• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Торги відмінено

80 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2020 17:06 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 7fafae3105264d70884033a6e771fbb7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-015931-c.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», прописані під конкретну модель -INTBOARD STYLE 32. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». ТАкож з вимогами пункту 4 Додатку 3 до Тендерної документації: Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг, що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Наголошуємо, що згідно з законодавством України реєстрація торгової марки є правом, а не обов'язком. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та видалити пункти 4 щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг, що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Також згідно Додатка 3 що фактично в тендерній документації прописано програмне забезпечення (далі -ПЗ) конкретного виробника (INTBOARD JOY ) і при цьому вказане ПЗ не є окремим предметом закупівлі, визначеним Замовником. Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного ПЗ, що суперечить приписам ст. 5 та п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “ Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на Скаргу до тендеру!
Статус вимоги: Відхилено