-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Автомобіль FIAT Tipo або еквівалент
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою. Документи, які видані іншими установами, організаціями, підприємствами можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською, так і російською мовами. У разі надання учасником будь-яких документів, складених іноземною мовою, окрім російської, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
410 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 050.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2020 13:24 - 19.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на дискваліфікацію ПП "СПЕЦТЕХПОСТАЧ"
Номер:
c8a62d8678034374b382009085dbe50e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-06-008718-c.b3
Назва:
Скарга на дискваліфікацію ПП "СПЕЦТЕХПОСТАЧ"
Вимога:
06 листопада 2020 р. Інститутом проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного Нацiональноі академiі наук Украіни (далі - Замовник) через авторизований електронний майданчик на веб-порталі ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН було опубліковане оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Автомобіля FIAT Tipo або еквівалент класифікація за ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі.
24 листопада 2020р. відбувся аукціон за вказаною процедурою закупівлі.
Відповідно до протоколу розкриття, що опублікований електронною системою 24.11.2020р. у закупівлі взяли участь 3 учасники:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Спецтехпостач» остаточна цінова пропозиція 395000,00 грн з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Авторіна» остаточна цінова пропозиція 399000,00 грн з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДІ ЕЛЕГАНС" остаточна цінова пропозиція 410000,00 грн з ПДВ.
Цінова пропозиція учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Спецтехпостач» Замовник дискваліфікував даного учасника через невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідне рішення прийняте тендерним комітетом та зафіксоване в протоколі № 140 від 26.11.2020. щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Аналіз прийнятого тендерним комітетом рішення свідчить про упереджену, суб’єктивну оцінку учасника тендеру, дискримінацію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач», наявність порушеного права ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» на добросовісну конкуренцію.
Нижче наведені підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, прийняті рішення Замовника, фактичні обставини, що можуть це підтвердити.
Підставами для відхилення, що викладені Замовником у протоколі № 140 від 26.11.2020р. зазначені наступні:
1) У відповідності до п1 розділу 3 тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати «Кольорові фото, малюнки схеми запропонованого товару, що обов’язково мають бути у складі тендерної пропозиції….» Такі документи у складі тендерної пропозиції Учасника – відсутні
Відповідно до пункт 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі по тексту - Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/ відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 1);
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 2), окрему технічну специфікацію;
- форми «Тендерна пропозиція» (додаток 4);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю товару;
- згоди з проектом договору про закупівлю та проектом договору про закупівлю товару (додаток 3);
- інших документів, передбачених вимогами цієї тендерної документації.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Отже, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначаються в додатку №2, вимог про надання Кольорових фото, малюнків схеми запропонованого товару в додатку №2 відсутні. Більш того відповідності до п.16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, якщо для Замовника відповідні фото та малюнки легкового авто були обов’язкові, вищезазначений пункт Закону надає можливість усунути таку «невідповідність» шляхом витребування відповідного фото.
2) У відповідності до п. 4 розділу 3 тендерної документації Замовника «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має надати гарантійний лист щодо строку дії його тендерної пропозиції»
Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав лист-гарантію вих.. №016 від 19.11.2020 року, де зазначено строк дії тендерної пропозиції до 30.12.2020 року, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до додатку №3 тендерної документації Замовника, проектом договору про закупівлю та проектом договору про закупівлю товару
Згідно приписів п.9.1. Проекту договору, 9.1. Договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення підписів печатками Сторін та діє до 31.12.2020 року. З врахуванням цього ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Спецтехпостач» і надавало лист-гарантію де строк дії тендерної пропозиції до 30.12.2020 року. Більш того, відповідно до ч.2 п. 4 розділу 3 тендерної документації Замовника До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Тобто керуючись16 статті 29 Закону Замовник мав право вимагати збільшення строку дії тендерної пропозиції.
3) У відповідності до п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати
«Довідку про виконання аналогічних за предметом (згідно коду ДК) закупівлі договорів (не менше двох договорів за останній рік) складена в довільній формі із зазначенням: предмету договорів, номеру та дати укладання договорів, назви замовника, його (їх) адреси, контактний телефон.
Для підтвердження інформації учасник повинен надати договори (сканкопії з оригіналу), зазначені у довідці.
Рекомендаційні листи (відгуки) (не менше ніж до двох договорів від замовника (ів) (сканкопії з оригіналу) з яким (и) укладено аналогічні договори, надані учасником.
У розумінні тендерної документації аналогічними договорами за предметом закупівлі являються договори щодо поставки товару за ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі.»
