• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт травматологічного відділення КНП «Волочиська ЦРЛ» за адресою вул. Незалежності, 68 м. Волочиськ Хмельницької області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва)код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами. Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону

Завершена

674 059.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 370.30 UAH
Період оскарження: 06.11.2020 12:49 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про перегляд дискримінаційної умови закупівлі

Номер: c3a6c4b8b01846768082f154aaca440c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-06-001679-b.a1
Назва: Вимога про перегляд дискримінаційної умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас, аргументувати умову або скасувати як таку, що обмежує і дискримінує учасників даної закупівлі у рівноправній участі та кидає тінь на саму прозорість даної процедури, а саме: розділ "II. Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження" пункт "1. Перелік документів, що надаються у складі пропозиції Учасника" підпункт "1. Кваліфікаційні критерії:" -Загальна кількість власних працівників в учасника повинна бути не менше 15 осіб, що підтверджується звітом 1 ДФ або звітом з праці за останній звітній період, який надається в складі пропозиції. На нашу думку, проводячи закупівлю в даний період часу Замовник має вимагати від Учасників наявність працівників відповідних кваліфікацій на момент проведення закупівлі, а ніяк не за минулий звітний період, тобто минулий квартал. Так як на сьогоднішній день ситуація може змінитися з кількістю працівників і не відповідати реальній яка є. І така норма є прямо суперечливою "Закону України про публічні закупівлі" де в статті 16 чітко вказано: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Залишається також незрозумілою позиція щодо кількості працівників чисельністю не менше 15 чоловік, адже якщо на це дивитись з точки зору впевненості у певних часових рамках виконання даних робіт, то це аж ніяк не відобразить реальну ситуацію, так як працівники можуть бути як робітниками, обслуговуючим персоналом фірми, інженерами, і.т.д.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду вашої вимоги про перегляд дискримінаційної умови закупівлі повідомляємо наступне: Замовник проводить спрощені закупівлі відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 3 статті 14 Закону, вказана інформація, яка повинна обов’язково міститись в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, ч. 3 ст. 14 Закону, зазначено, що в оголошенні може зазначатися інша інформація. Також зазначимо, що оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, ПРОТЕ, замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників. Аналогічне твердження міститься у Листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо спрощених закупівель» від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06. Також вважаємо, що разом з цим, з метою отримання ефективного результату реалізації даного проекту потенційними учасниками також надається довідка про наявність кваліфікованих працівників, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій із зазначенням спеціальностей, наявності власних та необхідність залучення додатково. Тому в цей складний для більшості час існування та стрімкого поширення коронавірусної інфекції Covid-19 Замовник має право впевнитись у можливостях: кількості власних працівників Учасників, які можуть бути залученими для ефективного виконання робіт. А тому дана вимога також не може вважатись дискримінаційною З огляду на вище викладене, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, вважаємо, що Замовником не встановлено в оголошенні вимог, які тим чи іншим чином ускладнюють подачу пропозицій Учасниками, а оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимоги, які не суперечать законодавству.
Статус вимоги: Задоволено