-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Нафта і дистиляти)
Завершена
494 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 470.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 470.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2020 11:04 - 19.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації Учасника ТОВ "МОТТО КАРД"
Номер:
541a1b8022a248478f6139fd04e4fe9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-06-004366-c.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації Учасника ТОВ "МОТТО КАРД"
Вимога:
Ознайомившись з протоколом дискваліфікації Учасника, а саме ТОВ "МОТТО КАРД" маємо надати наступну інформацію.
1. У складі Додатку 1 ст. 16 Матеріально-технічна база нами надано повний перелік АЗС на теріторії України( а саме підконтрольній Україні в кількості 159 шт._ в тому числі у п. 159 за адресою м. Маріуполь, вул. Торгова, 122, відстань якої складає 2,9 км до Замовника. Згідно Додатку Технічне завдання Замовником у п. 2.1.3 було вказано конкретну умову, а саме: У складі своєї пропозиції учасник також надає:
- перелік (своїх та/або партнерів) автозаправних станцій у м. Маріуполі із зазначенням їх місцезнаходження. Надати довідку у довільній формі з підтвердженням розташування АЗС.Ця довідка у Додатку 1.ст. 16 розташування матеріально-технічної бази.
Згідно п. 2.2.1 та 2.2.2 Замовником встановлені наступні вимоги: Поставка талонів або пластикових карток, що діють по всій території, підконтрольній Україні, за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18. та Видача товару по талонам або по пластиковим карткам, на цілодобових автозаправних станціях (АЗС) Учасника та/або його партнерів згідно Дислокації із зазначенням їх місцезнаходження за предметом закупівлі, в м. Маріуполь, Донецька обл., перелік яких надає Учасник, одна з яких по автомобільним дорогам повинна розташовуватися не далі 5,8 км від місцезнаходження Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18);
та згідно заявці замовника по всій території, підконтрольній Україні (наявність розгалуженої мережі заправок), на яких буде здійснюватися видача товару, а саме: Бензин А-92
Замовником не прописано у кожній області України. Що підтверджує дискваліфікацію переможця закупівлі за аукціоном ТОВ "МОТТО КАРД" вже як необгрунтовану.
Особливо на що звертаємо Вашу увагу, що Замовником у разі процедури відкритих торгів порушено вимогу Закону про те, що "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям до статті 16 Закону;
2) 2) не підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Що Замовником не було навмисно зроблено, що призвело до дискаліфікації Учасника ТОВ "МОТТО КАРД".
Ураховуючи вищезазначене, довільне трактування норм законодавства Замовником, яке при тому є ще й помилковим, призводить до допущення ним порушень чинного законодавства в частині відмови Учаснику на підставі надуманих та помилкових міркувань. Законодавством передбачена можливість оскарження таких дій Замовника. При цьому, за порушення принципів та процедур у системі публічних закупівель передбачені штрафи, розмір яких залежить від конкретного порушення. Особи, до яких застосовується покарання в вигляді штрафу за недотримання процедур, передбачених системою публічних закупівель ProZorro — працівники, які безпосередньо здійснюють організацію та проведення процедур закупівель, тобто голова та члени Тендерного комітету та Уповноважені особи.
За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб уЧастини 1-2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення1700 гривень штрафу за перше порушення,3400 гривень якщо таке порушення уже мало місце цього року Підстави для накладання штрафу:
▪️ порушення порядку визначення предмету закупівлі;
▪️ несвоєчасне надання замовником роз`яснень;
▪️ розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує межі, встановлені законом;
▪️ тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону;
▪️ ненадання інформації у випадках, передбачених законом;
▪️ порушення строків оприлюднення інформації або розгляду тендерної пропозиції; Крім цього, відповідно до вимог Частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення Розмір штрафу:Від 25 500 до 51 000 гривень штрафу ,від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року Підстави для накладання штрафу:
▪️ придбання товарів, робіт і послуг без проведення передбачених законом процедур;
▪️ безпідставне застосування переговорної процедури, конкурентного діалогу, торгів з обмеженою участю;
▪️ невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню;
▪️ безпідставне відхилення тендерних пропозицій;
▪️ підписання з учасником договору, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації;
▪️ внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у непередбачених законом випадках;
▪️ внесення недостовірних персональних даних до електронної системи та неоновлення їх у разі їх зміни;
▪️ порушення строків оприлюднення тендерної документації.
Звертаємо увагу Замовника на недопустимість порушення норм законодавства та подальшу можливість оскарження його незаконних дій з метою його покарання та накладення штрафних санкцій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2020 15:57
Вирішення:
У складі Тендерної документації Замовника було зазначено, що учасник окремо повинен надати довідку у довільній формі, про те, що одна з власних/або партнерських АЗС по автомобільним дорогам розташовується не далі: - 5,8 км від місцезнаходження Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18).
У складі пропозиції учасника ТОВ «МОТТО КАРД» не було надано вищезазначеної довідки, що суперечить вимогам п. 15 Додатку №1 тендерної документації Замовника.
Також у складі пропозиції учасника треба надати інформацію із підтвердженням, про наявність розгалуженої мережі заправок, на яких буде здійснюватися видача товару, а саме: Бензин А-92 по всій території, підконтрольній Україні.
У складі пропозиції учасника ТОВ «МОТТО КАРД» не було зазначено, про наявність розгалуженої мережі заправок в таких областях, як: Запорізька, Луганська, Івано-Франківська які є підконтрольні Україні, що суперечить вимогам п.15 Додатку №1 тендерної документації та пп. 2.2.2 п 2.2 технічного завдання Замовника. Також повідомляємо, що підтвердження розгалуженої мережі заправок в тендерній документації Замовника не є підтвердженням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тому Замовник не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено