• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги: Послуга з сертифікації системи менеджменту на відповідність вимогам міжнародних стандартів ISO 14001 та ISO 50001 (код ДК 021:2015 79212000-3 Аудиторські послуги)

Джерело фінансування кошти державного бюджету (власні надходження)

Завершена

129 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 290.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2020 11:50 - 11.11.2020 16:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників тендеру, обмеження конкуренції

Номер: 066955cbd86b408c8dff03cd721251cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-05-004572-c.a3
Назва: Дискримінація учасників тендеру, обмеження конкуренції
Вимога:
Запланована тендерна закупівля (відкриті торги) «Послуга з сертифікації системи менеджменту на відповідність вимогам міжнародних стандартів ISO 14001 та ISO 50001 (код ДК 021:2015 79212000-3 Аудиторські послуги)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-05-004572-c, не відповідає вимогам антикорупційного, антимонопольного законодавства України та законодавства у сфері публічних закупівель. IQNet є членом IAF (https://www.iqnet-certification.com/en/global-driver/international-player), а відтак і сертифікати відповідності які видаються від їх імені є еквівалентними інших органів акредитації, членів IAF. Не має різниці яку має акредитацію орган з сертифікації, за умови що орган з акредитації є членом IAF. Акредитаційний сертифікат та сертифікати відповідності систем менеджменту, видані органом з сертифікації, є еквівалентними та взаємо визнаними всіма членами IAF, в тому числі IQNet. Еквівалентність та визнання сертифікатів всіма членами IAF дає можливість просувати бренд університету при залученні студентів з будь-яких країн світу, в тому числі з Китаю, незалежно від походження органу з акредитації чи органу з сертифікації. Членство у IQNet є абсолютно добровільним та необов’язковим для проведення робіт з сертифікації систем менеджменту. Тому, вимога у тендерній документації, щодо наявності членства в мережі IQNet є протиправною, інструментом обмеження конкуренції та дискримінації учасників тендерної закупівлі. Це перепона, яка не дає можливість перемогти у тендерній закупівлі практично всім органам з сертифікації, які працюють на ринку сертифікації в Україні, що також унеможливлює реалізацію принципу максимальної економії ресурсів. Ч.5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі встановлено у ч.2 ст. 16 Закону. Законом не передбачено встановлення додаткових кваліфікаційних критеріїв. Ч.20 ст. 14 Закону З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Стаття 44 За порушення вимог, установлених цим Законом уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, несуть персональну відповідальність згідно із законами України. Вимога: привести тендерну закупівлю у відповідність з антикорупційним, антимонопольним законодавством та законодавством у сфері публічних закупівель, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію, а саме: прибрати вимогу «Орган з сертифікації повинен бути членом мережі IQNet», яка є протиправною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання. Відповідно до п.4 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Переваги надання послуг органом сертифікації, що входять в IQNt: - Сертифікація клієнтів буде пов'язана з найбільшою сертифікаційної мережею в світі, а їх дані будуть представлені в міжнародній базі даних сертифікованих компаній IQNet; - Завдяки сертифікату і знаку IQNet клієнти можуть отримати сертифікат в інших країнах від ОС, що входять в IQNt, без проходження сертифікаційного \ наглядового аудиту, а лише на основі наданих звітних документів сертифікаційного \ наглядового аудиту в цей ОС; при цьому вартість цієї послуги в рази менше вартості сертифікації. Такі можливості не може надати ніякий місцевий ОС, що не входить в цю мережу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників тендеру, обмеження конкуренції

