, що учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядників.
Згідно даного пункту, учасник ТОВ «Фауна Гранд» зазначає, що згідно Додатку 7« Інша інформація та документи ,які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції» згідно п. 12. « Учасник, обраний Переможцем, для підписання договору про закупівлю подає копії всіх реєстраційних документів (довідки з ЄДРПОУ, довідки про реєстрацію платника ПДВ тощо) та копії аналогічних документів субпідрядників, яких Переможець планує залучити до виконання робіт у обсязі не менш ніж 20 % від вартості договору.» та згідно пункту 6 в тендерно документації «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» а саме : «У разі закупівлі робіт Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до Додатку 6). У разі, якщо Учасник не планує залучати субпідрядників, він повинен додати у складі своєї пропозиції відповідну довідку у довільній формі.» ТОВ «Фауна Гранд» Надало довідку, яку вимагав Замовник , згідно додатку 7», ЯКОЮ ГАРАНТУЄ ВИКОНАННЯ ВСІХ ВИМОГ ЗАМОВНИКА , та надав довідку, що не планує залучати субпідрядників до виконання робіт, та на підтвердження цього надав довідку, про «спроможність виконати власними і залученими силами і засобами у відсотковому відношені до повного обсягу робіт, перебаченого предмету закупівлі , це 70 % відповідно до оголошеної замовником ціни за відсутностю авансу.
Тому вважаємо, неправомірним відхиленням нашої пропозиції за цім пунктом.
7) Згідно п.7 рішенню комісії Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації від 28.03.2017 : « Відсутня довідка відповідно Додатку 7 п.9 про наявність власного та/або залученого парку машин і механізмів , необхідних для виконання цієї закупівлі, із зазначенням ії переліку ( з копіями відповідних офіційних документів (технічних паспортів тощо)
Згідно даного пункту, учасник ТОВ «Фауна Гранд» зазначає, що ТОВ «Фауна Гранд» Надав довідку про наявність матеріально-технічної бази та надав відповідні офіційні документи , а саме видаткові накладні, які є офіційним документом, що ми маємо во власності дану матеріально технічну базу.
В даному випадку нами, як учасником, рішення залучати сторонніх перевізників, або використовувати власний транспорт, не прийняте, на що ми як виконавець маємо право. Вважаємо вимогу надати подібні договори не законною, такою, що суперечить 16 "Стаття 16. Кваліфікаційні критерії п. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Тому вважаємо, неправомірним відхиленням нашої пропозиції за цім пунктом.
8) Згідно п.7 рішенню комісії Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації від 28.03.2017 : «Відповідно додатку 10 учасником не надано копій висновків санітарно-епедеміологічної експертизи на запропоновану продукцію. Наявні документи, що підтверджують відповідність метало пластикових віконних блоків загальним вимогам, видані стороннім підприємствам, ділові відносини з якими учасником не підтверджені ( відсутні договори,накладні, інші документи)
Згідно даного пункту, учасник ТОВ «Фауна Гранд» зазначає, що згідно додатку 10 «Технічне завдання» а саме : Під час виготовлення металопластикових віконних блоків виробник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ Б В.2.7-107:2008, ДСТУ Б В.2.6-15:2011, ДСТУ Б В.2.7-130:2007) та Державними Будівельними Нормами (ДБН В.2.6-31:2006). На склопакети загально-будівельного призначення необхідно надати копії сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
При виготовленні склопакетів необхідно дотримуватись ДСТУ Б В.2.7-107:2008 «СКЛОПАКЕТИ КЛЕЄНІ БУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Технічні умови». Склопакети повинні відповідати сучасним вимогам по теплозбереженню. Коефіцієнт опору теплопередачі склопакета має бути не нижче 0,75 м2хК/Вт . Металопластикові віконні блоки в цілому повинні мати опір теплопередачі не менше Ro=0,75 м²*К /Вт.
Учасник ТОВ «Фауна Гранд» надав сертифікат відповідності на Блокі віконні, та надав На склопакети загально-будівельного призначення копії сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи. Звертаємо вашу увагу на те, що ТОВ «Фауна Гранд» є виробником віконних та дверних блоків, що підтверджує надання сертифікату відповідності ,протоколу, та паспорту на виріб.
Тому вважаємо, неправомірним відхиленням нашої пропозиції за цім пунктом.
У в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ " Фауна Гранд " за результатами аукціону встановлено найбільш економічно вигідною, а головним критерієм оцінки за Тендерною документацією Замовника є ціна (Розділ І «Оцінка тендерної пропозиції»), рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів скаржника є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме ст. 3 Закону Про публічні закупівлі: максимальна економія та ефективність, що розцінюється як нераціональне використання бюджетних коштів.
ЗВЕРТАЄМО вашу увагу на те, що ЗАМОВНИК « Відділ освіти Мар’їнської районної державної адміністрації»
ПОРУШИВ Стаття 164-14. А саме Порушення законодавства про закупівлі: "неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. " ТА його дії наштовхують на те що замовник діє взговорі з іншими учасниками!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Вимагаємо, скасувати рішення щодо відхилення пропозиції конкурсних торгів Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд " або, ВІДМІНИТИ ТОРГИ, в зв’язку з НЕПРАВОМІРНИМІ ДІЯМИ ЗАМОВНИКА
У випадку, якщо, рішення замовника не буде відмінено, ми будемо вимушені звернутися до Донецької обласної державної адміністрації, АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ, Контролюючих органів, а також засобів масової інформації з відповідною заявою, а саме, маємо Вам нагадати що:
спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії КОРУПЦІЇ відповідно до частинні статті 1 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції.
Директор
ТОВ «Фауна Гранд» Півень С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 29.03.2017 17:00
Дата подачі:
29.03.2017 17:00