• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки дорослі, Дитячий підгузник

Розмір (6) 16+. В упаковці не менше 54 шт. підгузків. Поглинання 1100мл. Термін придатності не менше 2-х років. Обов’язково має бути декларація відповідності, сертифікат відповідності , висновок СЕС. L 126шт (уп.) –обхват талії 100-150см поглинальна здатність 2600мл. .M-80шт.(уп) обхват талії 80-120см поглинальна здатність не менше 2400 мл.XL-36шт. (уп) –обхват талії 120-170см.поглинальна здатність 2800мл. S – 12шт/ уп. обхват талії 60-90 см., поглинання 1700см Тип підгузків :Денні /Нічні -еластичні багаторазові подвійні застібки липучки. -повітропроникний верхній шар ; -гіпоалергені, -подвійний вбираний шар з антибактеріальним абсорбентом , що буде забезпечувати додатковий комфорт при використанні підгузків. -індикатор наповнення . Надати сертифікати відповідності . декларація відповідності . Висновок СЕС.Гарантійний лист від виробника або його офіційного представника . Термін придатності даного товару не менше 2 роки з дати виготовлення .Упаковка не пошкоджена , вупаковці 30шт. Доставка за рахунок постачальника .Оплата гарантована після отримання товару.

Завершена

82 417.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 824.17 UAH
Період оскарження: 06.11.2020 15:28 - 13.11.2020 15:30
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога зміна фасування

Номер: 127fca1349d44635960a4ab60be5c8ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-013161-c.c4
Назва: Вимога зміна фасування
Вимога:
ВИМАГАЄМО: Внести зміни до додатку 1 ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними, а саме - змінити ФАСУВАННЯ (кількість шт. підгузників в упаковці) в підгузниках для дорослих та для дітей. Дякую!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ми роздаєм підгузники хворим людям , ми не маєм права розпаковувати підгузники і давати по штукам. Ми маємо видавати по упаковкам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.11.2020 14:52
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 06186d33e7b341c48d4416cc24084dab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-013161-c.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до ч. 5 статті 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ознайомившись із ОГОЛОШЕННЯМ для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів Вами у Додатку 1 встановлено Технічні (якісні) вимоги до товару, а саме: Підгуски для дітей: Розмір (6) 16+. В упаковці не менше 54 шт. підгузків. Поглинання 1100мл. Термін придатності не менше 2-х років. Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузників для дітей серед виробників та торгових марок на підставі технічних даних виробників, було встановлено, що підгузники відповідають зазначеним вимогам Замовника. Але враховуючи ту обставину, що на даний час існує значна кількість торгових марок та виробників підгузників для дітей – кожен виробник продукції намагається надати своєму товару якісь особливі, нестандартні якості. Останні можуть бути як важливими, так і такими, що особливо не впливають на основні характеристики товару. Тому, конкуренція виробників зосереджується не тільки на ціні, а й на цих особливих якостях товару. Тому, вказані у Додатку №1 вимоги щодо кількості штук в упаковці підгузків, свідчить про те, такі характеристики підгузків притаманні лише ТМ «Нарру Веlla», що в свою чергу порушує законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог. Так, у Додатку 1 Вами не вказано конкретної назви торгової марки та/або виробника підгузників, проте вказані Вами щодо кількості штук в упаковці позиціонується в підгузниках для дітей саме торгової марки «Нарру Веlla». Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, Вами порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, зауважимо, що технічні вимоги, викладені Вами в додатку 1, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до додатку 1 ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі. В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами, або до суду, на підставі ч.20 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Ми вже надали Вам відповідь . Ми не вказували назву виробника , у всіх виробників різні розміри . У нас хворі люди , яким потрібні розміри вказані в оголошенні. Яке порушення закону, якщо людина не зможе одягнути підгузник .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.11.2020 14:29
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: 80991fd3097a4e2294b128ba8fabba14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-013161-c.c2
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до ч. 5 статті 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ознайомившись із ОГОЛОШЕННЯМ для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів Вами у Додатку 1 встановлено Технічні (якісні) вимоги до товару, а саме: Підгузки для дорослих: Розмір L 126шт (уп.) –обхват талії 100-150см поглинальна здатність 2600мл. .M-80шт.(уп) обхват талії 80-120см поглинальна здатність не менше 2400 мл.XL-36шт. (уп) –обхват талії 120-170см.поглинальна здатність 2800мл. S – 12шт/ (уп.) обхват талії 60-90 см., поглинання 1700см. Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузників для дорослих серед виробників та торгових марок на підставі технічних даних виробників, було встановлено, що підгузників відповідають зазначеним вимогам Замовника. Але враховуючи ту обставину, що на даний час існує значна кількість торгових марок та виробників підгузників для дорослих – кожен виробник продукції намагається надати своєму товару якісь особливі, нестандартні якості. Останні можуть бути як важливими, так і такими, що особливо не впливають на основні характеристики товару. Тому, конкуренція виробників зосереджується не тільки на ціні, а й на цих особливих якостях товару. Тому, вказані у Додатку №1 вимоги щодо обхвату талії та кількості штук в упаковці підгузків, свідчить про те, такі характеристики підгузків притаманні лише ТМ «Dailee», що в свою чергу порушує законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог. Так, у Додатку 1 Вами не вказано конкретної назви торгової марки та/або виробника підгузників, проте вказані Вами щодо обхвату талії та кількості штук в упаковці позиціонується в підгузниках для дорослих саме торгової марки «Dailee». Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, Вами порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, зауважимо, що технічні вимоги, викладені Вами в додатку 1, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до додатку 1 ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі. В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами, або до суду, на підставі ч.20 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: оброго дня! Замовником допускаються незначні відхилення від зазначених розмірів в технічному завданні. Шановний Учаснику, в дкт вказано приклад для учасників: «Кожен виробник використовує свою власну розмірну сітку. У зв'язку з цим допустиме незначне відхилення від запропонованої в тендерній документації сітки розмірів.». Вищевказаний приклад не має жодного відношення до дискрімінації учасників. Таким чином Замовник просто демонструє приклади різних розмірних сіток для кожного окремого виробника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.11.2020 12:54
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 58d5d4e4f95944a0821c211b08a961a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-013161-c.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що за описаними Вами технічними характеристиками є підгузник тільки однієї ТМ , а саме : Dailee . Відповідно, Ваша документація є такою, що обмежує участь інших учасників, у тому числі і нашу участь. Ми, як офіційний дистрибутор підгузників дорослих, та дитячих підгузників , вимушені будемо захищати свої права , та звернемося до відповідних органів, якщо Ви не внесете зміни, які дозволили б приймати участь щонайменше двом виробникам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником допускаються незначні відхилення від зазначених розмірів в технічному завданні. Шановний Учаснику, в дкт вказано приклад для учасників: «Кожен виробник використовує свою власну розмірну сітку. У зв'язку з цим допустиме незначне відхилення від запропонованої в тендерній документації сітки розмірів.». Вищевказаний приклад не має жодного відношення до дискрімінації учасників. Таким чином Замовник просто демонструє приклади різних розмірних сіток для кожного окремого виробника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.11.2020 11:09