• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань

Торги відмінено

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2020 13:45 - 12.11.2020 09:00
Вимога
Вирішена

Обмеження кола потенційних Учасників з метою мінімізації їх кількості, що може призвести до максимізації ціни договору та розкрадання державних коштів

Номер: b8aa40269566445e9545892d91f692b2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-001950-a.c2
Назва: Обмеження кола потенційних Учасників з метою мінімізації їх кількості, що може призвести до максимізації ціни договору та розкрадання державних коштів
Вимога:
Висловлюємо свою повагу але так сталося, що проаналізувавши закупівлю, яку оголосило ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МІГРЕМОНТ" ми прийшли до висновку (надіємося, що до хибного), що Замовник лобіює інтереси конкетного (свого) переможця для чого прописав надмірні дискримінаційні вимоги в результаті яких, велика частина потенційних Учасників є в обмежених умовах та не можуть без ризику бути відхиленими приймати участь в закупівлі Дії Замовника призведуть до мінімізації кількості Учасників, максимізації ціни договору та неправомірного витрачання державних коштів. Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Згідно ст. 7 Бюджетного кодексу України, одним із принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності - при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Одним з принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. 1. Згідно п.3 кваліфікаційних вимог до учасників тендерної процедури, Замовник вимагає: «Підтвердження досвіду в роботах протягом 15 років по обстеженню та дослідженнню будівель і споруд, які експлуатуються у складних ґрунтових умовах (просадочні ґрунти) південно – східної частини України» Просимо Вас прибрати вимогу щодо розташування саме в південно-східній частині Україні так, як дана вимога є дискримінаційною. Україна у нас одна, єдина і неподільна! Норми діють на всій незалежній Україні. Немає різниці за якою адресою або в якій області знаходиться об’єкт. Також повідомляємо та просимо врахувати, що зазвичай в предметі договору не вказується, що об’єкт знаходиться на просадочних ґрунтах або на якихось інших. При проведенні обстеження, в значній мірі немає різниці на яких ґрунтах знаходиться об’єкт. Ґрунти дуже сильно впливають на проектування і подальше будівництво. Отже, просимо п 3 кваліфікаційних вимог викласти в наступній редакції: «Підтвердження досвіду в роботах протягом 15 років по обстеженню та дослідженнню будівель і споруд, які експлуатуються у складних ґрунтових умовах (просадочні ґрунти)» 2. Згідно п.3 кваліфікаційних вимог до учасників тендерної процедури, Замовник вимагає: «Підтвердження наявності на момент проведення тендеру досвідчених фахівців та спеціалістів (зі стажем роботи від 15 років за фахом – записи у трудовій книжці) по об-стеженню та дослідженню будівель і споруд, які експлуатуються у складних ґрунтових умовах (просадочні ґрунти) південно – східної частини України (надати копії трудових книжок та штатного розкладу).» Знову ж таки вимога щодо південно – східної частини України є явною дискримінацією. Як уже було описано вище, нормативна документація одна єдина на всю Україну. Також вимога щодо наявності багатьох спеціалістів зі стажем роботи від 15 років також є надмірною. Ми розуміємо, що державна установа тримає в штаті багато досвідчених працівників але ми незобов’язані такого робити!. Вважаємо достатньою є вимога щодо наявності принаймні одного такого спеціаліста. Щодо копії трудової книжки доводимо до Вашого відома, що людина могла і може працювати за сумісництвом і т.д. тому в трудовій може бути вказано наприклад директор підприємства, а не експерт з обстеження та не вказують , що на просадочних грунтах. Те, що дана особа працює експертом підтверджується кваліфікаційним сертифікатом, а до введення кваліфікаційних сертифікатів підтверджувалося відповідною ліцензією. Просимо виключити дискримінаційну вимогу та викласти п3 в наступній редакції: «Підтвердження наявності на момент проведення тендеру досвідченого/их фахівця/ів та/або спеціаліста/ів (зі стажем роботи від 15 років за фахом – записи у трудовій книжці) по обстеженню та дослідженню будівель і споруд, які експлуатуються у складних ґрунтових умовах (просадочні ґрунти) (надати копії трудової книжки та штатного розкладу) та/ або інші документи, інформацію, які підтверджують досвід роботи відповідного спеціаліста 15 років або більше у сфері будівництва та/або обстеження.». 3. Згідно п.4 кваліфікаційних вимог до учасників тендерної процедури, Замовник вимагає: «Підтвердження наявності штатного співробітника (-ків), який працює у організації і має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт, пов'яза-них із створенням об'єктів архітектури, який видається атестаційній архітектурно - будіве-льною комісією саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності Всеукраїнсь-кої громадської організації «Асоціація експертів будівельної галузі». Такий сертифікат має давати право Учаснику виконувати роботи пов’язані зі створенням об'єктів архітекту-ри не менш ніж наступного рівня: «Технічне обстеження будівель і споруд класу нас-лідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки)» (надати копію трудової книжки та сертифікату).» Доводимо до вашого відома, що якщо діючий кваліфікаційний сертифікат безкатегорійний, то такий сертифікат дає можливість виконувати обстеження СС1-СС3 і видавався такий сертифікат міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, атестаційно архітектурно-будівельною комісією. Щодо трудової книжки людина може працювати не на одній посаді наприклад згідно трудової основне місце роботи це директор підприємства, а дана особа також працює на цьому підприємстві і як експерт з обстеження і є не один технічний звіт який випускається даною особою. Також особа може реалізувати своє конституційне право на працю і за іншими підставами та різний спосіб згідно чинного законодавства України. Додатково повідомляємо, що спеціалістів можна залучати за цивільно-правовими договорами або за договором субпідряду, що не заборонено Законом! Це право кожного обирати як вигідніше здійснювати співпрацю. . Отже, просимо внести зміни та викласти вищеописаний пункт в наступній редакції: «Підтвердження наявності штатного співробітника (-ків), який працює у організації і має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури Експерт, технічне обстеження будівель-споруд. Такий сертифікат має давати право виконувати роботи з обстеження будівель і споруд з класом наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки) (діючий безкатегорійний сертифікат експерта або сертифікат провідний експерт будівельний, технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки)» (надати копію трудової книжки та/або копію наказу та копію діючого кваліфікаційного сертифікату завіреного підписом і печаткою власника сертифікату та відповідальної особи учасника)» 4. Згідно п.5 кваліфікаційних вимог до учасників тендерної процедури, Замовник вимагає: «Підтвердження наявності власного Випробувального центру, який має чинне «Сві-доцтво про визнання технічної компетентності», видане і затверджене державною органі-зацією – центром стандартизації, метрології та сертифікації з правом здійснювати інстру-ментальні вимірювання та дослідження у наступних видах інструментальних робіт: - лабораторні визначення фізико – механічних властивостей грунтів; - лінійні та кутові геометричні вимірювання; - неруйнівні та лабораторні визначення механічних характеристик будівельних мате-ріалів.» Дана вимога є дискримінаційною в частині права власності та в частині того, що це повинен бути випробувальний центр з свідоцтвом про визнання технічної компетентності. Мм розуміємо, що у Вашого учасника є у власності такий випробувальний центр але це не дає Замовнику право переплачувати за виконані роботи в 50% вартості. Учасники мають право підписувати договори з відповідними сертифікованими лабораторіями кваліфікація яких підтверджується діючим сертифікатом вимірювальних можливостей або іншими документами згідно чинного законодавства України. Ми не зобов’язані мати свою лабораторію або випробувальний центр для того, щоб виконати роботи, які передбачені закупівлею. По Закону ми можемо виграти дану закупівлю і потім наприклад замовити дані дослідження у Вашого потенційного переможця. Ми надіємося, що Замовник зацікавлений в мінімізації ціни договору тому не повинен обмежувати потенційних учасників. Здорова конкуренція це дуже добре. Нехай Ваш переможець конкурує по ціні , запропонує хорошу мінімальну ціну і при цьому Держава зекономить кошти! Отже, просимо внести зміни до пункту 5 та викласти його в наступній редакції: «Надати підтвердження залучення за відповідними договорами чи договором або наявності у власності чи користуванні: 1. Випробувального