-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 : 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Завершена
379 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 897.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 897.50 UAH
Період оскарження:
08.11.2020 08:29 - 20.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Собака
Номер:
61f961789759435e8e6804f7ac63b59c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-08-000023-c.c1
Назва:
Собака
Вимога:
Замовнику, обґрунтуйте вимогу тендерної документації щодо проведення заходів із залученням інструктора службового собаківництва з службовою собакою. Навіщо для охорони шкіл залучати службову собаку? Дана вимога є необґрунтованою, абсурдною та спрямованою лише на штучне звуження кола учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2020 16:03
Вирішення:
Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Так, відповідь на Ваші питання містяться в технічному завданні, що є додатком № 3 до тендерної документації, визначено необхідність та підстави для залучення службових собак.
Додатково, слід сповістити Вас, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено