• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи

Придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи. Код за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна підлога – 1 шт. код за ДК 021:2015 – 32323400-7 Відеовідтворювальне обладнання; мультимедійний проектор для збільшення зображень – 2 шт. код за ДК 021:2015 - 32322000-6 Мультимедійне обладнання; інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи – 2 шт. за ДК 021:2015 – 32321200-1 Аудіовізуальне обладнання). Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Вид тендерного забезпечення - електронна банківська гарантія. Джерело фінансування - державний бюджет, освітня субвенція.

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2020 17:34 - 19.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Видаленні дискримінаційної вимоги

Номер: 1733a296144a478586ef520cee8e758d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-05-006726-b.a1
Назва: Видаленні дискримінаційної вимоги
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! У Додатку 3 Ви вказуєте, що учасники повинні надати: "- лист від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого учасником Товару, а саме: інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи, програмне забезпечення для інтерактивної дошки для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;" Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати вказаний лист для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Отже, наполягаємо на видаленні вказаної вимоги та забезпеченні можливості взяти участь у Вашій закупівлі всіх потенційних добросовісних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: „Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, звертаємо увагу, що тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України „Про публічні закупівлі”. Пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі” та умовами тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як вираз „або еквівалент”. Виходячи з вищезазначеного, учасником, може бути запропонований еквівалент товару, проте всі характеристики, що вимагаються, мають бути не гіршими або кращими. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Оскільки Учасники можуть надати у складі своєї пропозиції або лист від виробника запропонованого товару або лист від авторизованого дистриб’ютора, дана вимога жодним чином не порушує права Учасників та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.”
Статус вимоги: Відхилено