• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Насос циркуляційний

Циркуляційний насос Wilo TOP-S 50/15 - 2 шт. Вартість договору включає вартість доставки до складу Замовника. Оплата здійснюється протягом 10 днів від дати поставки. Обов'язкова умова - гарантія на товар. Замовлення здійснюється згідно проекту по поточному ремонту котельні по вулиці Чудінова б/н.

Завершена

48 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 480.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2017 19:06 - 06.03.2017 20:00
Скарга
Виконана замовником

відповідь

Номер: 7b27b34c85684f5a8c29483d685c1955
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-001887-a.b3
Назва: відповідь
Скарга:
Вище наведено норми закону про публічні закупівлі та посилання на них. Прочитайте їх та не порушуйте, дотримуйтесь чинного законодавства в даній сфері. Цей лист є надісланим в АМК України для вирішення даного спірного питання.
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.03.2017 19:48
Автор: ФОП Романюк Р.Р., Романюк Роман Романович +380677840502 r_romanyuk@ukr.net
Вимога
Відхилено

оскарження

Номер: b9723223ff70482d861d5e5d8dc88ec7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-001887-a.b2
Назва: оскарження
Вимога:
Відповідно до пункту 12 розділу першого статті 1 Закону України Про публічні закупівлі вiд 25.12.2015 N 922-VІІІ із внесеними змінами( надалі Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. В статті 5 закону зазначено: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, оцінюється на тих же умовах, що й учасника платника податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, не дискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Щоб дотримуватись вище зазначених принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник зобов'язаний оцінювати пропозиції учасників однаково, не зважаючи на те чи один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість.. Звертаю Вашу увагу на те, що в пункті 9 частини 2 статті 22 Закону про публічні закупівлі, встановлено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен був би містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Замовником цього вказано не було. Пропозиція ФОП Романюк Р.Р. (неплатника ПДВ), відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, тому вимагаю акцептувати дану пропозицію. В іншому випадку дана скарга буде направлена в Антимонопольний Комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошенні було чітко вказано "Очікувана вартість:48 000 грн з ПДВ". В іншому випадку писали "Очікувана вартість:48 000 грн без ПДВ"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження

Номер: ec48c5244f194d44b1564b3c2033acfd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-001887-a.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону України вiд 10.04.2014 N 1197-VІІ Про здійснення державних закупівель( надалі Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, оцінюється на тих же умовах, що й учасника платника податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, не дискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Щоб дотримуватись вище зазначених принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник зобов'язаний оцінювати пропозиції учасників однаково, не зважаючи на те чи один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість.. Звертаю Вашу увагу на те, що в пункті 9 частини 2 статті 22 Закону про публічні закупівлі, встановлено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен був би містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Замовником цього вказано не було. Пропозиція ФОП Романюк Р.Р. (неплатника ПДВ), відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, тому вимагаю акцептувати дану пропозицію. В іншому випадку дана скарга буде направлена в Антимонопольний Комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не повний текст документу
Дата скасування: 10.03.2017 21:36