-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Новорічні подарунки
Завершена
303 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
05.11.2020 10:37 - 19.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення Замовника
Номер:
d87074d748c94ae68470f8ebb7dced50
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-05-002620-c.b6
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Упереджене рішення Замовника, випливаюче з неправильного трактування власних вимог до предмету Закупівлі. Як наслідок прийняття неправомірного рішення. Детальніше у файлі Скарга.pdf
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 06.12.2020 20:29
- Скарга.pdf 06.12.2020 20:29
- Аналіз.pdf 06.12.2020 20:29
- додаток_3.pdf 06.12.2020 20:29
- фото.jpeg 13.12.2020 13:19
- фото3.jpg 13.12.2020 13:19
- відео.mp4 13.12.2020 13:19
- фото2.jpg 13.12.2020 13:19
- Додаткове пояснення.pdf 13.12.2020 13:19
- рішення від 09.12.2020 № 22739.pdf 09.12.2020 18:32
- інформація про резулятивну частину рішення від 14.12.2020 № 23098.pdf 15.12.2020 17:40
- рішення від 14.12.2020 № 23098.pdf 17.12.2020 19:01
- пояснення 11.12.2020 11:25
- пояснення 11.12.2020 11:25
- додаток до пояснення 11.12.2020 11:25
- додаток до пояснення 11.12.2020 11:25
- додаток до пояснення 11.12.2020 11:25
- пояснення 2 14.12.2020 13:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2020 20:36
Дата розгляду скарги:
14.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2020 18:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.12.2020 19:02
Вимога
Є відповідь
вимога скасування рішення обрання переможця
Номер:
2d6c87db64d54b708b55a36cf6e2e1a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-05-002620-c.b5
Назва:
вимога скасування рішення обрання переможця
Вимога:
27.11.20, Замовником було оприлюднено ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-11-05-002620-c. Дане повідомлення повинне бути відкликане. Пропозиція даного учасника закупівлі не відповідає додатку 3 ТД "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Замовника. Пункт 4, зазначеного додатку 3 містить формулювання; "Кожна цукерка має бути загорнута в обгортку, що щільно її облягає." В наданій пропозиції представлено Набір Yummi Gummi Mini Bear Mix 100г, який сам по собі є набором великої кількості цукерок, а не однією цукеркою, а значить порушує зазначений п.4. І є абсолютно достатньою причиною для відхилення пропозиції в цілому, як такої, що не відповідає тех.вимогам додатку 3, оприлюдненого Замовником.
Застерігаю, що невиконання Замовником обгрунтованих вимог Учасника може привести до блокування всієї закупівлі шляхом подання Скарги. Тому прошу об'єктивно і неупереджено підійти до розгляду і прийняття рішення по даній вимозі.
Дата подачі:
01.12.2020 18:04
Вирішення:
Тендерний комітет опорного навчального закладу «Щасливський навчально-виховний комплекс «Ліцей ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Бориспільської районної ради Київської області розглянув вимогу (скаргу) ФОП «Рєпік Артем Валерійович», яка подана 01.12.2020 року, номер вимоги UA-2020-11-05-002620-с.b5.
Щодо посилання у скарзі на – «Пропозиція даного учасника закупівлі не відповідає додатку 3 ТД "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Замовника. Пункт 4, зазначеного додатку 3 містить формулювання; "Кожна цукерка має бути загорнута в обгортку, що щільно її облягає." В наданій пропозиції представлено Набір Yummi Gummi Mini Bear Mix 100г, який сам по собі є набором великої кількості цукерок, а не однією цукеркою, а значить порушує зазначений п.4. І є абсолютно достатньою причиною для відхилення пропозиції в цілому, як такої, що не відповідає тех.вимогам додатку 3, оприлюдненого Замовником.»
Тендерним комітетом 04 грудня 2020 року було повторно розглянуто тендерну пропозицію учасника, ТОВ РОШЕН-ТРЕЙД (ЄДРПОУ - 34426909), щодо закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки) (№ оголошення – UA-2020-11-05-002620-с) та повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Що стосується цукерок Yummi Gummi Mini Bear Mix, то від виробника вона йде, як окрема одиниця, яка запакована в герметичну упаковку. Це не вагова продукція і вона рахується, як за одну штуку.
