-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченка в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт) (ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Завершена
230 036.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 151.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 151.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2020 17:27 - 10.11.2020 17:32
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень
Номер:
c1c5671779904dd3a4824cf232fd9484
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-04-011559-c.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з проханням надати роз’яснення причин недотримання уповноваженою особою Районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог свого ж Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Уповноваженою особою під час розгляду пропозицій учасників порушено основні принципи публічних закупівель – максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Пропозиція ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" була відхилена з НАДУМАНИХ підстав, адже в Оголошенні про закупівлю не було чітких вимог до того, який договір є аналогічним. Нагадуємо, що аналогічний – це подібний, а не точно такий. Упереджене ставлення до ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" з найнижчою ціновою пропозицією
Визначаючи переможцем спрощеної закупівлі ФОП Попович Олега Володимировича Уповноважена особа порушила вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги свого ж Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже пропозиція учасника НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Невідповідність полягає в наступному: 1) для підтвердження наявності обладнання учасник мав додати копії ТЕХНІЧНИХ паспортів інструментів - ФОП Попович Олег Володимирович замість технічних паспортів на дальномір та теодоліт надав Інструкції з експлуатації, що суперечить вимогам Оголошення; 2) учасник мав надати довідку, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічнИХ договорІВ - ФОП Попович Олег Володимирович надав інформацію про наявність досвіду тільки ОДНОГО договору, а не ДВОХ, як вимагалось в Оголошенні. Вимога Оголошення про наявність досвіду зазначена в МНОЖИНІ, а тому – не МЕНШЕ двох аналогічних договорів.
Відхиливши ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" з надуманих підстав, уповноважена особа визначає переможцем ФОП Попович Олега Володимировича, в якого ПРЯМІ невідповідності вимогам Оголошення.
ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" вимагає перегляду рішення про визначення переможця та вимагає відхилення ФОП Попович Олега Володимировича, адже пропозиція учасника НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Також ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" вимагає перегляду рішення про його дискваліфікацію, адже пропозиція ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" ПОВНІСТЮ відповідає умовам закупівлі.
У випадку, якщо пропозиція ФОП Попович Олега Володимировича не буде відхилена, а пропозиція ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" не буде переглянута повторно, - ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" буде вимушене звернутись до СУДУ з вимогою про визнання результатів спрощеної закупівлі НЕДІЙСНИМИ та про визнання договору НЕДІЙСНИМ. Звичайно, судовий процес не призупинить процедуру, але у разі визнання результатів спрощеної закупівлі НЕДІЙСНИМИ та визнання договору НЕДІЙСНИМ, казначейська служба не допустить здійснення платежів із рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю (стаття 7 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, у разі визнання договору НЕДІЙСНИМ всі платежі по ньому підлягають поверненню. Визнання результатів спрощеної закупівлі НЕДІЙСНИМИ досить легко довести, адже уповноваженою особою недотримано вимог Оголошення про закупівлю.
ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" просить Районну адміністрацію Запорізької міської ради по Шевченківському району вжити заходів для усунення перелічених порушень, адже закупівля проводиться за державні кошти і Замовник має чітко виконувати вимоги законодавства, а не розглядати пропозиції «на власний розсуд».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2020 13:26
Вирішення:
«Відповідно до частини 11 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пункту 1 частини 13 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
За результатами розгляду пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, встановлено, що пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі «Технічний нагляд на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченка в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт) (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)», а саме:
- Предметом закупівлі за номером закупівлі UA-2020-11-04-011559-c є роботи «Технічний нагляд на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченка в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт) (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)».
Відповідно до наданих в складі пропозиції договорів:
від 27.04.2018 № 146.ТН предмет закупівлі послуги та проведення технічного нагляду по поточному ремонту покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів
від 09.09.2019 № 284.ТН реконструкція елементів благоустрою території прилеглої до будівлі літ А-9, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Фортечна, будинок 45. Тобто, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27.11.2017 № 310 «Про затвердження Типових правил благоустрою території населеного пункту» прилегла територія - територія, яка межує із об’єктом благоустрою (його частиною) або спорудою (тимчасовою спорудою), розташованою на об’єкті благоустрою по його периметру.
Щодо пропозиції ФОП ПОПОВИЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ повідомляємо наступне.
1. Відповідно до ДСТУ 3321:2003 «Система конструкторської документації (терміни та визначення основних понять)» паспорт – експлуатаційний документ, який засвідчує гарантовані підприємством – виробником основні параметри і характеристики виробу та містить гарантійні зобов’язання і відомості про утилізування виробу. Надані у складі пропозиції інструкція з експлуатації «Електронний теодоліт» та «Инструкция по эксплуатации «Лазерный дальномер» містять технічні характеристики інструментів.
2. В оголошенні про спрощену закупівлю не встановлено жодної вимоги щодо надання двох або більше аналогічних договорів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.12.2020 14:13
Вимога
Вирішена
Оскарження протокольного рішення
Номер:
8a0ab94649c44b57b61c97945e387e18
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-04-011559-c.b1
Назва:
Оскарження протокольного рішення
Вимога:
Приватне підприємство «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ» не погоджується з прийнятим рішенням Уповноваженої особи районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району з питань організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Сорокою Мариною Анатоліївною, яке оформлено у вигляді Протоколу № 157 від 30.11.2020р. уповноваженої особи районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району з питань організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель.
Так, Приватне підприємство «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ» в складі пропозиції спрощеної закупівлі за предметом закупівлі послуг з технічного нагляду на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченка в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт) (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» з очікувальною вартістю 230 036,00 грн., номер закупівлі UA-2020-11-04-011559-с, надано лист від 11.11.2020 №107/20 «Лист-погодження» щодо надання згоди з проектом договору, що викладений в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Слід звернути вашу увагу на те, що в складі пропозиції спрощеної закупівлі за предметом закупівлі послуг з технічного нагляду на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченка в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт) (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» з очікувальною вартістю 230 036,00 грн., номер закупівлі UA-2020-11-04-011559-с нашим підприємством було надано скановані копії кожної сторінки, скріплені підписом директора та печаткою нашого підприємства, самого проекту договору, що викладений в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Цей факт свідчить про погодження Приватним підприємством «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ» з умовами проекту Договору, які викладені у скріплених підписом директора та печаткою нашого підприємства сторінках проекту Договору, що викладений в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Також, в оголошені про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі послуг з технічного нагляду на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченка в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт) (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» з очікувальною вартістю 230 036,00 грн., номер закупівлі UA-2020-11-04-011559-с у пункті 8 Додатку 1 серед іншого визначено «…- не менше 1 інженера з технічного нагляду, які мають кваліфікаційний сертифікат по технічному нагляду (для підтвердження надати копії сертифікатів, з відбитком печатки інженера технічного нагляду, дипломів, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо).» Будь-які Дипломи згідно чинного законодавства не підтверджують наявність або відсутність кваліфікаційного сертифікату по технічному нагляду. Тому саме, не розуміючи, який саме Диплом може підтвердити наявність кваліфікаційного сертифікату, та враховуючи слово «… тощо).» Приватним підприємством «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ» не було їх надано.
На підставі вищевикладеного та керуючись абзацом 2 частини 14 статті 14 Закону України «про публічні закупівлі» вимагаємо від замовника надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошені спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета вищезазначеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога додаткової аргументації 02.12.2020 14:05
Дата подачі:
02.12.2020 14:05
Вирішення:
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пункту 1 частини 13 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно таблиці «Інші документи від Учасника, які подаються в складі пропозиції» Додатку 1 до оголошення спрощеної закупівлі, відповідно до пункту 4 зазначеної таблиці Учасник подає лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення.
В складі пропозиції Учасника міститься лист від 11.11.2020 № 107/20 «Лист-погодження» що зазначає надання згоди з проектом договору, що викладений в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Однак, Учасник не надав лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення.
Згідно пункту 8 Додатку 1 до оголошення спрощеної закупівлі обов’язково у загальну чисельну кількість працівників мають входити: - не менше 1 інженера з технічного нагляду, які мають кваліфікаційний сертифікат по технічному нагляду (для підтвердження надати копії сертифікатів, з відбитком печатки інженера технічного нагляду, дипломів, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо).
Відповідно до Академічного тлумачного словника ТОЩО - уживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше.
Тому, в складі пропозиції Учасника відсутні дипломи Кузнєцова С.С. та Дядюра С.М.
Слід зауважити, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні