• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні вироби одноразового використання в асортименті

Завершена

103 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 515.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2020 14:17 - 17.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ

Номер: 5b190838d97e4b9c86eaf536f73e9d1a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-05-007590-c.c1
Назва: ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету. ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини. Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається). Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників. Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: В електронній системі закупівель 09.11.2020 о 16:06 (ID: UA-2020-11-05-007590-C.C1) опубліковано звернення учасника до замовника за процедурою відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Медичні вироби одноразового використання в асортименті» за показником четвертої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код CPV 33140000-3 – Медичні матеріали (Medical consumables) щодо поділення предмета закупівлі на лоти. Здійснення публічних закупівель передбачає обов'язкове визначення таких основних показників, як: предмет, обсяг, строки постачання товару (надання послуг або виконання робіт) та очікувана вартість закупівлі. Поняття «предмет закупівлі» визначене в статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами), надалі — Закон № 922, де сказано, що це – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону № 922 предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 і зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34873 (надалі – Порядок № 708). Відповідно до вимог Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому слід брати до уваги, що замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону (абзац 2 частини десятої статті 3 Закону № 922). Пункт 39) частини першої статті 1 Закону № 922 передбачає, що частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, замовник самостійно визначає предмет закупівлі, приймає рішення щодо поділу його на частини (лоти) перед розміщенням плану та оголошення в електронній системі закупівель. При цьому визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону № 922 і Порядку № 708, та є правом, а не обов’язком замовника. Водночас замовник не вбачає правових підстав для поділення предмету закупівлі на частини (лоти), при цьому також замовник не може не враховувати технічні можливості та особливості електронної системи закупівель. Оскільки для поділення предмету закупівлі на частини (лоти) на даному етапі оголошеної закупівлі UA-2020-11-05-007590-c потрібно внести зміни до плану, до оголошення та в тендерну документацію, але ці зміни внести технічно неможливо. Необхідно зазначити, що назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) у всіх документах, що стосуються даної закупівлі, повинні бути однаковими. Якщо в річному плані визначено предмет «Медичні вироби одноразового використання в асортименті» за показником четвертої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код CPV 33140000-3 – Медичні матеріали (Medical consumables), то і в оголошенні про закупівлю, і в тендерній документації та договорі про закупівлю він повинен бути аналогічним. Найменування предмета закупівлі (як узагальнене, так і конкретне) і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції (за наявності) в документах, які створює замовник, не повинні змінюватись протягом проведення процедури закупівлі, тому що це порушує ідентичність даних у цих документах, а також вважається зміною предмета закупівлі після оголошення торгів, що є неприпустимим. Текст роз’яснень на звернення учасника до замовника затверджено рішенням тендерного комітету замовника (Протокол від 11.11.2020 за № 69).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.11.2020 00:03