Відповідно до додатку 3 тендерній документації, а саме:
10. Yummi Gummi Mini Bear Mix Асорті желейних цукерок
Мікс желатинових цукерок у формі ведмедиків з додаванням соків вишні, ананасу, яблука, абрикоси, чорної смородини і апельсина. шт.
1 або еквівалент
то учасник ТОВ РОШЕН-ТРЕЙД, повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Що стосується пункту 4, зазначеного в додатку 3 тендерної документації Замовника, зазначається наступне: «Кожна цукерка має бути загорнута в обгортку, що щільно її облягає». Після детального розгляду документів учасника ТОВ РОШЕН-ТРЕЙД було виявлено наступне, що позиція 10 – Yummi Gummi Mini Bear Mix, асорті желейних цукерок, мікс желатинових цукерок у формі ведмедиків з додаванням соків вишні, ананасу, яблука, абрикоси, чорної смородини і апельсина, в кількості 1 шт (фото на чотири аркуша додається), з якого видно, що цукерки загорнуті в герметичну упаковку.
Отже, тендерним комітетом прийнято рішення, що учасник ТОВ РОШЕН-ТРЕЙД відповідає вимогам тендерної документації, відповідно до протоколу № 6 від 27 листопада 2020 року, який завантажено на веб-порталі уповноваженого органу.
Також, тендерним комітетом було повторно розглянуто тендерну пропозицію учасника, ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» (код згідно ІПН - 3646103297).
Після детального розгляду документів учасника було виявлено наступне:
- учасник НЕ надав довідку з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) та відсутності (наявності) заборгованості за кредитами (відповідно);
- учасник НЕ надав інформацію в довільній формі про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- учасник НЕ надав гарантійний лист наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- учасник НЕ надав інформацію в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для закупівлі, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
- учасник НЕ надав скановані копії медичних книжок осіб, які причетні до вантажно-розвантажувальних операцій з відміткою про проходження медичного огляду, дійсного на дату подання пропозиції, або скановані копії медичних довідок водіїв щодо придатності до керування автотранспортним засобом, дійсні на момент подання пропозиції;
- учасник НЕ надав копію договору про санітарну обробку транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару;
- довідки, які складені учасником в довільній формі НЕ були оформлені належним чином, а саме: не мали найменування предмету закупівлі та ідентифікатора закупівлі (номер оголошення), відповідно до тендерної документації.
З вищеперерахованих документів, які учасник не завантажив в електронну систему закупівель, жодного письмового пояснення в довільній формі учасником не надавалося.
Отже, тендерний комітет прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (iз змінами) – учасник процедури закупівлі: «не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
оскарження неправомірних дій Замовника
Номер:
e3a2c45129f64d38861015a17d75212c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-05-002620-c.b4
Назва:
оскарження неправомірних дій Замовника
Вимога:
27.11.20 мною подавалась вимога UA-2020-11-05-002620-c.b2. 01.12.20 неідентифікованою особою (особами) було оприлюднено анонімний комент, як відповідь на вимогу. На жаль викладені обставини не відповідають дійсності. Напередодні поставки зразка подарунку на адресу замовника було здійснено всі доступні спроби зв'язку. В т.ч. і звернення через ел.скриньку. Скрін додаю. Ви ж продовжуєте заперечувати очевидне. Жодного слова про подарунок, який було доставлено особисто на адресу Замовника Учасником. Вказати, що не використали для зв'язку ел.адресу. Це заперечення очевидного. В додатку розміщаю скрін ел.листа. Ви взмозі це заперечити? І де ви поділи подарунок? Вкрали? Щодо відсутніх в поданій документації деяких документів. По кожному пункту було надано пояснення. Процедура відкритих торгів передбачає, і це вказано в розділі ІІІ частини 1 ТД " Документи, що не передбачені законодавством для
учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі
фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у
складі тендерної пропозиції. Відсутність документів,
що не передбачені законодавством для учасників -
юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб
- підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може
бути підставою для її відхилення замовником.
Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції
документи, які не передбачені чинним
законодавством для нього або за інших причин (у
передбачених законодавством випадках), а вони
вимагаються тендерною документацією, він повинен
надати щодо цього письмове пояснення в довільній
формі, в якому зазначає законодавчі підстави
(посилання на відповідний нормативно-правовий акт)
ненадання вищезазначених документів." Замовник же ігнорує цю обставину. Тому знову змужений звернутись з вимогою перегляду і відкликання рішення Замовника про відхилення моєї пропозиції. І не має різниці чи в тому рішенні вказано на дійсні порушення і надумані. Достатньо доказу його помилковості в наявності хоча б одного помилкового твердження. Покладання в основу рішення хоча б одного (з багатьох) хибного факту чи тлумачення все рішення в цілому робить неправомірним. А в рішенні Замовника має місце опис недійсних подій. Тобто маємо наклеп. Вимагаю публічних вибачень і перегляду рішення про відхилення.
Пов'язані документи:
Учасник
- изображение_viber_2020-12-01_16-31-05.jpg 01.12.2020 17:11
Дата подачі:
01.12.2020 17:11
Вирішення:
Тендерний комітет опорного навчального закладу «Щасливський навчально-виховний комплекс «Ліцей ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Бориспільської районної ради Київської області розглянув вимогу (скаргу) ФОП «Рєпік Артем Валерійович», яка подана 01.12.2020 року, номер вимоги UA-2020-11-05-002620-с.b4.
Щодо посилання у скарзі на – «На жаль викладені обставини не відповідають дійсності. Напередодні поставки зразка подарунку на адресу замовника було здійснено всі доступні спроби зв'язку. В т.ч. і звернення через ел.скриньку. Скрін додаю. Ви ж продовжуєте заперечувати очевидне. Жодного слова про подарунок, який було доставлено особисто на адресу Замовника Учасником. Вказати, що не використали для зв'язку ел.адресу. Це заперечення очевидного. В додатку розміщаю скрін ел.листа. Ви взмозі це заперечити? І де ви поділи подарунок? Вкрали?»
Переглянувши електронну адресу, то да, дійсно було надіслано повідомлення. Тому, тендерний комітет та керівництво закладу просить вибачення в помилковість та неуважність щодо перегляду електронної адреси замовника.
Щодо посилання у скарзі на «По кожному пункту було надано пояснення. Процедура відкритих торгів передбачає, і це вказано в розділі ІІІ частини 1 ТД " Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів." Замовник же ігнорує цю обставину.»
Зазначені посилання є необґрунтованими та спростовуються наступним
Тендерним комітетом 03 грудня 2020 року було повторно розглянуто тендерну пропозицію учасника, ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» (код згідно ІПН - 3646103297).
Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, зазначається наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.»
Після детального розгляду документів учасника було виявлено наступне:
- учасник НЕ надав довідку з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) та відсутності (наявності) заборгованості за кредитами (відповідно);
- учасник НЕ надав інформацію в довільній формі про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- учасник НЕ надав гарантійний лист наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- учасник НЕ надав інформацію в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для закупівлі, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
- учасник НЕ надав скановані копії медичних книжок осіб, які причетні до вантажно-розвантажувальних операцій з відміткою про проходження медичного огляду, дійсного на дату подання пропозиції, або скановані копії медичних довідок водіїв щодо придатності до керування автотранспортним засобом, дійсні на момент подання пропозиції;
- учасник НЕ надав копію договору про санітарну обробку транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару;
- довідки, які складені учасником в довільній формі НЕ були оформлені належним чином, а саме: не мали найменування предмету закупівлі та ідентифікатора закупівлі (номер оголошення), відповідно до тендерної документації.
Таким чином з вищеперерахованих документів, які учасник не завантажив в електронну систему закупівель, жодного письмового пояснення в довільній формі учасником не надавалося.
Отже, тендерний комітет прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (iз змінами) – учасник процедури закупівлі: «не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
5718b753e6d94a439b9c3291c5e6d551
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-05-002620-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» є Учасником Закупівлі, яку проводить Щасливський навчально-виховний комплекс "ліцей загальноосвітня школа I-III cтупенів " Бориспільської районної ради Київської області, номер закупівлі UA-2020-11-05-002620-c, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби.
23.11.2020 року відбувся аукціон в якому приймали рішення 3 учасника:
- ФОП "РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ"
- ТОВ РОШЕН-ТРЕЙД
Єдиним критерієм вибору переможця є ціна – 100%. Пропозицію ФО-П Рєпік А.В, було відхилено Протоколом №4. Далі, по ціновому критерію, розглядалась пропозиція ПП «ТД «Солодкий Світ». Протоколом № 5 засідання тендерного комітету опорного навчального закладу «Щасливський навчально-виховний комплекс «Ліцей ЗОНІ І-ИІ ступенів - дитячий садок» Бориспільської районної ради Київської області пропозицію ПП «ТД «Солодкий Світ» було відхилено з наступних причин:
- учасник НЕ надав листи-відгуки від установ з якими укладено аналогічні договори, зазначені в довідці (лист учасника № 13 від 19.11.2020 року), складеній відповідно до пп. 3.1. додатку 1 тендерної документації, а саме з:
- Департаментом соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної державної адміністрації;
- Липовецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Липовецької районної ради Вінницької області.
Згідно Тендерної документації Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції :
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно Додатку №1 до Тендерної документації Замовника:
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
- довідка про виконання аналогічного договору (договорів), складена учасником за наступною формою:
- Відгук (всі відгуки) від організації/підприємства/установи тощо (організацій/підприємств/установ тощо), з якою (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. цього додатку (дата видачі відгука (відгуків) має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).
Отже, відповідно до тендерної документації Замовника, Додаток №1 – відгук (всі відгуки) зазначені в довідці це документ, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
ст.. 29 ч.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає для Замовника чіткий порядок дій при виявленні факту невідповідності тендерної пропозиції учасника, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закон, передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає для нас, як учасника торгів, право та можливість виправити виявлені Замовником невідповідності у поданій нами тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення відповідної інформації, а для Замовника даної закупівлі, встановлено обов’язок для реалізації нашого права. Однак Замовник, в порушення частини 16 статті 29 Закону, не розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які були ним виявлені після розкриття нашої тендерної пропозицій, тим самим позбавивши нас передбаченим п. 9 ст. 26 Закону права виправити такі невідповідності.
Враховуючи вище викладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо:
- Прийняти до розгляду на засіданні тендерного комітету дану Вимогу;
- Розглянути пропозицію ПП «ТД «Солодкий Світ» відповідно до законодавства України;
- Повідомити ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» у встановлений законодавством термін про результат розгляду Вимоги та прийняті рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.11.2020 13:51
Дата подачі:
30.11.2020 13:51
Вирішення:
Опорний навчальний заклад «Щасливський навчально-виховний комплекс «Ліцей ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Бориспільської районної ради Київської області розглянув вимогу (скаргу) ПП «ТД « Солодкий Світ», яка подана 30.11.2020 року та вважає, що вимога не підлягає задоволенню з нижченаведених підстав.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава – 114-IX) ---- Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи те, що учасник взагалі не розмістив листи-відгуки в електронну систему закупівель, тобто відсутній документ. Таким чином, у відсутності документа не має можливості вказати для виправлення невідповідності інформації та/або документах. Отже в даному випадку документ відсутній, який вимагався тендерною документацією, тому прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ТД « Солодкий Світ» відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (iз змінами) – учасник процедури закупівлі: «не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимагаю пояснення
Номер:
6eb792ad0f4f47daa230cf56234ef688
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-05-002620-c.b2
Назва:
Вимагаю пояснення
Вимога:
Чому в ТД вказано контакти, а саме телефони (стаціонарні), що являються відключеними. Тобто є неможливими для зв'язку? Чрму в ТД контактними особами вказано людей, що не брали навіть участі в засіданні тендерного комітету? І чому, переданий наступного дня, після проведення аукціону зразок подарунку, за вказаною в ТД адресою, а саме до Щасливського навчально-виховного комплексу "ліцей загальноосвітня школа I-III cтуренів " Бориспільської районної ради Київської області за адресою; Київська область, село Щасливе, вулиця Фестивальна 37, ви вказуєте неотриманим? Серед трьох Учасників даного тендера єдина моя пропозиція містила аналіз і відповідала описаним параметрам закупівлі, вказаним Замовником. Фактично, дане ваше рішення може привести до неможливості закупівлі і поставки подарунків до Новорічних свят вчасно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2020 16:26
Вирішення:
Опорний навчальний заклад «Щасливський навчально-виховний комплекс «Ліцей ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Бориспільської районної ради Київської області розглянув вимогу (скаргу) ФОП «Рєпік Артем Валерійович», яка подана 27.11.2020 року та вважає, що вимога не підлягає задоволенню з нижченаведених підстав.
Щодо посилання у скарзі на «Чому в ТД вказано контакти, а саме телефони (стаціонарні), що являються відключеними. Тобто є неможливими для зв'язку? Чому в ТД контактними особами вказано людей, що не брали навіть участі в засіданні тендерного комітету?»
Зазначені посилання є необґрунтованими та спростовуються наступним.
Під час оприлюднення оголошення процедури відкритих торгів на новорічні подарунки був інший склад тендерного комітету. На момент розкриття тендерних пропозицій було змінено тендерний комітет, у зв’язку із звільненням працівника. Таким чином, було внесено зміни до складу тендерного комітету. Що стосується телефонів, то да, дійсно являється відключеним. На даний час тривають зміни номеру телефону. У найближчі часи буде змінено телефон на веб-порталі уповноваженого органу замовника. Але не зважаючи на те, що телефон на даний час не працює, це не дає неможливим для зв’язку із замовником. Адже на веб-порталі уповноваженого органу замовника є, по-перше: електронна адреса на яку можна написати запитання або вказати номер телефону, щоб учаснику зателефонували; по-друге: учасник має право звернутися через електронну адресу закупівель до замовника, та надати запитання, навіть, якщо це стосуються самого номеру телефону.
Отже, наведені посилання скаржника є безпідставними.
Щодо посилання у скарзі на «І чому, переданий наступного дня, після проведення аукціону зразок подарунку, за вказаною в ТД адресою, а саме до Щасливського навчально-виховного комплексу "ліцей загальноосвітня школа I-III ступенів" Бориспільської районної ради Київської області за адресою; Київська область, село Щасливе, вулиця Фестивальна 37, ви вказуєте неотриманим? Серед трьох Учасників даного тендера єдина моя пропозиція містила аналіз і відповідала описаним параметрам закупівлі, вказаним Замовником. Фактично, дане ваше рішення може привести до неможливості закупівлі і поставки подарунків до Новорічних свят вчасно.
Тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію учасника, ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» (код згідно ІПН - 3646103297), якими після детального розгляду документів учасника було виявлено наступне:
- учасник НЕ надав довідку з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) та відсутності (наявності) заборгованості за кредитами;
- учасник НЕ надав інформацію в довільній формі про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- учасник НЕ надав гарантійний лист наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- учасник НЕ надав інформацію в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для закупівлі, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
- учасник НЕ надав скановані копії медичних книжок осіб, які причетні до вантажно-розвантажувальних операцій з відміткою про проходження медичного огляду, дійсного на дату подання пропозиції, або скановані копії медичних довідок водіїв щодо придатності до керування автотранспортним засобом, дійсні на момент подання пропозиції;
- учасник НЕ надав копію договору про санітарну обробку транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару.
Отже, тендерний комітет прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (iз змінами) – учасник процедури закупівлі: «не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимагаю пояснення.
Номер:
73134a7a7b71475083b765cb9f2262b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-05-002620-c.b1
Назва:
Вимагаю пояснення.
Вимога:
Чому в ТД вказано контакти, а саме телефони (стаціонарні), що являються відключеними. Тобто є неможливими для зв'язку? Чрму в ТД контактними особами вказано людей, що брали навіть участі в засіданні тендерного комітету? І чому, перереданий наступного, дня, після проведення аукціону зразок подарунку за вказаною в ТД адресою, а саме до Щасливського навчально-виховного комплексу "ліцей загальноосвітня школа I-III cтуренів " Бориспільської районної ради Київської області за адресою Київська область, село Щасливе, вулиця Фестивальна 37, ви вказуєте неотриманим? Серед трьох Учасників даного тендера єдина пропозиція містила аналіз пропозиції і відповідала описаним параметрам закупівлі, вказаним Замовником. Фактично, дане ваше рішення може привести до неможливості закупівлі і поставки подарунків до Новорічних свят вчасно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2020 16:13
Опис причини скасування:
орфографічна помилка в тексті.
Дата скасування:
27.11.2020 16:23