• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.

Завершена

4 152 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 520.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2020 12:58 - 18.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги Тендерної документації

Номер: 528143a8bdda493ca73850fa59c5a337
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-001731-b.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, прохання виключити з умов Тендрної документації наступні вимоги, а саме: 1. Вимога стосовно надання інформації (довідки) від ДПС України та/або його територіального органу видану (надану) Учаснику про систему оподаткування такого Учасника. Повідомляємо, що дона інформація\довідка видається на протязі 30 календарних днів, що є меншим за строк дії даної процедури в системі Прозоро, у зв'язку з чим, ми як потенційний Учасник немає часової змоги отримати та прийняти участь в даній закупівлі, що дискримінує наші інтереси. Також повідомляємо, що дана довідка (згідно проведеного аналізу в системі Прозоро) наявна виключно в одного Учасника (ТОВ "АС"), що свідчить про завчасну неупередженість в створенні дкументації. Вимагємо проявити уважність при включенні такого роду вимог, адже в противному випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику на ваше подання повідомляємо, що тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників. Замовник згідно вимог Закону, незобов’язаний на догоду будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. № 3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.11.2020 13:04
Вимога
Залишено без розгляду

Прохання не реагувати на подібні вимоги потенційного Учасника

Номер: c1c2c7ca1ca24868af3b766346fcfc6e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-001731-b.b1
Назва: Прохання не реагувати на подібні вимоги потенційного Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! Одним із потенційних Учасників було поставлени запистання наступного змісту : "Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Прошу чітко прописати в документації назви цих сертифікатів. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую" Повідомляємо Вам, що вимога сертифікату ІSO 45001:2018 та ISO 50001:2018 буде такою, що є дикримінує інших потенційних Учасників закупівлі та звужує коло потенційних Учасників, внаслідок чого створюються штучні переваги окремим Учасникам, що, в свою чергу може призвести до оскарження умов даної Закупівлі в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України і, як наслідок, подовження строків подання тендерних пропозиції та процедури закупівлі вцілому. Аналогом до сертифікату ІSO 45001:2018, є діючий та чинний сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010, який отриманий більшістю Учасників газового ринку України. В той час як ІSO 45001:2018 є новим та таким, який отримало лише обмежено коло Учасників ринку (до 5-ти компаній). Таким чином, Замовник, включення Замовником у перелік документів, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, сертифікату ІSO 45001:2018 створить штучні перешкоди для участі у закупівлі усім потенціним Учасникам, які мають змогу прийняти участь у закупівлі, але на даний час не пройшли акредитацію згідно ІSO 45001:2018, яка займає час більший, ніж залишився з моменту внесення даної вимоги у вимоги ТД до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Даний факт може бути успішно оскаржений будь-яким із потенційних Учасників в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, що і призведе до зазначених вище відтермінувань строків подання тендерних пропозицій та порушення строків здійснення закупівлі. Аналогічна ситуація і з сертифікатом ISO 50001:2018 аналогом якому є діючий та чинний ISO 9001:2015. Кінцеві терміни переходу на нові версії стандартів ІSO 45001:2018 та ISO 50001:2018 визначено IAF (Міжнародний формум акредитації, членом якого є Нацональне агенство з акредитації України (НААУ)). Відповідно до останніх рішень IAF опублікованих 3.04.2020 року, остаточний термін переходу на стандарти ІSO 45001:2018 та ISO 50001:2018 пересунуто на 30.09.2021 року у зв'язку із ситуацією з СOVID-19. Слід зазначити, що вимоги щодо надання даних сертифікатів можуть бути оскаржені потенційними Учасниками і через те, що згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте жодним нормативно-правовим документом чи Законом не вимагається проходження сертифікації за стандартами ISO з отриманням відповідних сертифікатів для суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу на території України. Таким чином вимога про надання вказаних вище сертифікатів буде такою, що обмежує коло потенційних Учасників та суперечить ЗУ "Про захист економічної конкуренції" та такою, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі", що призведе до оскарження даної вимоги та порушення графіку закупівлі природного газу Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику на ваше подання повідомляємо, що тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників. Замовник згідно вимог Закону, незобов’язаний на догоду будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. № 3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.11.2020 13:04