• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

витратні матеріали для гемодіалізу, 10 найменувань

10 найменувань, зокрема: - капілярний діалізатор, площею 1,3-1,5м2 - 152 шт.; - капілярний діалізатор, площею 1,6-1,8м2 - 2331 шт.; - капілярний діалізатор, площею 1,9-2,1м2 - 1176 шт.; - капілярний діалізатор, площею 1,7-1,8м2 - 245 шт.; - кровопровідна магістраль до діалізатора (артерія-вена) - 3650 шт.; - артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації - 245 шт.; - фістульна голка венозна - 3908 шт.; - фістульна голка артеріальна - 3909 шт.; - фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину - 5 шт.; - порошковий картридж основного компоненту BiCart або еквівалент з вмістом сухого бікарбонату від 650 г - 2322 шт.

Торги не відбулися

3 898 834.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 949.42 UAH
Період оскарження: 19.01.2017 16:00 - 09.03.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога щодо усунення порушень

Номер: 3ee7badf221547ae8e64dca8662da1dd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-19-001361-b.c1
Назва: вимога щодо усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушень Відповідно до ч. 1 ст. 10 та ч. 3. ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро. Очікувана вартість закупівлі, оголошеної 19 січня 2017 року за № UA-2017-01-19-001361-b перевищує вказану суму. Враховуючи вказане, кінцевий строк подання пропозицій у вказаних торгах не може бути раніше ніж 18.02.2017. Встановлення кінцевого строку подання пропозицій 06.02.2017 о 16:05 є порушенням вимог ч. 1 ст. 10 та ч. 3. ст. 21 Закону. Крім цього, Тендерна документація (далі - ТД) складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших положень, визначених Законом, що порушує права та інтереси потенційних учасників процедури закупівлі. Пунктом 5 Додатку 2 до ТД встановлено, що Учасник повинен забезпечити безкоштовну та безперервну роботу діалізної апаратури, на якій будуть використовуватися запропоновані витратні матеріали. Для підтвердження учасником надається гарантійний лист від виробника діалізної апаратури щодо безкоштовного сервісного обслуговування діалізної апаратури, на якій будуть використовуватися запропоновані витратні матеріали. А пунктом 7 Додатку 2 до ТД встановлено, що Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника, який є предметом закупівлі. Враховуючи той факт, що окремі товарні позиції предмету закупівлі не мають еквівалентів та виробляються компанією B. Braun, то вимога надання оригіналів гарантійних листів виробника є дискримінаційною, бо прийняти участь у зазначеній процедурі зможуть лише або безпосередньо виробник товару або учасники, що вже мають договірні відносини з виробником. Пунктом 8 Додатку 2 до ТД встановлено, що після закінчення аукціону учасник з мінімальною ціною повинен надати замовнику зразки товару, що є предметом закупівлі впродовж 2 робочих днів. Згідно ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно, Законом визначено, що тендерна пропозиція може складатися виключно із документів. А встановлення вимог щодо надання зразків продукції суперечить ст. 25 Закону. Керуючись ч. 1 ст. 23 Закону звертаємося до вас із вимогою щодо усунення допущених порушень під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення необхідних змін до тендерної документації. В разі відмови в задоволенні порушених питань, будемо вимушені в установленому законодавством порядку звернутися до господарського суду за захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Причиною для встановлення вимоги «Учасник повинен забезпечити безкоштовну та безперервну роботу діалізної апаратури, на якій будуть використовуватись запропоновані витратні матеріали. Для підтвердження учасником надається гарантійний лист від виробника діалізної апаратури щодо безкоштовного сервісного обслуговування діалізної апаратури, на якій будуть використовуватись запропоновані витратні матеріали.» в пункті 5 додатку 2 до тендерної документації на закупівлю стало наступне. У лікувально-профілактичних закладах м. Києва здійснюється лікування гемодіалізом на апаратах «Штучна нирка» різних виробників: B. Braun Avitum AG, Gambro, Nipro та ін. Апарати «Штучна нирка» потребують постійного сервісного обслуговування та поточного ремонту. Лікування методом гемодіалізу проводиться цілодобово 6 днів на тиждень в 3 зміни (це більше, ніж 100 годин безперервного робочого часу апарату протягом тижня), вихід з ладу апарату та призупинення процесу гемодіалізу може призвести до погіршення стану хворого, а в деяких випадках - і до смерті пацієнта. Таким чином, забезпечення сервісного обслуговування апаратів «Штучна нирка» має важливе значення для надання необхідного обсягу допомоги пацієнтам. Щодо пункту 7 додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, а саме: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та в терміни визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Лист виробника повинен включати повну назву учасника, номер оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням.», надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від виробника про його можливість здійснювати сервісне обслуговування апаратів для гемодіалізу є звичайною практикою у сфері закупівель витратних матеріалів для гемодіалізу та зумовлено потребою у забезпеченні якісної, безперебійної, надійної роботи діалізних машин, а також швидкого усунення проблем у роботі діалізних машин, в разі їх виникнення. Пункт 8 «Особлива вимога. Після закінчення аукціону учасник з мінімальною ціною пропозиції повинен надати замовнику зразки товару, який є предметом закупівлі разом з інструкцією до застосування впродовж 2 робочих днів.» виключено з технічних вимог. Відповідно до ч.1, 4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Інформацію про проведення закупівлі: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для гемодіалізу, 10 найменувань) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено 19.01.2017 року. Офіційний курс євро станом на 19.01.2017 року – 29,317325 грн. Очікувана вартість закупівлі в національній валюті складає 3 898 834,20 грн, що еквівалентно 132 987,38 євро.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Порушення прав та інтересів учасника процедури закупівлі

Номер: a2ab5e052d0a466cbbf84e96bd65fa13
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-19-001361-b.a2
Назва: Порушення прав та інтересів учасника процедури закупівлі
Скарга:
Відповідно до положень ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансовий Альянс» звертається до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, та просить розглянути дану скаргу зважаючи на кричущі порушення при проведенні закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.02.2017 19:16
Дата виконання рішення Замовником: 03.03.2017 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням тендерного комітету від 03.03.2017 № 20 внесено відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю.
Автор: ООО Финансовый альянс, Юрий Ермак 0442066101 ermak@post.com.ua