Номер: 3e88338caa6840c9bc3d4fb0f381cfd1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-05-004572-c.a2
Назва: Дискримінація учасників тендеру, обмеження конкуренції
Вимога:
Запланована тендерна закупівля (відкриті торги) «Послуга з сертифікації системи менеджменту на відповідність вимогам міжнародних стандартів ISO 14001 та ISO 50001 (код ДК 021:2015 79212000-3 Аудиторські послуги)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-05-004572-c, не відповідає вимогам антикорупційного, антимонопольного законодавства України та законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Щодо вимоги акредитації органу з сертифікації саме в DakkS. Діяльність органів з акредитації, які є членами міжнародного форуму з акредитації (IAF) та членами Європейської кооперації з акредитації (EA) є повністю еквівалентною діяльності будь-якого іншого національного органу з акредитації члену IAF та EA. Основним аспектом діяльності IAF є забезпечення того, що органи з акредитації – члени IAF акредитують лише ті органи з оцінки відповідності, що мають необхідну компетентність щодо своєї діяльності. Метою існування ЕА є координація та управління інфраструктурою акредитації Європи для того, щоб результати послуг з оцінки відповідності, наданих в одній країні, були визнані в іншій країні без додаткових перевірок, що сприяє розвитку Європейського співтовариства та світової економіки. Акредитації які надаються органам з сертифікації, у відповідних сферах, є еквівалентними та взаємно визнаними (див. https://www.iaf.nu//articles/IAF_MEMBERS_SIGNATORIES/4 та https://european- accreditation.org/ea-members/directory-of-ea-members-and-mla-signatories/). Не має різниці яку має акредитацію орган з сертифікації, за умови що орган з акредитації є членом IAF та EA. Тому вимога, до органу з сертифікації, мати акредитацію саме DakkS, є протиправною та така що обмежує конкуренцію. 2. Щодо вимоги до органу з сертифікації бути членом мережі IQNet. IQNet це недержавна організація, яка об’єднує деякі органи з сертифікації, членство у якій є абсолютно добровільним та не обов’язковим. IQNet є членом IAF та EA (https://www.iqnet-certification.com/en/global-driver/international-player), а відтак і сертифікати відповідності які видаються від їх імені є еквівалентними інших членів IAF та EA (див. пункт 1). Компетентність органу з сертифікації підтверджується акредитаційним сертифікатом на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту. Частина 1. Вимоги» у відповідних сферах (ISO 14001, ISO 50001), виданим органом з акредитації членом IAF та EA. В даному випадку, вимога членства в мережі IQNet є інструментом обмеження конкуренції та дискримінації учасників тендерної закупівлі. 3. Єдиний орган з сертифікації розташований на території Україні, який може виконати вищенаведені вимоги тендерної закупівлі, це ТОВ «ДКС СЕРТИФІК УКРАЇНА» (DQS) (див. https://dqs.com.ua/pro-dqs-ukrayina/). Ця обставина порушує законодавство, права учасників тендеру та унеможливлює реалізацію принципу максимальної економії ресурсів (визначення найбільш економічно вигідної пропозиції), що є основним принципом здійснення публічних закупівель (див. Закон України «Про публічні закупівлі» Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції). Протиправно та незаконно встановлені вимоги обмежують конкуренцію, дискримінують інших учасників тендеру та порушують антимонопольне та антикорупційне законодавство. Порушено, ст. 5, 14, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; ст. 6, 18 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Така тендерна закупівля повністю спотворює саму суть публічних закупівель і лише створює ілюзорність конкуренції. Тендерна закупівля з завідомо відомим переможцем: ТОВ «ДКС СЕРТИФІК УКРАЇНА» (DQS). Особи, які винні у порушенні процедури публічних закупівель, несуть відповідальність згідно із законами України. Вимога: привести тендерну закупівлю у відповідність з антикорупційним, антимонопольним законодавством та законодавством у сфері публічних закупівель, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію («Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель»), а саме: прибрати вимогу щодо акредитації органу з сертифікації в DakkS та вимогу бути членом мережі IQNet.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання! Ваша вимога буде частково задоволена. Відповідно до п.4 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В даному випадку додаткова вимога Оголошення щодо членства в мережі IQNet є інструментом не обмеження конкуренції, а надає можливість реалізації принципу економії фінансових ресурсів для просування бренду університету при залученні студентів з країн (особливо з Китаю), в яких є органи сертифікації - члени IQNet. Наразі IQNet об’єднує 37 провідних органів з сертифікації з понад 200 дочірніми компаніями по всьому світу, в тому числі й тих, що є присутніми в Україні: AENOR (Іспанія), AFNOR Certification (Франція), AIB-Vinçotte International (Бельгія), ANCE-SIGE (Мексика), APCER (Португалія), CCC (Кіпр), CISQ (Італія), CQC (Китай), CQM (Китай), CQS (Чеська республіка), Cro Cert (Хорватія), DQS Holding GmbH (Німеччина), DS (Данія), FCAV (Бразилія), FONDONORMA (Венесуела), ICONTEC (Колумбія), IMNC (Мексика), INNORPI (Туніс), Inspecta Certification (Фінляндія), IRAM (Аргентина), JQA (Японія), KFQ (Корея), MIRTEC (Греція), MSZT (Угорщина), Nemko AS (Норвегія), NSAI (Ірландія), PCBC (Польща), Quality Austria ( Австрія), RR (Росія), SII (Ізраїль), SIQ (Словенія), SIRIM QAS International (Малайзія), SQS (Швейцарія), SRAC (Румунія), TEST-St.Petersburg (Росія), TSE (Туреччина), YUQS (Сербія). Членами IQNet видано понад 310000 сертифікатів в понад 150 країнах світу, що становить 30% світового ринку з сертифікації систем менеджменту та в ні якому разі не обмежує права інших органів сертифікації СМ. Також, будуть внесені зміни до Оголошення, що орган з сертифікації повинен бути акредитований органом з акредитації, який є членом IAF.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Умови тендерної документації обмежують потенційну кількість учасників

Номер: bdbfb8476b994ee6bd4d761a9a303488
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-05-004572-c.c1
Назва: Умови тендерної документації обмежують потенційну кількість учасників
Вимога:
Добрий день. Відповідно до умов тендерної документації, а саме: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені вимоги, що орган з сертифікації повинен бути акредитований в DakkS та орган з сертифікації повинен бути членом мережі IQNet. Ми вважаємо, що ці вимоги обмежують права інших учасників, які офіційно можуть проводити сертифікацію підприємств з систем менеджменту, але акредитовані іншим органом з акредитації, який має такі ж повноваження і є Членом IAF, що є для органів для акредитації офіційною вимогою. Щодо IQNet (International Certification Network) – це Міжнародна Мережа Сертифікації є Членом недержавна, некомерційна організація, створена відповідно до законодавства Швейцарії зі штаб-квартирою в м Берн, Швейцарія, членом якої бути необов’язково для органів з сертифікації. Отже, просимо вас внести зміни в Тендерну документацію, та зазначити, що орган з сертифікації повинен мати міжнародну акредитацію від органу з акредитації, який входить до складу IAF (Міжнародний Акредитаційний Форум) в області оцінки відповідності СМЯ (ISO 9001:2015).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання! Ваша вимога буде частково задоволена. Відповідно до п.4 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В даному випадку додаткова вимога Оголошення щодо членства в мережі IQNet є інструментом не обмеження конкуренції, а надає можливість реалізації принципу економії фінансових ресурсів для просування бренду університету при залученні студентів з країн (особливо з Китаю), в яких є органи сертифікації - члени IQNet. Наразі IQNet об’єднує 37 провідних органів з сертифікації з понад 200 дочірніми компаніями по всьому світу, в тому числі й тих, що є присутніми в Україні: AENOR (Іспанія), AFNOR Certification (Франція), AIB-Vinçotte International (Бельгія), ANCE-SIGE (Мексика), APCER (Португалія), CCC (Кіпр), CISQ (Італія), CQC (Китай), CQM (Китай), CQS (Чеська республіка), Cro Cert (Хорватія), DQS Holding GmbH (Німеччина), DS (Данія), FCAV (Бразилія), FONDONORMA (Венесуела), ICONTEC (Колумбія), IMNC (Мексика), INNORPI (Туніс), Inspecta Certification (Фінляндія), IRAM (Аргентина), JQA (Японія), KFQ (Корея), MIRTEC (Греція), MSZT (Угорщина), Nemko AS (Норвегія), NSAI (Ірландія), PCBC (Польща), Quality Austria ( Австрія), RR (Росія), SII (Ізраїль), SIQ (Словенія), SIRIM QAS International (Малайзія), SQS (Швейцарія), SRAC (Румунія), TEST-St.Petersburg (Росія), TSE (Туреччина), YUQS (Сербія). Членами IQNet видано понад 310000 сертифікатів в понад 150 країнах світу, що становить 30% світового ринку з сертифікації систем менеджменту та в ні якому разі не обмежує права інших органів сертифікації СМ. Також, будуть внесені зміни до Оголошення, що орган з сертифікації повинен бути акредитований органом з акредитації, який є членом IAF.
Статус вимоги: Задоволено