-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» Послуга з технічної охорони будівель та іншого майна філій Чернігівського обласного центру зайнятості
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що складаються безпосередньо Учасником, викладаються української мовою.
Завершена
250 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 254.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 254.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2020 10:44 - 19.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
7943a61845a74b54bff41e5ac4c57ce8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-06-003671-c.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Антимонопольного комітету України
Скаржник:
Приватне підприємство «Реламакс»
Ідентифікаційний код юридичної особи 34383169
Юридична адреса:
вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600
Адреса для листування:
вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600
тел.: 0463125450, +380674616661
Електронна адреса: relamaks@ukr.net
Замовник:
Чернігівській обласний центр зайнятості Ідентифікаційний код юридичної особи 03491464
вул. Коцюбинського, 40, м. Чернігів, 14000
тел.: +380462675259
Електронна адреса: post@oczcn.gov.ua
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
(процедура закупівлі UA -2020-11-06-003671-c)
06 листопада 2020 року Чернігівським обласним центром зайнятості (надалі – Замовник) в системі електронних закупівель Prozorro було розміщено оголошення та тендерна документація на проведення закупівлі код ДК 021:2015 -79710000-4 «Охоронні послуги», ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-06-003671-с, очікуваною вартістю 250 800 грн 00 коп. з ПДВ (інформація про проведення процедури закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу: http:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-06-003671-c (наді - веб-портал)).
Учасниками закупівлі UA-2020-11-06-003671-с були наступні суб’єкти охоронної діяльності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» (ідентифікаційний код юридичної особи 36362973), Управління поліції охорони в Чернігівській області (ідентифікаційний код юридичної особи 40109021), Приватне підприємство «Реламакс» (ідентифікаційний код юридичної особи 34383169), Приватне підприємство «Явір-2000» (ідентифікаційний код юридичної особи 31175036).
Переможцем означеної закупівлі Замовником визнано Приватне підприємство «Явір-2000».
Таке рішення Замовника про обрання переможцем ПП «Явір-2000» вважаємо передчасним, оскільки тендерний комітет Чернігівського обласного центру зайнятості протиправно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Приватного підприємства «Реламакс» (надалі скорочено – ПП «Реламакс»).
Так, на виконання вимог тендерної документації у питанні забезпеченості ПП «Реламакс» транспортними засобами своєчасного реагування було подано довідку з повним переліком наявних транспортних засобів (із зазначенням ідентифікуючих відомостей про кожний автомобіль за місцем розташування об’єктів охорони). На підтвердження інформації у такій довідці учасник мав подати копії технічних паспортів автомобілів або документи про підтвердження законності їх використання.
Як виявилось, ПП «Реламакс» до довідки з повним переліком наявних транспортних засобів не завантажило документ про законність використання автомобіля MITSUBISHI, державний номерний знак СВ8471ВІ, що буде залучатись для своєчасного за місцем розташування об’єкта охорони у м. Сновськ Чернігівської області.
При розгляді тендерної пропозиції ПП «Реламакс» Тендерний комітет Замовника прийняв рішення, яке оформлене протоколом № 79-2020 від 02 грудня 2020 року засідання Тендерного комітету Чернігівського обласного центру зайнятості, про її відхилення з тією аргументацією, що вказаний учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та умовам тендерної документації.
Як вказав Замовник у протоколі № 79-2020 від 02 грудня 2020 року, вивченням тендерної пропозиції ПП «Реламакс» ним встановлено наступне:
- Відповідно до пункту 1.2. частини 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником від учасника процедури закупівлі вимагається документи щодо підтвердження відповідності учасника критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону, в тому числі: - копії технічних паспортів всіх власних транспортних засобів своєчасного реагування. У разі, якщо транспортні засоби своєчасного реагування не належать учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання всього залученого транспорту учасником.
- Учасник закупівлі ПП «Реламакс» не надав документ, який підтверджує законність використання залученого транспортного засобу MITSUBISHI СВ8471ВІ, що буде залучатись для своєчасного реагування (протягом 10хвилин) у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташування об’єкта охорони у м. Сновськ, вул. П. Сагайдачного, буд. 1А.
На таке рішення Замовника ПП «Реламакс» подало скаргу в системі електронних закупівель Prozorro про те, що рішення Тендерного комітету Чернігівського обласного центру зайнятості про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним та суперечить вимогам ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», а саме ч. 16 вказаної статті, якою передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПП «Реламакс» вказувало, що Замовник у порушення ч. 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі» не подав в електронній системі закупівель повідомлення про виявлення ним невідповідностей в інформації і документах про транспортні засоби у тендерній пропозиції ПП «Реламакс» з вимогою про усунення таких невідповідностей у тендерній пропозиції.