центру, який має чинне «Свідоцтво про визнання технічної компетентності», видане і затверджене згідно чинного законодавства з правом вимірювання та дослідження у наступних видах інструментальних робіт: - лабораторні визначення фізико – механічних властивостей грунтів; - лінійні та кутові геометричні вимірювання; - неруйнівні та лабораторні визначення механічних характеристик будівельних мате-ріалів або 2 Сертифіковані лабораторії, які мають дозвільні документи згідно чинного законодавства України для здійснення: - лабораторні визначення фізико – механічних властивостей грунтів; - лінійні та кутові геометричні вимірювання; - неруйнівні та лабораторні визначення механічних характеристик будівельних матеріалів» Ми надіємося, що Вам немає різниці хто професійно і якісно виконає роботи, що передбачені договором та надасть мінімальну ціну за ці роботи, а не максимально освоїть кошти, тому просимо внести відповідні зміни . Отже, Просимо внести відповідні зміни та врахувати можливість для Учасників щодо надання листів з роз’ясненнями навіть в тому випадку, якщо Замовник нехтуючи принципами закупівель та іншими нормативно-правовими актами не внесе зміни та не вилучить дискримінаційні зміни.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь що до обгрунтування тендерних вимог Замовника послуг
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6e213245667d471d9f93482fe61d3270
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-001950-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Згідно п.3 кваліфікаційних вимог до учасників тендерної процедури, Замовник вимагає: «Підтвердження досвіду в роботах протягом 15 років по обстеженню та дослідженнню будівель і споруд, які експлуатуються у складних ґрунтових умовах (просадочні грун-ти) південно – східної частини України» Просимо Вас прибрати вимогу щодо розташування саме в південно-східній частині Україні так, як дана вимога є дискримінаційною. Україна у нас одна, єдина і неподільна! Норми діють на всій незалежній Україні. Немає різниці за якою адресою або в якій області знаходиться об’єкт. Також повідомляємо та просимо врахувати, що зазвичай в предметі договору не вказується, що об’єкт знаходиться на просадочних грунтах або на якихось інших. При проведенні обстеження, в значній мірі немає різниці на яких грунтах знаходиться об’єкт. Грунти дуже сильно впливають на проектування і подальше будівництво. Отже, просимо п 3 кваліфікаційних вимог викласти в наступній редакції: «Підтвердження досвіду в роботах протягом 15 років по обстеженню та дослідженнню будівель і споруд, які експлуатуються у складних ґрунтових умовах (просадочні грун-ти)» Згідно п.3 кваліфікаційних вимог до учасників тендерної процедури, Замовник вимагає: «Підтвердження наявності на момент проведення тендеру досвідчених фахівців та спеціалістів (зі стажем роботи від 15 років за фахом – записи у трудовій книжці) по об-стеженню та дослідженню будівель і споруд, які експлуатуються у складних ґрунтових умовах (просадочні ґрунти) південно – східної частини України (надати копії трудових книжок та штатного розкладу).» Знову ж таки вимога щодо південно – східної частини України є явною дискримінацією. Як уже було описано вище, нормативна документація одна єдина на всю Україну. Також вимога щодо наявності багатьох спеціалістів зі стажем роботи від 15 років також є надмірною. Вважаємо достатньою є вимога щодо наявності принаймні одного такого спеціаліста. Щодо копії трудової книжки доводимо до Вашого відома, що людина могла і може працювати за сумісництвом і т.д. тому в трудовій може бути вказано наприклад директор підприємства, а не експерт з обстеження та не вказують , що на просадочних грунтах. Те, що дана особа працює експертом підтверджується кваліфікаційним сертифікатом, а до введення кваліфікаційних сертифікатів підтверджувалося відповідною ліцензією. Просимо виключити дискримінаційну вимогу та викласти п3 в наступній редакції: «Підтвердження наявності на момент проведення тендеру досвідченого/их фахівця/ів та/або спеціаліста/ів (зі стажем роботи від 15 років за фахом – записи у трудовій книжці) по обстеженню та дослідженню будівель і споруд, які експлуатуються у складних ґрунтових умовах (просадочні ґрунти) (надати копії трудової книжки та штатного розкладу) та/ або інші документи, інформацію, які підтверджують досвід роботи відповідного спеціаліста 15 років або більше у сфері будівництва та/або обстеження.». Згідно п.4 кваліфікаційних вимог до учасників тендерної процедури, Замовник вимагає: «Підтвердження наявності штатного співробітника (-ків), який працює у організації і має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт, пов'яза-них із створенням об'єктів архітектури, який видається атестаційній архітектурно - будіве-льною комісією саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності Всеукраїнсь-кої громадської організації «Асоціація експертів будівельної галузі». Такий сертифікат має давати право Учаснику виконувати роботи пов’язані зі створенням об'єктів архітекту-ри не менш ніж наступного рівня: «Технічне обстеження будівель і споруд класу нас-лідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки)» (надати копію трудової книжки та сертифікату).» Доводимо до вашого відома, що якщо діючий кваліфікаційний сертифікат безкатегорійний, то такий сертифікат дає можливість виконувати обстеження СС1-СС3 і видавався такий сертифікат міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, атестаційно архітектурно-будівельною комісією. Щодо трудової книжки людина може працювати не на одній посаді наприклад згідно трудової основне місце роботи це директор підприємства, а дана особа також працює на цьому підприємстві і як експерт з обстеження і є не один технічний звіт який випускається даною особою. Отже, просимо викласти вищеописаний пункт в наступній редакції: «Підтвердження наявності штатного співробітника (-ків), який працює у організації і має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури Експерт, технічне обстеження будівель-споруд. Такий сертифікат має давати право виконувати роботи з обстеження будівель і споруд з класом наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки) (діючий безкатегорійний сертифікат експерта або сертифікат провідний експерт будівельний, технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки)» (надати копію трудової книжки та/або копію наказу та копію діючого кваліфікаційного сертифікату завіреного підписом і печаткою власника сертифікату та відповідальної особи учасника)» Згідно п.5 кваліфікаційних вимог до учасників тендерної процедури, Замовник вимагає: «Підтвердження наявності власного Випробувального центру, який має чинне «Сві-доцтво про визнання технічної компетентності», видане і затверджене державною органі-зацією – центром стандартизації, метрології та сертифікації з правом здійснювати інстру-ментальні вимірювання та дослідження у наступних видах інструментальних робіт: - лабораторні визначення фізико – механічних властивостей грунтів; - лінійні та кутові геометричні вимірювання; - неруйнівні та лабораторні визначення механічних характеристик будівельних мате-ріалів.» Дана вимога є дискримінаційною в частині права власності та в частині того, що це повинен бути випробувальний центр з свідоцтвом про визнання технічної компетентності. Учасники мають право підписувати договори з відповідними сертифікованими лабораторіями кваліфікація яких підтверджується діючим сертифікатом вимірювальних можливостей або іншими документами згідно чинного законодавства України. Ми не зобов’язані мати свою лабораторію або випробувальний центр для того, щоб виконати роботи, які передбачені закупівлею. Ми не думаємо, що Замовник зацікавлений в максимізації ціни договору тому не повинен обмежувати кола учасників. Здорова конкуренція це дуже добре. Отже, просимо внести зміни до пункту 5 та викласти його в наступній редакції: «Надати підтвердження залучення за відповідними договорами чи договором або наявності у власності чи користуванні: 1. Випробувального центру, який має чинне «Свідоцтво про визнання технічної компетентності», видане і затверджене згідно чинного законодавства з правом вимірювання та дослідження у наступних видах інструментальних робіт: - лабораторні визначення фізико – механічних властивостей грунтів; - лінійні та кутові геометричні вимірювання; - неруйнівні та лабораторні визначення механічних характеристик будівельних мате-ріалів або 2 Сертифіковані лабораторії, які мають дозвільні документи згідно чинного законодавства України для здійснення: - лабораторні визначення фізико – механічних властивостей грунтів; - лінійні та кутові геометричні вимірювання; - неруйнівні та лабораторні визначення механічних характеристик будівельних матеріалів»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь що до обгрунтування тендерних вимог Замовника послуг
Статус вимоги: Задоволено