-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт тротуару по вул.Богданова в с.Долинівка Арцизького району Одеської області
Завершена
1 156 571.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 782.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 782.86 UAH
Період оскарження:
08.11.2020 23:14 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірне відхилення
Номер:
f73374e2d7b64fafa80d4639e24df3a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-08-000444-c.b2
Назва:
Щодо неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами незаконно та безбіставно була відхилена пропозиція ТОВ "ПРІМА-СТРОЙ". Оголошення на проведення закупівлі не містить жодного посилання та вимоги щодо програмного комплексу. Ніде не було вказано, що кошторисна документація має бути зроблена в АВК 5. Учасником ТОВ "ПРІМА -СТРОЙ"" надані документи відповідно до п. 6 оголошення. Називається технічні характеристики. Відповідно до Вашого оголошення слово потужності не звучало ніде. Якщо ви маєте на увазі п. 2 ст. 1, то вимоги щодо надання інформації та документів для підтвердження наявності матеріально-технічної бази не було. Тому, просимо переглянути Ваши вимоги та надані учасником закупівлі документи, які повністю відповідають вашім вимогам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2020 14:29
Вирішення:
В Протоколі що до прийняття рішення по нашій закупівлі за п.1 ми вказали на невідповідність з посиланням на нормативні документи щодо використання бюджетних коштів . Також наголошуемо що за абзацем 2 Протоколу вами були порушені об’єми матеріальних ресурсів щодо нашої закупівлі а саме. В локальному кошторисі в складі оголошення про закупівлю вказано :
- Плитки бетоннi тротуарнi фiгурнi "старе місто" сіра, товщина 40 мм об’єм 812,9м2
- Плитки бетоннi тротуарнi фiгурнi "старе місто" червона, товщина 40 мм об’єм 95,7м2
- Плитки бетоннi тротуарнi фiгурнi "старе місто" жовта, товщина 40 мм об’єм 48,4м2
-В Локальному кошторисі на будівельні роботи наданому вами в складі своєї кошторисної документації вказано :
-Улаштування покриття з фігурних елементів мощення (ФЕМ) з приготуванням цементно- пісчаної суміші тротуарів ширина до 2 м об’ємом 870м2.
Це суттєво відрізняється від умов закупівлі оскільки загальний об’єм фігурних плит закупівлі складає 956,1м2.
Також на підставі ст.16 п.2 Закону України «Про Публічні Закупівлі»
Замовник зобов’язаний встановити кваліфікаційні критерії один із яких за п.п.1 вищезазначеної статті є « наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій» про що вимагалось в п.6 Оголошення закупівлі. Документи за цим пунктом вами були не подані.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірної дискваліфікації.
Номер:
962a4a5ddf614da6895544ff04297d13
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-08-000444-c.c1
Назва:
Щодо неправомірної дискваліфікації.
Вимога:
ПП «ОСНОВА 2012» приймало участь у спрощеній закупівлі на Капітальний ремонт тротуару по вул.Богданова в с.Долинівка Арцизького району Одеської області за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45233253-7 Влаштування тротуарного покриття (UA-2020-11-08-000444-c).
Наша пропозиція була відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам Замовника.
Вважаємо підстави відхилення нашої пропозиції незаконними та необґрунтованими, а також такими що не базуються на положеннях Оголошення та додатків по спрощеній закупівлі.
В підставах відхилення Замовником зазначено наступне:
1) за словами Замовника в наданому нами локальному кошторисі шифр норм не відповідає локальному кошторису, що був оприлюднений Замовником.
Зі свого боку ми не бачимо невідповідностей у шифрах, а Замовник не зазначив, які він побачив конкретні невідповідності.
Звертаємо Вашу увагу на такі факти:
- на момент оголошення закупівлі локальний кошторис взагалі не був оприлюднений Замовником, тобто не вважався останнім суттєвим для розробки учасниками своїх пропозицій і лише у відповідь на запитання учасників його було оприлюднено. Тому є дивним, що на момент перевірки пропозицій для Замовника став не просто важливим локальний кошторис, а навіть шифр норм.
- шифр є довідковою інформацією, він не впливає на якість, кількість, інші характеристики виконуваних робіт, а отже відхилення пропозиції з підстав шифру є суб’єктивним підходом та упередженістю.
При цьому разом з оприлюдненням локального кошторису Замовник також вніс зміни до Оголошення, проте не виконав вимогу частини 7 статті 14 Закону, а саме: у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Таким чином було порушене чинне законодавство щодо процедури проведення закупівлі.
2) Замовник вказує, що потрібно було надати підтвердження учасником своїх технічних, якісних та кількісних потужностей, а наше підприємство його не надало.
Підстава є абсолютно надуманою та необґрунтованою з наступних підстав:
- Замовником відповідно до Оголошення та додатків не вимагалось підтвердження жодних «потужностей», взагалі такого слова в документації немає.
- Замовником вимагалось підтвердити відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що було нами підтверджено шляхом надання довідки в довільній формі та наданням кошторисної документації.
- посилання Замовника на те, що нами не підтверджена наявність робітників та обладнання є абсолютно незаконним, оскільки відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» такі вимоги відносяться до кваліфікаційних критеріїв, аж ніяк не до категорії «технічні, якісні, кількісні та інші вимогам до предмета закупівлі». А відповідно до Оголошення Замовник встановив лише один кваліфікаційний критерій – наявність досвіду виконання аналогічного договору. І по даній вимозі нами надано необхідні документи.
Очевидно, що Уповноважена особа Замовника плутає законодавчі поняття та суб’єктивно і упереджено підходить до розгляду пропозицій.
Відповідно до ч.14 ст. 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відповідно до ч.20 ст 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати незаконне рішення Замовника та визнати наше підприємство переможцем по зазначеній в даній вимозі закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 23:51
Вирішення:
В протоколі що до прийняття рішення по нашій закупівлі за п.1 ми вказали на невідповідність вами п . 6,8,10,11. Локального кошторису . Опираючись на вашу скаргу даємо більш детальну відповідь. Керуючись п.4 статті 14 Закону України « Про публічні закупівлі». « Замовник має право вимагати до предмету закупівлі конкретну торгову марку , фірму, джерело походження , виробника та інше…..»
За вашим усним проханням нами було додано Локальний кошторис на будівельні роботи який є складовою частиною кошторисної документації що пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт. Це вимагає від учасників закупівлі повного додержання норм та умов щодо складання кошторисної документації. Оскільки ви наполегливо просили про завантаження Локального кошторису ви повинні були повністю дотримуватись прописаних там позицій .
Ваші неспівпадання відносяться до складу матеріалів що ви планували примінити при виконанні робіт по нашій закупівлі, а саме :
За п.6 Локального кошторису що пройшов експертизу було примінено шифр К589921-А003-1-1М
За даними вашого локального кошторису шифр С1416-8681-2
За п. 8 Локального кошторису що пройшов експертизу було притінено шифр С11530-65-2-А . Примінений вами шифр С111-792-П
За п.10 Локального кошторису що пройшов експертизу було притінено шифр С 1426-11789-4. Ваш шифр С 1426 -1189-7
За п.11 Локального кошторису що пройшов експертизу було притінено шифр С1426-111789-5 .Ваш шифр 1426-11789-8.
Примінені вами шифри доводять що ви мали намір застосовувати матеріали які мають інші якісні та цінові показники ніж матеріали що прописані в нашій кошторисній документації. За умовами закупівлі а також кошторисної документації що пройшла експертизу ви повинні повністю дотримуватись прописаних там норм.
Щодо вашого зауваження про підтвердження учасниками своїх якісних кількісних та інших потужностей. За п. 6 нашого оголошення , та на підставі ст.14 п.11 Закону України «Про публічні закупівлі»:«Замовник розглядає на відповідність умовам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі і вимогам до предмету закупівлі пропозицію учасника….. Ми як замовник маємо право мати детальну інформацію про склад та потужності вашого підприємства. Це вимагається з метою більш ясного розуміння спроможності вами виконати якісно та швидко роботи по нашій закупівлі .
Довідка надана вами не відповідає цим вимогам.
Статус вимоги:
Відхилено