-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів.«Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям в с.Тур’я Поляна, вул.Зелена,37 Перечинського району Закарпатської області»
Торги відмінено
1 257 499.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 287.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 287.49 UAH
Період оскарження:
05.11.2020 16:23 - 17.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скаргана рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт» та про визначення переможця
Номер:
ecb061dab3f542e58f1657543f70bbc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-05-011283-c.b3
Назва:
Скаргана рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт» та про визначення переможця
Скарга:
Скаргана рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт» та про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжка Поляна.pdf 04.12.2020 16:06
- Довідка про наявність аналогічних договорів.pdf 04.12.2020 16:06
- Наявність працівників.pdf 04.12.2020 16:06
- Матеріально-технічна база.pdf 04.12.2020 16:06
- 9.ЕБГ РЕАМЕД UA-2020-11-05-011283-c.pdf 04.12.2020 16:06
- рішення від 14.09.2020№17263.pdf 04.12.2020 16:06
- рішення від 25.11.2020 № 21874.pdf 04.12.2020 16:06
- СКАРГА Поляна.pdf 04.12.2020 16:12
- рішення від 08.12.2020 № 22634+ лист Замовнику.pdf 08.12.2020 21:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2020 №23360 .pdf 18.12.2020 17:33
- рішення від 17.12.2020 №23360 .pdf 22.12.2020 23:03
- Untitled.FR12.pdf 11.12.2020 15:09
- Untitled.FR12.pdf 16.12.2020 16:57
- Untitled.FR12.pdf 23.12.2020 15:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2020 14:31
Дата розгляду скарги:
17.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.12.2020 21:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.12.2020 23:03
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2020 15:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 17.12.2020 № 23360-р/пк-пз Замовником скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ» та скасувати рішення про визначення переможцем ПВКП «Реамед»
Скарга
Скасована
На рішення замовника
Номер:
45801aa406a6447ba59e488c0103567f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-05-011283-c.c2
Назва:
На рішення замовника
Скарга:
На рішення замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.12.2020 15:41
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу про визнання переможця
Номер:
cee6ac07002043a4b83ab9d3ac4d58cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-05-011283-c.b1
Назва:
Вимога про скасування протоколу про визнання переможця
Вимога:
В протоколі засідання тендерного комітету Сектору освіти Перечинської РДА №58/20 від 26 листопада 2020 року визнано переможцем ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕАМЕД» за закупівлею ««Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям в с.Тур’я Поляна, вул.Зелена,37 Перечинського району Закарпатської області» . Вивчивши пропозицію даного учасника ми виявили слідуючі невідповідності та порушення:
1.Учасник не надав Додаток 2 до проекту договору та в проекті договору та не зазначив ціну пропозиції учасника;
2.Додаток 3 до проекту Договору учасника не відповідає формі, яка подана в інструкції з підготовки тендерної документації;
3.Відповідно до пункту 6.1 тендерної документації «Ціну тендерної документації слід визначати відповідно до умов тендерної документації щодо термінів закінчення та технології виконання робіт, якості ремонтно-будівельних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання ремонтно-будівельних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці.» та пункту 3.1 проекту договору 3.1. Договірна ціна цього Договору визначається на основі кошторису, що є невід`ємною частиною цього Договору, є динамічною і складає ______ грн., у тому числі ПДВ 20 %, що становить _______ грн.
Договірна ціна – ДИНАМІЧНА, учасник надав тверду Договірну ціну і не врахував ризики, які на нашу думку планує покривати за рахунок Замовника, що може призвести до збільшення вартості робіт на не вказану учасником суму, що не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і сприяє збільшенню вартості робіт;
4.Згідно пояснювальної записки наданої учасником «Середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,83 люд.год та розрядi робiт 3,8) складає 9955,00 грн, однак учасник не надав розрахунок заробітної плати (нормативна середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,83 люд.год та розрядi робiт 3,8) складає 9954,78 грн;
5. Відповідно до Додатку 2 ТД «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ)» наявне обладнання
Обладнання
Ворота 2мх3м; ( маса=0,3) - 2 шт.;
Сітка для воріт; ( маса=0) - 2 шт.;
Стійки волейбольні(комплект)+сітка; ( маса=0) – 1 шт.
Однак в договірній ціні учасника відсутній даний розділ, хоча дане обладнання враховане як «будівельні матеріали, вироби і конструкції» нарахування на яке не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ;
6.Адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини і структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, що не відповідає пункту 6.4 тендерної документації;
7. В довідці про матеріально-технічну базу зазначив машини і механізми на які не надав підтвердження права власності або користування, а в довідці про субпідрядників зазначив що не планує залучати субпідрядників;
8.Не надав копії аналогічних договорів з Замовником державної або комунальної форми власності, тобто договори не можна вважати аналогічними.
Враховуючи наведене вище ми просимо Вас повторно розглянути пропозицію даного учасника, та звернувшии увагу на вказане вище скасувати протокол №58/20 від 26 листопада 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА Поляна Реамед.pdf 01.12.2020 09:27
- Untitled.FR12.pdf 03.12.2020 11:27
Дата подачі:
01.12.2020 09:27
Вирішення:
Директору приватного підприємства
«ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС»
Б. М. Лехман
Відповідь
На ВИМОГУ вих. № 451/20 від 30.11.2020 р. ПП «ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС», щодо скасування протоколу засідання тендерного комітету сектору освіти Перечинської РДА № 58/20 від 26 листопада 2020 року по закупівлі «Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям в с.Тур’я Поляна, вул. Зелена,37 Перечинського району Закарпатської області» надаємо наступну відповідь відповідно кожного пункту ВИМОГИ:
1. Неподання Учасником ПВКП «Реамед» Додатку 2 до проекту Договору та не зазначення ним в проекті Договору ціни пропозиції Учасника не відноситься до невідповідності та порушення вимог тендерної документації, оскільки тендерною документацією не вимагалось надання Учасниками вищезазначених документів, тому відповідно статті № 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підстав для відхилення пропозиції ПВКП «Реамед» немає;
2. Подання Учасником ПВКП «Реамед» в тендерній пропозиції Додатку 3 до проекту Договору невідповідної формі, яка подана в інструкції з підготовки тендерної документації, не відноситься до невідповідності та порушення вимог тендерної документації, оскільки тендерною документацією не вимагалось подання Учасниками вищезазначеного документу, тому відповідно статті № 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підстав для відхилення пропозиції ПВКП «Реамед» немає;
3. Зазначення Учасником ПВКП «Реамед» в тендерній пропозиції Договірної ціни – тверда та неврахування ризиків не відноситься до невідповідності та порушення вимог тендерної документації, оскільки відповідно п. 6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Після погодження Договірної ціни складається Договір підряду на виконання робіт. У Договорі зазначається документ, покладений в основу визначення вартісних показників, позначається вид договірної ціни: тверда або динамічна». Отже, документом, що затверджує тип Договірної ціни є Договір підряду. Учасником ПВКП «Реамед» в складі тендерної пропозиції надано погоджений проект Договору, в якому відображено: Договірна ціна – динамічна, отже, тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації: Договірна ціна – динамічна. Врахування Учасниками ризиків при розрахунку Договірної ціни не вимагалось тендерною документацією, тому їх неврахування в розрахунку вартості тендерної пропозиції ПВКП «Реамед» не відноситься до невідповідності та порушення вимог тендерної документації, тому відповідно статті № 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підстав для відхилення пропозиції ПВКП «Реамед» немає;
4. Ненадання Учасником ПВКП «Реамед» розрахунку середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної занятості 9955.00 грн не відноситься до невідповідності та порушення вимог тендерної документації, оскільки, відповідно роз’яснень Державного підприємства «Cпеціалізована державна експертна організація - центральна служба української державної будівельної експертизи» від 30 січня 2020 року «Щодо кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва», мінімальний розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році становить 9954,78 гривень. Відповідно п. 6.1.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «По об’єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням державних коштів, вартість людино-години відповідного розряду робітників-будівельників, монтажників і робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, визначається з урахуванням показників, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури». Згідно РІШЕННЯ вісімнадцятої сесії VII скликання Закарпатської обласної ради (Проект № 361ПР/01-15) «Розмір середньомісячної кошторисної заробітної плати на 2020 рік, який можливо врахувати при визначенні вартості будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт, технічне переоснащення) по об’єктах, які будуються в Закарпатській області за державні кошти, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва складає 15 000,00 грн». Отже, у розрахунку Договірної ціни Учасник ПВКП «Реамед» застосувало розмір заробітної плати 9955,00 грн, що менше встановленої середньої місячної заробітної плати – 15000,00 грн, тому даний показник статей витрат не потребує надання додаткового розрахунку, тому в даному випадку відсутні причини для відхилення тендерної пропозиції ПВКП «Реамед»;
5. Щодо відсутності в Договірній ціні тендерної пропозиції Учасника ПВКП «Реамед» розділу «Обладнання» та врахування ним вартості футбольних воріт – 2шт., сітки для футбольних воріт – 2 шт., та стойок волейбольних (комплект) +сітка – 1 шт. в розділі «Будівельні матеріали, вироби і конструкції», то така форма розрахунку Договірної ціни не відноситься до невідповідності та порушення вимог тендерної документації та є особистим рішенням Учасника. Футбольні ворота, сітки для футбольних воріт та стойки волейбольні з сіткою є виробами і конструкціями та їх включення до розділу «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» в розрахунках Договірної ціни Учасником ПВКП «Реамед» не є помилкою, крім того, це зменшує витрати державних коштів на виконання робіт, тому в даному випадку відсутні причини для відхилення тендерної пропозиції ПВКП «Реамед»;
6. Розрахунок адміністративних витрат у складі Договірної ціни в тендерній пропозиції Учасника ПВКП «Реамед» відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не розрахунково-аналітичним методом, що не відноситься до невідповідності та порушення вимог тендерної документації, оскільки така методика здійснення розрахунку адміністративних та загальновиробничих витрат передбачена умовами та вимогами п. 6.4. тендерної документації, тому в даному випадку відсутні причини для відхилення тендерної пропозиції ПВКП «Реамед»;
7. В тендерній пропозиції Учасника ПВКП «Реамед» надано підтвердження права користування машинами та механізмами, що зазначені в довідці про матеріально-технічну базу, у вигляді копій договорів надання послуг, що розміщені в файлах тендерної пропозиції «Договір про надання послуг 53.pdf» та «Договір про надання послуг спецтехніки Автобудтранспорт завірений.pdf», отже Учасник ПВКП «Реамед» дану вимогу тендерної документації виконав, тому в даному випадку відсутні причини для відхилення тендерної пропозиції ПВКП «Реамед»;
8. Щодо ненадання в тендерній пропозиції Учасника ПВКП «Реамед» копій аналогічних договорів з Замовником державної або комунальної форм власності, то зазначаємо, що умов та вимог виконання аналогічних договорів з Замовником державної або комунальної форм власності тендерна документація не містить, отже Учасник ПВКП «Реамед» дану вимогу тендерної документації виконав, тому згідно ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» підстав для відхилення пропозиції ПВКП «Реамед» немає.
Статус вимоги:
Відхилено