Для підтвердження тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України надав довідку вих. №001 від 19.11.2020 року, де зазначив два договори, які були укладені у 2020 році. Але, в порушення умов тендерної документації Замовника не зазначив у ній код класифікатора «Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі» відсутній і у самих аналогічних договорах, які надані учасником у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до приписів Єдиного закупівельного словника затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 23 грудня 2015 року №1749, Цей класифікатор Український Єдиний закупівельний словник призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України.
Тобто ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі є виключно для опису в повідомлені Замовника, а не підтвердженням аналогічності за предметом.
Крім того Замовник вказує у протоколі № 140 від 26.11.2020р., що «у відповідності до п.16 статті 29 Закону України Замовник має можливість розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей, але вважає такі дії недоцільними, оскільки в наявності інші підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника».
Відповідно до п.1 розділу 5 тендерної документації Замовника «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна 100% (з урахуванням ПДВ).».
У випадку ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» ціна тендерної пропозиції є найменшою, усі підстави для відхилення на думку керівництва ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» є формальними, які виправляються шляхом направлення повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей, але Замовник з незрозумілих причин вважає такі дії недоцільними, що на думку керівництва ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» є порушенням статті 5 Закону.
З врахуванням вищевикладеного пропонуємо Вам скасувати висновки протоколі № 140 від 26.11.2020р. щодо дискваліфікації ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» та визнати тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» такою, що відповідає умовам тендерної документації та не містить підстав для її відхилення, прийняте рішення про намір укласти договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «Спецтехпостач».
Директор
ПП «Спецтехпостач» Хащина О.В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2020 17:06
Вирішення:
Шановний учаснику ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ»!
Уповноважена особа Замовника здійснює свою діяльність у відповідності до Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Інституту проблем машинобудування імені А.М. Підгорного Національної академії наук України від 15.05.2020 року №66-к. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Інституту проблем машинобудування імені А.М. Підгорного Національної академії наук України відбуваються виключно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019), (далі – Закон).
У відповідності до пункту 3 статті 31 Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
По суті питань, які зазначені у Вашій Вимоге
1) У відповідності до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати «Кольорові фото, малюнки схеми запропонованого товару, що обов’язково мають бути надані у складі тендерної пропозиції»
Такі документи у складі пропозиції ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» відсутні.
Згідно пункту 3 статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» У цьому випадку Замовник скористався своїм правом та вніс до тендерної документації вимогу надати кольорові фото, малюнки схеми запропонованого товару.
Дійсно, у відповідності до пункту 16 статті 29 Закону
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Тобто, Замовник торгів мав право розмістити Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах лише що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям згідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Вимога щодо надання кольорових фото, малюнків схем запропонованого товару ні до одного із цих пунктів Закону не відноситься. Оскільки вимоги до інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно до тендерної документації Замовника, викладені у додатку 1 та є вичерпними і такими, що не містять вимоги надати кольорове фото, малюнок, схему запропонованого товару.
2) У відповідності до пункту 4 розділу 3 тендерної документації Замовника Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має надати гарантійний лист щодо строку дії його тендерної пропозиції»
Так, учасник ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надав лист-гарантію вих. №016 від 19.11.2020 року, де зазначено строк дії його тендерної пропозиції до 30.12.2020 року. Тобто, строк дії тендерної пропозиції ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» складає 37 календарних днів, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника у цій частині.
Дійсно у відповідності до пункту 4 розділу 3 тендерної документації Замовника, він має право вимагати від учасників продовження строку дії їх тендерної пропозиції більше ніж на 90 календарних днів. Але, якщо учасник підтвердив своїм гарантійним листом дію своєї тендерної пропозиції лише на 37 календарних днів, то вимагати її продовження є недоцільним і таким, що суперечить вимогам Закону.
Те, що учасник ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» апелює до умов пункту 9.1 проекту Договору ніяким чином не відноситься до вимог пункту 4 розділу 3 тендерної документації Замовника. Оскільки договір укладається з переможцем відкритих торгів, у разі якщо його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
3) У відповідності до пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» повинен був надати
«Довідку про виконання аналогічних за предметом (згідно коду ДК) закупівлі договорів (не менше двох договорів за останній рік) складена в довільній формі із зазначенням: предмету договорів, номеру та дати укладання договорів, назви замовника, його (їх) адреси, контактний телефон.
Для підтвердження інформації учасник повинен надати договори (сканкопії з оригіналу), зазначені у довідці.
Рекомендаційні листи (відгуки) (не менше ніж до двох договорів від замовника (ів) (сканкопії з оригіналу) з яким (и) укладено аналогічні договори, надані учасником.
