• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція

Amikacin, Atropine,Bupivacaine, Valproic acid, Medicinal charcoal/ Activated charcoal ,Hydrocortisone, Ferric oxide polymaltose complexes/ Ferrous salt, Epinephrine, Erythropoietin /Еpoetin alfa, Ibuprofen, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Potassium chloride, Calcium gluconate, Сaffeine/Caffeine citrate, Xylometazoline, Lidocainе, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Оmeprazole, Paracetamol, Prednisolone, Рropofol, Оrdinary salt combinations/Oral rehydration salts, Spironolactone, Suxamethonium , Sulfamethoxazole and trimethoprim, Fluconazole, Cefepime, Cefotaxime, Ciprofloxacin, Povidone-iodine, Barium sulfate without suspending agents, Heparin sodium, Amoxicillin + Clavulanic acid, Atropine, Aciclovir, Sulfamethoxazole + Trimethoprim, Mebendazole, Aqua pro injectioni/Water for injection, Aciclovir, Potassium chloride, Phytomenadione, Clonidine, Loratadine, Methylprednisolone, Metronidazole, Sodium thiosulfate, Pyrantel, Prednisolone, Sevoflurane, Ethanol, Thiopental, Furosemide

Завершена

1 588 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 021.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2020 09:57 - 06.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: ca8d5f835656413a9d377d3a80f0c96b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-001280-c.a1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу хочемо звернути Вашу увагу на те, що повідомляє, що зазначена вимога не є дискримінаційною до учасників, оскільки тендерна документація не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати Вам гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Замовник не в змозі передбачити, чи всі «…потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб…» чи кожен «…потенційний учасник має на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором з відповідним терміном придатності» та чи матиме цю кількість із відповідним терміном придатності до кінця дії договору, що заключений в результаті тендеру. ТД містить вимогу надати лист виробника тільки на препарати, які закуповуються в великих кількостях та є гарантією фізичної доступності та гарантії постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну зберігання.Це дасть змогу запобігти можливому «списанню» невикористаних лікарських засобів у яких закінчився термін придатності, а отже раціональному використанню бюджетних коштів. Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на тяжкість захворювань, в цілях лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії). Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. СтосовноспільноголистаМінекономрозвиткутаМОЗщодозакупівлілікарськихзасобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, повідомляємо, щоданийлистмаєрекомендаційнийхарактер, крім того відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено