• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фотографічне обладнання

Оголошення про проведення відкритих торгів 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Фотографічне обладнання (Код за ДК 021:2015 - 38650000-6 Фотографічне обладнання) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки: - 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 Кількість (2найменувань): № з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кількість 1. Мультимедійний комплект комплект 19 2. Кріплення шт. 19 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 899 800,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 25.12.2020 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 22.11.2020 22:00 7) умови оплати: Розрахунок за поставлений Товар проводиться протягом 30 (тридцяти) днів, після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі) 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 26000,00 грн. (двадцять шість тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 26000,00 грн. (двадцять шість тисяч гривень 00 коп.); Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

899 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 998.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2020 17:33 - 18.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін щодо невідповідностей

Номер: d1e642c3264a4afd90b84e7244a506d2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011599-c.c5
Назва: Внесення змін щодо невідповідностей
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, в Додатку 5 Ви вказуєте технічні характеристики проектор з форматом зображення 16:10, а Інтерактивну дошку зі співвідношенням 4:3. Звертаємо Вашу увагу, що ці співвідношення є різними, тому обладнання між собою буде несумісним, погано відображатиме зображення та даватиме збої в роботі. Рекомендуємо Вам внести зміни та визначитися з яким форматом зображення Вам потрібне обладнання для Вашого закладу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Формати зображення проектора 16:10 (з можливістю налаштування 4:3). Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до технічних характеристик Інтерактивної дошки

Номер: bbcc29f503594805a70684a1c8493966
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011599-c.a4
Назва: Внесення змін до технічних характеристик Інтерактивної дошки
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 5 в частині опису Інтерактивної дошки Ви вказуєте наступні її ознаки: "Діагональ активної проекційної поверхні повинна бути - не менше 79” (201см) при співвідношенні сторін 4:3; • Діагональ активної поверхні повинна бути не менше 210 см (82”); • Ширина дошки повинна бути не менше 175, та не більше 180 • Висота дошки повинна бути не менше 128 см, і не більше 130 см • Ширина активної поверхні повинна бути не менше або 171 см • Висота активної поверхні повинна бути не менше або 122 см • Товщина дошки не більше ніж 3, • Технологія роботи – оптична • Вага не повинна бути більше 17 кг • Наявність кнопок швидкого доступу, 22 шт з кожної сторони дошки з надписами українською мовою" Повідомляємо Вам, що під вказані Вами характеристики можна підібрати лише 1 модель Інтерактивної дошки від 1 виробника! Це в свою чергу, є грубим порушенням принципів здійснення державних закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України " Про публічні закупівлі". З якою метою Ви так детально прописуєте характеристики дошки, щоб звузити конкуренцію? Наполягаємо на негайному внесенні змін до технічних характеристик Інтерактивної дошки відповідно до чинного законодавства України та наказів МОН. Шановний Замовнику, не обмежуйте конкуренцію та внесіть зміни до Вашої документації! В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Технічні вимоги до інтерактивної дошки є типовими та не містять ознак належності до продукції тільки одного виробника. На даний час на на ринку України присутній ряд моделей інтерактивних дошок різних виробників, які відповідають цим вимогам. Учасник може запропонувати будь-який варіант з характеристиками, які не погіршують технічні, якісні характеристики визначені в додатку №5 до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційної незаконної вимоги

Номер: d37dabbb18bf4abc9ffa3527101045df
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011599-c.c3
Назва: Видалення дискримінаційної незаконної вимоги
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 5 серед переліку Документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі, Ви вказуєте наступне: "Всі учасники закупівлі повинні надати зразок товару в термін щоб було можливо оприлюднити копію акту приймання-передачі зразку до закінчення терміну подання пропозицій визначеного системою ПРОЗОРО. Відповідальність за своєчасність подання зразка несе учасник." " Скановананий акт про передачу зразка товару з відміткою замовника (у акті обов’язково вказується дата подання зразка, посада, прізвище, ініціали, підпис особи, що прийняла зразок) потрібно надати у складі пропозиції." Наполягаємо на видаленні вказаних вимог та вказаного документу, оскільки будь-які зв'язки (зустрічі, переговори) Учасників із Замовником до публікації повідомлення про намір укласти договір - заборонені.. Таким чином, Ви порушуєте чинне законодавство стосовно проведення публічних закупівель, і повністю звужуєте конкуренцію! Якщо Ви не внесете зміни та не видалите незаконні дискримінаційні вимоги, ми будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Інформуємо шо Замовник не встановлює жодних дискримінаційних обмежень, дані вимоги можуть виконати будь-які Учасники. Для мінімізації спілкування з замовником, рекомендуємо скористатися різноманітними службами доставки, що унеможливить особисту зустріч представників Замовника і Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні характеристики

Номер: 80435e808e3f4ebcb958ae93ecbc2093
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011599-c.b2
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 5, Ви зазначаєте, що технологія роботи дошки має бути: Оптична. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок та не надає перевагу жодній з них, а лише вимагає, що інтерактивна поверхня повинна розпізнавати дотики пальцями рук та/або стилусом й іншими непрозорими предметами. Таку функцію виконують не лише дошки з оптичною технологією, але й з інфрачервоною. Це означає, що Замовник, вказавши конкретну технологію дошки, навмисно намагається звузити коло потенційних постачальників та надати перевагу одній конкретній фірмі, яка постачає/виробляє дошки з оптичною технологією. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та видалити вимогу щодо оптичної технології роботи дошки шляхом внесення змін до Додатку 5 Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Згідно умов додатку № 5 до тендерної документації, у тих випадках, коли у специфікації товару містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію, тип або назву предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - слід читати як "або еквівалент". В даному випадку, якщо учасником буде запропоновано інтерактивну дошку, яка працює за інфрачервоною технологію, і вона не погіршує технічні характеристики інтерактивної дошки, а буде відповідати або покращувати технічні, якісні характеристики, то відповідно даний факт не буде підставою для відхилення пропозиції Учасника. Також звертаємо увагу, що у технічному завданні Учасник надає порівняльну таблицю запропонованого товару, в якій надає чіткий опис та параметри запропонованого товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар. Всі технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам замовленого товару або бути кращими (див.Таблиця відповідності запропонованого Учасником Товару предмету закупівлі вимогам і характеристикам, що вимагаються замовником).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: afd8d0f54425465f9ed3133f423b70ce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011599-c.b1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 5 до Тендерної документації, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: «• Діагональ активної поверхні повинна бути не менше 210 см (82”); • Ширина дошки повинна бути не менше 175, та не більше 180 • Висота дошки повинна бути не менше 128 см, і не більше 130 см • Ширина активної поверхні повинна бути не менше або 171 см • Висота активної поверхні повинна бути не менше або 122 см». Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель дошки, яку хочете закупити, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки та встановити наступні розміри: «• Діагональ активної поверхні повинна бути не менше 210 см (82”); • Ширина дошки повинна бути не менше 175, та не більше 180 • Висота дошки повинна бути не менше 128 см, і не більше 130 см • Ширина активної поверхні повинна бути не менше або 170 см • Висота активної поверхні повинна бути не менше або 120 см».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію. А навпаки, для залучення більшої кількості Учасників, визначенотехнічні характеристики та діапазони розмірів інтерактивних дошок, які охоплюють широке коло товарів різних виробників. Тому вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено