• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі складу №5 секцій 2 на території ДО "Комбінат "Трикутник" за адресою: вул. Євгена Маланюка, б.3, в м. Кропивницький

Завершена

1 593 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 932.60 UAH
Період оскарження: 04.11.2020 17:03 - 16.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Про порушення Закону України «Про публiчнi закупiвлi».

Номер: 674b2c3fe685449883a07252d1a7772f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011330-c.c5
Назва: Про порушення Закону України «Про публiчнi закупiвлi».
Вимога:
ТОВ «СТАР КРАФТ» 02.12.2020 року об 11год. 10 хв., було подано вимогу про «Неправомірне відхилення тендерної пропозиції» ТОВ "СТАР КРАФТ" по закупівлі за предметом Капітальний ремонт покрівлі складу №5 секції 2 на території ДО «Комбінат «Трикутник» за адресою: вул. Євгена Маланюка, 3 в м. Кропивницький, код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, Ідентифікатор закупівлі: UА-2020-11-04-011330-с, відповіді на вимогу не отримано, що є порушенням Закону України «Про публiчнi закупiвлi». Відповідно до п.4 ст.33 Закону України «Про публiчнi закупiвлi»Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до п.3 ст.31 Закону України «Про публiчнi закупiвлi», Замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Затягуючи відповіді на вимоги, складається враження , що завідома віддаєте перевагу компанії пререможцю ТОВ «АРАКА», яка доречі не відповідає вимогам тендерної документації торгів, та має бути відхилена, про що нами подана відповідна вимога від 03.12.20, 17:16 , яку ви теж залишаєте без відповіді. Оскільки подати вимогу на результати закупівлі можна до 08.12.20, 00:00 , не відповідаючи і затягуючи відповіді на вимоги, ви позбавляєте нас права на чесну та добросовісну конкуренцію. Таким чином ви порушуєте Закону України «Про публiчнi закупiвлi», і ми будемо вимушені звернутись зі скаргою в Антимонопольний комітет України (АМКУ).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу, розміщену 07.12.2020 в електронній системі закупівель, щодо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Згідно із частиною 5 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до частини 1 статті 251 Цивільного кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Згідно із статтею 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Статтею 253 Цивільного кодексу України встановлено, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Замовник у встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» порядку та строки надало учаснику ТОВ «СТАР КРАФТ» 07.12.2020 відповіді на його вимоги, розміщені в електронній системі закупівель 02.12.2020 та 03.12.2020. Жодним чином права учасника на оскарження рішень замовника не порушені.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Пропозиція учасника ТОВ "Арака" не відповідає вимогам тендерної документації торгів, та має бути відхилена.

Номер: 50658445fd6b42ad8c5b892868f691ab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011330-c.b4
Назва: Пропозиція учасника ТОВ "Арака" не відповідає вимогам тендерної документації торгів, та має бути відхилена.
Вимога:
Ознайомившись із рішенням Державної організації «Комбінат «Трикутник» Державного агентства резерву України , про прийняття тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів ТОВ «Арака», та визнання їх преможцем по закупівлі Капітальний ремонт покрівлі складу №5 секції 2 на території ДО «Комбінат «Трикутник» за адресою: вул. Євгена Маланюка, 3 в м. Кропивницький, код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, Ідентифікатор закупівлі: UА-2020-11-04-011330-с вважаємо , що Пропозиція учасника ТОВ "Арака" не відповідає вимогам тендерної документації торгів, та має бути відхилена. Учасник має наступні недостовірності: 1. Для підтвердження можливості виконання робіт, і виконання кваліфікаційних вимог, ТОВ «Арака» надано підтвердження наявності автокрану, але даний Договір трансортних засобів №6 від 03 серпня 2020 р. закінчується 31.12.2020 р. , чого недостатньо для виконання робіт, тому що вони заплановані на наступний рік. 2. Згідно вимоги тендерної документації п.1 Додатку 1: Для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за дотримання охорони праці, в складі пропозиції надається копія документу встановленого законодавством взірця. (Сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій. Тов «Арака» не подано скан копію з оригіналу. 3. Згідно вимог тендерної документації (п.1 розділ ІІІ.): Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Якщо учасником надається копія документу, то вона повинна бути завірена уповноваженою особою учасника або нотаріально. Учасником ТОВ «Арака» подано наступні документи, які не завірені належним чином, що є невідповідністю вищезазначених вимог тендерної документації: - Протокол загальних зборів ТОВ «Арака» від 31.01.2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Рішення учасника ТОВ «Арака» №11/11/2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Договір підряду №43 від 07.04.2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Акти виконаних робіт Кб2, кб3 до Договору підряду №43 від 07.04.2020 р. Договір підряду №43 від 07.04.2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - реєестраційний талон Камаз 5511 (не завірений); - Договір оренди будівельної техніки №14/04/2020 р. від 14.04.2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Видаткова накладна №0309 від 03 вересня 2018 р.( не завірена); - Картки обліку малоцінних та швидкозношувальних предметів (не завірені); - Видаткова накладена №61000006331 від 30 квітня 2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Видаткова накладна №61000001100 від 23 травня 2018 р. (не завірена); - Видаткова накладна №РН-0000016 від 05 лютого 2020 року (не завірена); - Видаткова накладна №РН-0000016 від 15 липня 2020 року. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Видаткова накаладна №61000000388 від 29 серпня 2018 року (не завірена_; - Диплом виконроба (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу, розміщену 03.12.2020 в електронній системі закупівель, щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРАКА» вимогам тендерної документації, повідомляємо наступне. 1. З приводу першого пункту. Замовником в тендерній документації не висувалися до учасників вимоги щодо укладення договорів оренди на 2021 рік. Тому відхилення тендерних пропозицій на цій підставі є не правомірним. Учасником ТОВ «СТАР КРАФТ» також був наданий договір оренди зі строком дії до 31.12.2020, що не слугувало підставою для відхилення його тендерної пропозиції. 2. З приводу другого пункту. В додатку 3 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за дотримання охорони праці, в складі пропозиції надається копія документу встановленого законодавством взірця. (Сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій. У змісті тексту замовником не чітко визначено, у якому вигляді повинен бути наданий документ, оскільки зазначено і словосполучення «копія документу». З метою дотримання принципів публічних закупівель та не дискримінації учасників, не може бути підставою відхилення учасника надання ним документів у вигляді копій. Тим паче, що в розділі ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» зазначено, що якщо учасником надається копія документу, то вона повинна бути завірена уповноваженою особою учасника або нотаріально. 3. З приводу третього пункту. Замовником в р.ІІІ тендерної документації не зазначено конкретного нормативно правового акту, яким повинні керуватися учасники при завіренні копії документів, а також не зазначено, які саме дані повинні бути зазначені на завіреній копії документів. Тому не може бути підставою відхилення будь-якого учасника. Копії завірені власноручним підписом уповноваженої особи, а не факсимільним підписом. Слід зазначити, що зазначена Вами у вимозі інформація щодо переліку документів не відповідає дійсності: - Протокол загальних зборів ТОВ «Арака» від 31.01.2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ) – учасником надана сканована копія оригіналу; - Рішення учасника ТОВ «Арака» №11/11/2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ) – даний документ міг і не надаватися, оскільки надано протокол загальних зборів ТОВ «Арака» від 31.01.2020 р.; - реєстраційний талон Камаз 5511 (не завірений) – учасником надана сканована копія оригіналу; - Видаткова накладна №0309 від 03 вересня 2018 р.( не завірена) - учасником надана сканована копія оригіналу; - Картки обліку малоцінних та швидкозношувальних предметів (не завірені) - учасником надані скановані копії оригіналу; - Видаткова накладна №61000001100 від 23 травня 2018 р. (не завірена) - учасником надана сканована копія оригіналу; - Видаткова накладна №РН-0000016 від 05 лютого 2020 року (не завірена) учасником надана сканована копія оригіналу; - Видаткова накаладна №61000000388 від 29 серпня 2018 року (не завірена) - учасником надана сканована копія оригіналу. Тендерна пропозиція учасника розглянута у відповідності до вимог тендерної документації замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТАР КРАФТ"

Номер: 4db9d62e2d5f4ebb89ed125f44ba6a50
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011330-c.b3
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТАР КРАФТ"
Вимога:
Ознайомившись із рішенням Державної організації «Комбінат «Трикутник» Державного агентства резерву України , про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР КРАФТ" (ідентифікаційний код 41589299) по закупівлі за предметом Капітальний ремонт покрівлі складу №5 секції 2 на території ДО «Комбінат «Трикутник» за адресою: вул. Євгена Маланюка, 3 в м. Кропивницький, код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, Ідентифікатор закупівлі: UА-2020-11-04-011330-с , вважаємо , що вона є не обґрунтованою та не вмотивованою, та такою , що базується на надуманих підставах, на підтвердження чого наводимо наступні аргументи: Інформація щодо чинних на період виконання робіт дозволу або декларації на роботи підвищеної небезпеки, в якій обов’язково наданий дозвіл на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», була сформована і підтверджена електронною системою дата подачі і підпису наших документів 19 листопада 2020 року ,що підтверджено та зафіксовано системою Прозоро , під час завантаження і накладення ЕЦП директора на підготовлену тендерну документацію. Відсутність на документах довідках, гарантійних листах, листах – роз`яснення, листах-згоди які повинні бути видані (датовані) не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги, повинно бути віднесено Замовником до формальних помилок, оскільки відповідно до ч.3 ст Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що по’вязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, крім того , під час подачі пропозиції , на тендерну документацію накладено електронний цифровий підпис , що є датою створення і подачі пропозиції. Наступне , щодо надання розрахунків лише у форматі іmd , усі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розроблені в програмному комплексі АВК-5 та додатково у форматі іmd, формат ims. та imd. мають різне розширення та однаковий зміст , що не впливає і не змінює зміст тендерної пропозиції. Далі, нами в розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів зазначено вартість орендної плати кранів на автомобільному ходу, згідно ціни орендодавця , встановленої відповідно до цін визначених Торгово-Промисловою Палатою на момент укладання договору. А також хочемо зазначити , що інформація взята в мережі інтернет для порівняння поточного рівня цін на матеріально-технічні ресурси є абсолютно не обґрунтованою та не вмотивованою. Також, згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником пiд час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, вiн розміщує у строк, який не може бути меншим нiж два робочi днi до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невiдповiдностей в електроннiй системi закупiвель: однак, не зважаючи на визначенi вимоги Закону Украiни «Про публiчнi закупiвлi, Замовником не було здiйснено розмiщення в електронній системі закупiвель вiдповiдного повiдомлення з вимогою про усунення таких невiдповiдностей , а в порушення визначених норм, було вiдхилено тендерну пропозицiю ТОВ «СТАР КРАФТ». Таким чином, Замовником було позбавлено нас права на виправлення вiдповiдних невiдповiдностей в iнформації та документах, допущених при оформленні тендерної пропозиції що порушує вимоги ч. 9 ст. 26, ч. 16 ст. 29 та абзацу 5 ч. l ст. 30 Закону України «Про публiчнi закупiвлi». ТОВ «СТАР КРАФТ » не погоджується з рішенням про відхилення нашої пропозиції , яка є найбільш економічно вигідною та сприятливою за ціновим критерієм
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу, розміщену 02.12.2020 в електронній системі закупівель, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТАР КРАФТ", повідомляємо наступне. 1. Стосовно інформації щодо чинних на період виконання робіт дозволу або декларації на роботи підвищеної небезпеки, в якій обов’язково наданий дозвіл на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Учасник - ТОВ "СТАР КРАФТ" не виконав вимогу п.9 Додатку №1 тендерної документації, оскільки у складі своєї пропозиції не надав копію чинних на період виконання робіт дозволу або декларації на роботи підвищеної небезпеки, в якій обов’язково наданий дозвіл на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м. Відповідно до ч.1. ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, ТА ШЛЯХОМ ЗАВАНТАЖЕННЯ НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Замовником в додатку 4 до тендерної документації вимагалось надання учасниками у складі своєї пропозиції копії чинних на період виконання робіт дозволу або декларації на роботи підвищеної небезпеки, в якій обов’язково наданий дозвіл на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.5 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, це стосується лише реєстрів, що підтверджують перебування учасника в обставинах передбачених ЛИШЕ ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки будівельні роботи будуть виконуватися на висоті понад 1,3 м, з метою забезпечення безпеки життя і здоров’я людей при виконання робіт на території замовника, останнім вимагається дотримання вимог нормативних актів з охорони праці. Учасником ТОВ "СТАР КРАФТ" була надана декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій не міститься в переліку небезпечних робіт роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м. Жодних листів з посиланням на нормативні акти щодо ненадання відповідного дозволу чи декларації учасником замовнику не надавалося. Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник ТОВ "СТАР КРАФТ" не звертався до замовника з відповідними вимогами. А на виконання вимог тендерної документації учасник надав декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, але в якій не міститься відповідний вид небезпечних робіт. 2. Щодо твердження, що відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», була сформована і підтверджена електронною системою дата подачі і підпису наших документів 19 листопада 2020 року ,що підтверджено та зафіксовано системою Прозоро , під час завантаження і накладення ЕЦП директора на підготовлену тендерну документацію. Відсутність на документах довідках, гарантійних листах, листах – роз`яснення, листах-згоди які повинні бути видані (датовані) не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги, повинно бути віднесено Замовником до формальних помилок, оскільки відповідно до ч.3 ст Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що по’вязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, крім того, під час подачі пропозиції , на тендерну документацію накладено електронний цифровий підпис , що є датою створення і подачі пропозиції. Зазначаємо, що відповідно до ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» диференціює спосіб подання учасниками інформації, а саме: шляхом заповнення електронних форм та шляхом завантаження необхідних документів. Відповідно до ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Дане положення також передбачено замовником в розділі ІІІ Тендерної документації. Відповідно до ст.5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. При цьому замовником в розділі ІІІ тендерної документації зазначено, що надані в складі тендерної пропозиції довідки, гарантійні листи, листи – роз`яснення, листи-згоди повинні бути видані (датовані) не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги. Тобто, в тендерній документації міститься чітка вимога щодо дати документу. Тож, і в тендерній документації замовника, і в Законі України «Про публічні закупівлі» чітко визначено спосіб подання як тендерної пропозиції, так і спосіб подання документів і даних до тендерної пропозиції, які не можна вважати одним документом. Тендерна пропозиція подається учасником шляхом заповнення полів в електронній системі. Тобто, така тендерна пропозиція є електронним документом і завершення створення якого завершується накладенням електронного підпису. Сканована копія документу, не є електронним документом в силу законодавства, і не потребує накладення електронного підпису. Про що зазначено і в розділі ІІІ тендерній документації замовника. Тож, 19 листопада 2020 року була сформована і підтверджена електронною системою саме дата подачі тендерної пропозиції і документів, які надавались для її оцінки, і дата підпису тендерної пропозиції, яка надана шляхом заповнення електронних полів в електронній системі, а не дата складення документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які надані шляхом завантаження сканованих копій. Накладення електронного підпису на тендерну пропозицію не є в силу законодавства і вимог тендерної документації одночасним накладенням електронного підпису на всі документи одночасно. Тому замовником і вимагається зазначати дату документу, підписувати власноручним підписом уповноваженої особи учасника, а не шляхом механічного відтворення підпису. В тендерній документації передбачений перелік формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. Тож, відсутність дати на сканованій копії документа, про необхідність зазначення якої прямо вказано в тендерній документації, не є формальною помилкою. 3. Замовник не відхиляв тендерну пропозицію учасника на підставі надання документів, передбачених у додатку 3 до тендерної документації у форматі іmd, і не надання у форматі ims. Ці формати розширення зазначені в тендерній документації через кому, без сполучника «і»/«та». Учасник не надав документ за підписом уповноваженої особи учасника, а тільки у форматі іmd. Відповідно до підпункту 5.4.1 пункту 5.4. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» локальні кошториси складаються в поточному рівні цін на трудові і матеріально-технічні ресурси за формами, наведеними в додатках А, Б та В. Ваше твердження, що в розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів зазначено вартість орендної плати кранів на автомобільному ходу, згідно ціни орендодавця , встановленої відповідно до цін визначених Торгово-Промисловою Палатою на момент укладання договору суперечить наданим у складі тендерної пропозиції документам і підтверджує неактуальну вартість оренди, яка зазначена в кошторисі. А саме, в наданому договорі №14 про надання послуг автокрана від 01.07.2020, де в п.2.1 цього договору зазначено, що вартість 1 (однієї) години роботи автокрану є динамічною і уточнюється на момент надання послуг згідно діючого тарифу. Тож вартість послуг/робіт в кошторисі повинна відповідати поточному рівню цін на аналогічні відповідні матеріально-технічні ресурси, а не рівню цін на момент укладення договору оренди. 4. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Згідно із ч.16. ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасником не відповідають вимогам тендерної документації не лише документи, що підтверджують кваліфікацію, а й інші документи тендерної пропозиції. Тим паче, що кожний лист учасника підписаний не власноручним підписом, як вимагалося умовами тендерної документації, а факсимільним підписом. Тож, замовником не порушено право учасника на виправлення недоліків в інформації/документах, оскільки не всі документи, що подаються в складі тендерної пропозиції підлягають виправленню. Таким чином, замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Згідно НАСТАНОВИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА ДСТУ-Н БД.1.1-2:2013 пункт 6.2.1.5 При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації. При розгляді Договірної ціни, наданої ТОВ "СТАР КРАФТ" у наданій моделі ИМС було виявлено заміни механізмів: - У нормі е7-53-11 "Демонтаж парапетних плит" Крани баштові вантажопідйомність 5т на Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т з перевищенням нормативно-розрахункової вартості робіт на суму 614,71 грн.з ПДВ - У нормі е9-42-1 "Монтаж покрiвельного покриття з профiльованого листа при висотi будiвлi до 25 м" виконано заміну Кранів на гусенічному ходу, вантажопідйомністю 40 т на Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т з перевищенням нормативно-розрахункової вартості робіт на суму 39 895,45 грн. з ПДВ без надання технікоекономічного обгрунтування такого перевищення згідно Вимог тендерної документації та Вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 пункт 6.2.1.5 Згідно Додатку 3 до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 4ac30d1f7f944b8da58c3433a680df99
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011330-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
ТОВ «СТАР КРАФТ » не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 02.12.2020 11:11
Вимога
Відкликано скаржником

Пропозиція учасника ТОВ "Арака" не відповідає вимогам тендерної документації торгів, та має бути відхилена.

Номер: b0cd16a4fe5f4e2abc05d6b0c58a4386
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-011330-c.b1
Назва: Пропозиція учасника ТОВ "Арака" не відповідає вимогам тендерної документації торгів, та має бути відхилена.
Вимога:
Учасник має наступні недостовірності: 1. Для підтвердження можливості виконання робіт, і виконання кваліфікаційних вимог, ТОВ «Арака» надано підтвердження наявності автокрану, але даний Договір трансортних засобів №6 від 03 серпня 2020 р. закінчується 31.12.2020 р. , чого недостатньо для виконання робіт, тому що вони заплановані на наступний рік. 2. Згідно вимоги тендерної документації п.1 Додатку 1: Для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за дотримання охорони праці, в складі пропозиції надається копія документу встановленого законодавством взірця. (Сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій. Тов «Арака» не подано скан копію з оригіналу. 3. Згідно вимог тендерної документації (п.1 розділ ІІІ.): Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Якщо учасником надається копія документу, то вона повинна бути завірена уповноваженою особою учасника або нотаріально. Учасником ТОВ «Арака» подано наступні документи, які не завірені належним чином, що є невідповідністю вищезазначених вимог тендерної документації: - Протокол загальних зборів ТОВ «Арака» від 31.01.2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Рішення учасника ТОВ «Арака» №11/11/2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Договір підряду №43 від 07.04.2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Акти виконаних робіт Кб2, кб3 до Договору підряду №43 від 07.04.2020 р. Договір підряду №43 від 07.04.2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - реєестраційний талон Камаз 5511 (не завірений); - Договір оренди будівельної техніки №14/04/2020 р. від 14.04.2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Видаткова накладна №0309 від 03 вересня 2018 р.( не завірена); - Картки обліку малоцінних та швидкозношувальних предметів (не завірені); - Видаткова накладена №61000006331 від 30 квітня 2020 р. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Видаткова накладна №61000001100 від 23 травня 2018 р. (не завірена); - Видаткова накладна №РН-0000016 від 05 лютого 2020 року (не завірена); - Видаткова накладна №РН-0000016 від 15 липня 2020 року. (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ); - Видаткова накаладна №61000000388 від 29 серпня 2018 року (не завірена_; - Диплом виконроба (не має зазначення посади, прізвища іінціалів особи , що завірила документ);
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: вважаємо не актуальною
Дата скасування: 03.12.2020 14:37