71350000-6. Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок для оформлення права постійного користування земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення в межах Житомирської області).
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Завершена
12 270 730.50UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 353.65 UAH
Період оскарження:05.11.2020 17:20 - 14.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо порушення законодавства
та встановлення замовником дискримінаційних
вимог у тендерній документації
та усунення порушення під час
проведення процедури закупівлі
Номер:325cc86effab402296dc632db87d2d60
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-05-006645-b.c2
Назва:Щодо порушення законодавства
та встановлення замовником дискримінаційних
вимог у тендерній документації
та усунення порушення під час
проведення процедури закупівлі
Вимога:
Щодо порушення законодавства
та встановлення замовником дискримінаційних
вимог у тендерній документації
та усунення порушення під час
проведення процедури закупівлі
Звернення
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Службою автомобільних доріг у Житомирській області (надалі – Замовник, САД у Житомирській області) проводиться процедура закупівлі – «71350000-6. Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок для оформлення права постійного користування земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення в межах Житомирської області) з очікуваною вартістю 12 270 730,5 грн з ПДВ (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2020-11-05-006645-b) (надалі – Процедура закупівлі).
Ми плануємо взяти участь у Процедурі закупівлі та ознайомившись із тендерною документацією (надалі – документація) виявили в ній положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні державних закупівель та дискримінують учасників процедури.
У пункті 3 Додатку 3 Тендерної документації міститься положення, відповідно до якого Замовник вважає, що аналогічним буде вважатися виконаний договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та/або технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та/або технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок для оформлення права постійного користування земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення та внесення за результатами наданих послуг (виконаних робіт) відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру..
Така вимога є дискримінуючою з огляду на наступне:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Однак, згідно з частиною 4 статті 22 цього ж Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 50 Закону України «Про землеустрій», в якій визначено склад та зміст проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та статті 55 цього ж Закону, в якій також визначено склад та зміст технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), виходить, що склад та зміст документацій із землеустрою залишаються незмінними незалежно від цільового призначення земельної ділянки (відповідно до Наказу Держкомзему «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» № 548 від 23.07.2010 р.) та її форми власності.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо аналогічного договору є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи здійснення закупівель, визначені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв'язку з викладеним вимагаємо:
1) усунути правопорушення в процедурі закупівлі шляхом внесення змін до документації (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2020-11-05-006645-b), а саме:
В пункт 3 Додатку 3 Тендерної документації внести зміни, а саме викласти визначення аналогічного договору в наступній редакції: Аналогічним буде вважатися виконаний договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та/або технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та/або технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок для оформлення права постійного користування земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування та внесення за результатами наданих послуг (виконаних робіт) відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:31.12.2020 09:03
Вирішення:Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:18.01.2021 09:01
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови закупівлі
Номер:625d25fee42a47d8baed02f6c02a138e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-05-006645-b.c1
Назва:Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до п. 3 Додатку №3 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації вважаються договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та/або технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та/або технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок для оформлення права постійного користування земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення та внесення за результатами наданих послуг (виконаних робіт) відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Вважаємо, що встановлюючи вимогу щодо внесення за результатами наданих послуг (виконаних робіт) відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Замовником порушуються норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог. Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не факт внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договорами, але не виконували послугу щодо внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Відповідно до статті 186 Земельного кодексу України кінцевим результатом землевпорядних робіт є погодження та затвердження землевпорядної документації. Відповідно ч. 10 статті 79-1 Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі та після отримання рішення про затвердження документації. Відповідно до ст. 79-1 Земельного кодексу України Замовник (власник/користувач земельної ділянки) може зареєструвати право на земельну ділянку протягом року з моменту отримання витягу з Державного земельного кадастру. Для отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно необхідно надати лише оригінал витягу з Державного земельного кадастру на земельну ділянку та рішення про затвердження землевпорядної документації, на даному етапі перевірка складу та якості виконання землевпорядної документації не проводиться, тобто даний документ не може слугувати підтвердженням якості виконаних робіт та професійності учасника. Підтвердженням якості виконання землевпорядної документації є висновки, отримані за результатами перевірки документації, внесення даних про земельну ділянку до Державного земельного кадастру, отримання витягу з Державного земельного кадастру та рішення про затвердження документації. Підтвердженням факту виконання аналогічного договору є підписані акти приймання-передачі виконаних послуг за договором та витяги з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам. Крім того, відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI та пункту 3 статті 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV заявником реєстрації речового права на майно має бути власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав. Виходячи з договірних відносин, договором може бути передбачено представництво Замовника в центрах надання адміністративних послуг з метою внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але дана норма не містить обов’язковий характер та не може застосовуватися як обов’язкова вимога в Тендерній документації. З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов, а саме:
1. Видалити з пункту 3 Додатку 3 визначення аналогічного договору вимогу щодо внесення за результатами наданих послуг (виконаних робіт) відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.11.2020 13:04
Вирішення:Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Скарга
Скасована
Банківська гарантія
Номер:b6e505f6eefc4b56a03d09a17b2d1609
Пов'язана прекваліфікація:ПП "ПРИВАТАГРОСЕРВІС"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-05-006645-b.c3
Назва:Банківська гарантія
Скарга:
Шановний Замовник! Повідомляємо вам, що дана банківська гарантія подана з документами до даної закупівлі є повною та чинною. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Приватагросервіс» є документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням КЕП Гаранта відповідно до вимог діючого законодавства. Пропозицію Приватного підприємства «Приватагросервіс» (32258170) відхилено неправомірно, так як нами було надано забезпечення тендерної пропозиції.