Але Тендерний комітет Чернігівського обласного центру зайнятості залишив своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Реламакс» без змін, а скаргу без задоволення.
З таких причин ПП «Реламакс» вимушене звернутись до органу оскарження з даною скаргою.
На підставі викладеного,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Реламакс» до розгляду.
2. Скасувати рішення тендерного комітету Чернігівського обласного центру зайнятості про відхилення тендерної пропозиції ПП «Реламакс» у закупівлі UA-2020-11-06-003671-с, оформлене протоколом № 79-2020 від 02 грудня 2020 року.
3. Скасувати рішення тендерного комітету Чернігівського обласного центру зайнятості про обрання переможцем ПП «Явір 2000» у закупівлі UA-2020-11-06-003671-с, оформлене протоколом № 79-2020 від 02 грудня 2020 року.
4. Зобов’язати Чернігівський обласний центр зайнятості повторно розглянути пропозицію ПП «РЕЛАМАКС» у закупівлі UA-2020-11-06-003671-c.
Директор ПП «РЕЛАМАКС» Руслан Костриця
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 15.12.2020№23155+лист замовнику.pdf 15.12.2020 20:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.12.2020 №23822.pdf 28.12.2020 14:18
- рішення від 24.12.2020№23822.pdf 30.12.2020 13:08
- Протокол 95.pdf 17.12.2020 16:16
- Інформація органу оскарження.doc 17.12.2020 16:33
- ПРОТОКОЛ №85-07.12.2020.doc 17.12.2020 16:33
- ПРОТОКОЛ №79-02.12.2020.doc 17.12.2020 16:33
- ПРОТОКОЛ №95-17.12.2020.doc 17.12.2020 16:33
- Протокол 3.pdf 05.01.2021 11:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.12.2020 09:28
Дата розгляду скарги:
24.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.12.2020 20:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.12.2020 13:08
Дата виконання рішення Замовником:
05.01.2021 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом Чернігівського обласного центру зайнятості прийнято рішення виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.12.2020 № 23822-р/пк-пз за розглядом скарги Приватного підприємства «Реламакс».
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
ac4bef68d1b346d59dd2d3f1e09f715e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-06-003671-c.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
При розгляді тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» Замовник в особі тендерного комітету прийняв рішення про її відхилення, яке оформлене протоколом № 79-2020 від 02.12.2020 року, вказавши на невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Дане рішення є неправомірним та суперечить вимогам ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», а саме п. 16 "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю"
Отже наполягаємо скасувати рішення тендерного комітету та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, як передбачено Законом «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 04.12.2020 17:24
Дата подачі:
04.12.2020 17:24
Вирішення:
Розглянувши скаргу на рішення тендерного комітету Чернігівського обласного центру зайнятості стосовно відхилення тендерної пропозиції ПП «Реламакс» за результатами процедури закупівлі послуги з технічної охорони будівель та іншого майна філій Чернігівського обласного центру зайнятості (ID: UA-2020-11-06-003671-c), інформуємо про наступне.
Відповідно до пункту 1.2. частини 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції замовником від учасника процедури закупівлі вимагаються документи щодо підтвердження відповідності учасника критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно з Додатком 2 до тендерної документації, в тому числі копії технічних паспортів всіх власних транспортних засобів своєчасного реагування. У разі, якщо транспортні засоби своєчасного реагування не належать учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання всього залученого транспорту учасником.
Учасник закупівлі - ПП «Реламакс», не надав документ, який підтверджує законність використання залученого транспортного засобу MITSUBISHI CB 8471 BI, що буде залучатись для своєчасного реагування (протягом 10 хвилин) у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташування об’єкта охорони м. Сновськ, вул. П. Сагайдачного, буд. 1-А.
Тендерний комітет Чернігівського обласного центру зайнятості, ознайомившись з усіма документами тендерної пропозиції ПП «Реламакс», прийшов до висновку, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та вирішив відхилити його тендерну пропозицію на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Тендерний комітет Чернігівського обласного центру зайнятості вважає, що ПП «Реламакс» у даному конкретному випадку не може скористатися можливістю, яка надана частиною 16 статті 29 Закону щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відсутність документа, який вимагався пунктом 1.2. частини 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, не є невідповідністю, оскільки за відсутності такого документа унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі.
Таким чином, рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ПП «Реламакс» на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, через невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону (протокол від 02.12.2020 № 79-2020) залишаємо без змін.
Статус вимоги:
Відхилено