У розумінні тендерної документації аналогічними договорами за предметом закупівлі являються договори щодо поставки товару за ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі.»
ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» надав Довідку №001 від 19.11.2020 року, де вказав два договори, які були укладені у 2020 році. Але, в порушення вимог тендерної документації Замовника ні довідка, ні самі аналогічні договори не містять коду класифікатора «Єдиного закупівельного словника». У додатку 1 тендерної документації Замовника чітко було прописано, що «аналогічними договорами за предметом закупівлі являються договори щодо поставки товару за ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі.»
Крім того, 19 червня 2020 року вступив в дію Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708, у якому зазначається, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, якщо надані учасником ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» договори укладались у 2020 році, вони (договори) обов’язково повинні були містити код класифікатора «Єдиного закупівельного словника».
Також, Замовник у протоколі №140 від 26.11.2020 року зазначив, що у відповідності до пункту 16 статті 29 Закону Замовник мав можливість розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо виконання аналогічних договорів, але порахував такі дії недоцільними, оскільки в наявності інші підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ», які зазначені у пунктах №№1,2 цієї відповіді та не підлягають усуненню (виправленню).
Також зазначається, що у відповідності до пункту 1 розділу 5 тендерної документації Замовника «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна 100% (з урахуванням ПДВ).
Дійсно, ціна тендерної пропозиції ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» є найменшою, але у відповідності до пункту 9 статті 29 Закону Замовник розглянув тендерну пропозицію ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» на відповідність вимогам тендерної документації та встановив, що учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тому, тендерна пропозиція ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» на виконання пункту 1 статті 31 Закону була відхилена Замовником. Крім того, Замовник ще раз підтверджує, що відхиливши тендерну пропозицію ПП «СПЕЦТЕХПОСТАЧ» діяв виключно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019)
З повагою,
Уповноважена особа Сопітько Т.І.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Скарга на дискваліфікацію ПП "СПЕЦТЕХПОСТАЧ"
Номер:
6e2ea4ee5f8f45ec9d9bcc5d343a921c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-06-008718-c.b2
Назва:
Скарга на дискваліфікацію ПП "СПЕЦТЕХПОСТАЧ"
Скарга:
06 листопада 2020 р. Інститутом проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного Нацiональноі академiі наук Украіни (далі - Замовник) через авторизований електронний майданчик на веб-порталі ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН було опубліковане оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Автомобіля FIAT Tipo або еквівалент класифікація за ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі.
24 листопада 2020р. відбувся аукціон за вказаною процедурою закупівлі.
Відповідно до протоколу розкриття, що опублікований електронною системою 24.11.2020р. у закупівлі взяли участь 3 учасники:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Спецтехпостач» остаточна цінова пропозиція 395000,00 грн з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Авторіна» остаточна цінова пропозиція 399000,00 грн з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДІ ЕЛЕГАНС" остаточна цінова пропозиція 410000,00 грн з ПДВ.
Цінова пропозиція учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Спецтехпостач» Замовник дискваліфікував даного учасника через невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідне рішення прийняте тендерним комітетом та зафіксоване в протоколі № 140 від 26.11.2020. щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Аналіз прийнятого тендерним комітетом рішення свідчить про упереджену, суб’єктивну оцінку учасника тендеру, дискримінацію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач», наявність порушеного права ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» на добросовісну конкуренцію.
Нижче наведені підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, прийняті рішення Замовника, фактичні обставини, що можуть це підтвердити.
Підставами для відхилення, що викладені Замовником у протоколі № 140 від 26.11.2020р. зазначені наступні:
1) У відповідності до п1 розділу 3 тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати «Кольорові фото, малюнки схеми запропонованого товару, що обов’язково мають бути у складі тендерної пропозиції….» Такі документи у складі тендерної пропозиції Учасника – відсутні
Відповідно до пункт 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі по тексту - Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/ відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 1);
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 2), окрему технічну специфікацію;
- форми «Тендерна пропозиція» (додаток 4);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю товару;
- згоди з проектом договору про закупівлю та проектом договору про закупівлю товару (додаток 3);
- інших документів, передбачених вимогами цієї тендерної документації.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Отже, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначаються в додатку №2, вимог про надання Кольорових фото, малюнків схеми запропонованого товару в додатку №2 відсутні. Більш того відповідності до п.16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, якщо для Замовника відповідні фото та малюнки легкового авто були обов’язкові, вищезазначений пункт Закону надає можливість усунути таку «невідповідність» шляхом витребування відповідного фото.
2) У відповідності до п. 4 розділу 3 тендерної документації Замовника «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має надати гарантійний лист щодо строку дії його тендерної пропозиції»
Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав лист-гарантію вих.. №016 від 19.11.2020 року, де зазначено строк дії тендерної пропозиції до 30.12.2020 року, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до додатку №3 тендерної документації Замовника, проектом договору про закупівлю та проектом договору про закупівлю товару
Згідно приписів п.9.1. Проекту договору, 9.1. Договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення підписів печатками Сторін та діє до 31.12.2020 року. З врахуванням цього ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Спецтехпостач» і надавало лист-гарантію де строк дії тендерної пропозиції до 30.12.2020 року. Більш того, відповідно до ч.2 п. 4 розділу 3 тендерної документації Замовника До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Тобто керуючись16 статті 29 Закону Замовник мав право вимагати збільшення строку дії тендерної пропозиції.
3) У відповідності до п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати
«Довідку про виконання аналогічних за предметом (згідно коду ДК) закупівлі договорів (не менше двох договорів за останній рік) складена в довільній формі із зазначенням: предмету договорів, номеру та дати укладання договорів, назви замовника, його (їх) адреси, контактний телефон.
Для підтвердження інформації учасник повинен надати договори (сканкопії з оригіналу), зазначені у довідці.
Рекомендаційні листи (відгуки) (не менше ніж до двох договорів від замовника (ів) (сканкопії з оригіналу) з яким (и) укладено аналогічні договори, надані учасником.
У розумінні тендерної документації аналогічними договорами за предметом закупівлі являються договори щодо поставки товару за ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі.»
Для підтвердження тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України надав довідку вих. №001 від 19.11.2020 року, де зазначив два договори, які були укладені у 2020 році. Але, в порушення умов тендерної документації Замовника не зазначив у ній код класифікатора «Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі» відсутній і у самих аналогічних договорах, які надані учасником у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до приписів Єдиного закупівельного словника затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 23 грудня 2015 року №1749, Цей класифікатор Український Єдиний закупівельний словник призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України.
Тобто ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі є виключно для опису в повідомлені Замовника, а не підтвердженням аналогічності за предметом.
Крім того Замовник вказує у протоколі № 140 від 26.11.2020р., що «у відповідності до п.16 статті 29 Закону України Замовник має можливість розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей, але вважає такі дії недоцільними, оскільки в наявності інші підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника».
Відповідно до п.1 розділу 5 тендерної документації Замовника «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна 100% (з урахуванням ПДВ).».
У випадку ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» ціна тендерної пропозиції є найменшою, усі підстави для відхилення на думку керівництва ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» є формальними, які виправляються шляхом направлення повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей, але Замовник з незрозумілих причин вважає такі дії недоцільними, що на думку керівництва ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» є порушенням статті 5 Закону.
З врахуванням вищевикладеного пропонуємо Вам скасувати висновки протоколі № 140 від 26.11.2020р. щодо дискваліфікації ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» та визнати тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Спецтехпостач» такою, що відповідає умовам тендерної документації та не містить підстав для її відхилення, прийняте рішення про намір укласти договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «Спецтехпостач».
Директор
ПП «Спецтехпостач» Хащина О.В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
30.11.2020 17:09
Вимога
Відхилено
Додати до технічних вимог предмета закупівлі забарвлення кузова фарбою білого кольору, або іншого.
Номер:
8faa03788a514478a3b6749bec105dfc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-06-008718-c.b1
Назва:
Додати до технічних вимог предмета закупівлі забарвлення кузова фарбою білого кольору, або іншого.
Вимога:
Відповідно розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції), єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна 100% (з урахуванням ПДВ).
Тому просимо відредагувати тендерну документацію в додатку 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Забарвлення кузова фарбою білого
кольору, або іншого.
Це дозволить брати участь у тендері більш конкурентно-вигідним пропозиціям
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2020 16:45
Вирішення:
Шановний учаснику!
Уповноважена особа Замовника здійснює свою діяльність у відповідності до Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Інституту проблем машинобудування імені А.М. Підгорного Національної академії наук України від 15.05.2020 року №66-к. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Інституту проблем машинобудування імені А.М. Підгорного Національної академії наук України відбуваються виключно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019), (далі – Закон).
Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. Така технічна характеристика предмету закупівлі, як забарвлення кузову фарбою білого кольору є принциповою для задоволення потреб Замовника і мети подальшої експлуатації предмету закупівлі.
З повагою,
Уповноважена особа Сопітько Т.І. Підпис:
Статус вимоги:
Відхилено