-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Стенд розвал-сходження (з наданням супутньої послуги)
Торги не відбулися
431 304.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 199.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 199.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2020 16:40 - 16.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога у порядку ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
0e28cebe0ef04c13a7bc2c4b46e08bac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-04-010925-c.c1
Назва:
Вимога у порядку ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ВИМОГА
у порядку ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
по закупівлі UA-2020-11-04-010925-c
04.11.2020 р. ДП «Морський торговельний порт «Южний» (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (електронній системі закупівель) було розміщено оголошення про проведення закупівлі UA-2020-11-04-010925-c «ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (стенд розвал-сходження (з наданням супутньої послуги) з очікуваною вартістю 431 304 грн з ПДВ.
23.11.2020 р. за результатами автоматично проведеного аукціону електронною системою закупівель визначено учасників за ціновим критерієм вибору переможця у наступному порядку:
№ з/п Учасник Остаточна пропозиція,
грн. з ПДВ
1 ТОВ "ТМАВТО" 320 000,00 грн
2 ФОП "БАЙКІН МАРАТ ІСМАІЛОВИЧ" 328 000,00 грн
3 ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 416 899,98 грн
4 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСАВТОДЕТАЛЬСЕРВІС" 417 000,00 грн
У зв’язку з дискваліфікацією тендерних пропозицій ТОВ «ТМАВТО» та ФОП "БАЙКІН МАРАТ ІСМАІЛОВИЧ" згідно протоколу засідання тендерного комітету від 30.11.2020 року та від 04.12.2020 року, Замовник розпочав оцінку тендерної пропозиції ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА".
09.12.2020 р. відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", як на думку Замовника, згідно абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вказаному протоколі зазначено, що «За результатами детального розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та аналізу розгляду пропозиції учасника торгів, виконаного відповідальним за закупівлю підрозділом-замовником, встановлено, що учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не відповідає вимогам Технічної специфікації Замовника, а саме: у складі пропозиції учасником не надана скан-копія посвідчення (або посвідчень) встановленого зразка, відповідно до вимог нормативних актів органів Держпраці України, виданого працівникам Постачальника, які надають супутню послугу, та/або фахівцям Субпідрядної організації, які залучені Постачальником до надання супутньої послуги, що суперечить вимогам Технічної специфікації Замовника.»
«Учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» має бути відхилений у відповідності до абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).»
Учасник ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" не погоджується з вказаним рішенням, оскільки вважає його передчасним та необґрунтованим, у зв’язку з тим, що учасником вимоги тендерної документації були виконані у повному обсязі та надано всі необхідні документи, передбачені чинним законодавством з питань публічних закупівель та тендерною документацією.
У Додатку 1 до тендерній документації «Технічна специфікація» Замовником зазначено, що «Працівники Постачальника, які надають послугу, та/або фахівці Субпідрядника, який залучений Постачальником до надання послуги, повинні мати посвідчення встановленого зразка, відповідно до вимог нормативних актів органів Держпраці України».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» звернулося до Державного підприємства «Східний експертно-технічний центр держпраці» з офіційним листом-запитом №01/1711 від 17.11.2020 року щодо надання посвідчень Держпраці України.
У вказаному листі-запиті ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» просила надати роз’яснення щодо можливості надання вказаних Замовником посвідчень за формою Держпраці України.
У відповідь на вказаний лист-запит Державне підприємства «Східний експертно-технічний центр держпраці» надіслало лист від 19.11.2020 р. №01-06/335-08 з текстом наступного змісту: «На Ваш лист-запит №01/1711 від 17.11.2020 року надаємо роз’яснення: ДП «Східний ЕТЦ» не видає посвідчення встановленого зразку з послуги «Монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування стендів розвал-сходження», так як ці роботи не входять в перелік робіт, які передбачені нормативно-правовими актами з питань охорони праці».
Таким чином, Державним підприємством «Східний експертно-технічний центр держпраці» офіційно роз’яснено, що форма посвідчення, яке вимагає Замовник, не передбачено чинним законодавством України та, відповідно, видача посвідчень, яких вимагає Замовник не є можливою.
Оскільки Замовник вимагав у своїй тендерній документації надання учасниками документу, який не передбачений нормами чинного законодавства України, ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції завантажено копію вищезазначеного листа-запиту та відповіді на нього.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, Замовник у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначив, що документи, що не передбачені законодавством для учасників та документи, які відмінені чинним законодавством, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але обов`язково надається письмове пояснення з посиланням на норми нормативно-правових актів, що підтверджують вищезазначені факти.
Учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» було надано всі необхідні документи на підтвердження відсутності можливості надати скан-копію посвідчення (або посвідчень) встановленого зразка, відповідно до вимог нормативних актів органів Держпраці України, виданого працівникам Постачальника .які надають супутню послугу, та/або фахівцям Субпідрядної організації, які залучені Постачальником до надання супутньої послуги.
Ч. 3 ст. 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, ТП якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду ТП, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам ТД, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Слід зазначити, що положення ч. 3 ст. 31 Закону є імперативною нормою права, тобто передбачає чітко визначені дії, не допускає ніяких відхилень від обов’язку суб'єкта правовідносин і прямо вказує на визначене Законом правило поведінки, що полягає у зобов’язанні Замовника надати відповідь на вимогу Учасника.
Враховуючи викладене по закупівлі UA-2020-11-04-010925-c "«ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (стенд розвал-сходження (з наданням супутньої послуги)» керуючись положеннями ч. 3 ст. 31 Закону та вимогами діючого законодавства України, -
ПРОШУ:
1) На підставі ч. 3 ст. 31 Закону у зв’язку з недостатньою аргументацією, зазначеною у протоколі розгляду тендерних пропозицій (від 09.12.2020 р.) надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» умовам тендерної документації по вказаній закупівлі.
2) Розглянути питання про встановлення порушень вимог чинного законодавства України при проведені процедури публічної закупівлі, усунути порушення при прийнятті рішення по закупівлі та здійснити заходи щодо відновлення порушеного права ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» на перемогу у закупівлі.
3) Про результати розгляду повідомити у встановлений законом строк через електронну систему закупівель.
У разі відсутності об’єктивного та неупередженого рішення з боку Замовника, залишаємо за собою право направити скаргу з приводу вищевикладеного до Антимонопольного комітету України.
Уповноважена особа учасника,
директор ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» ______________________ С.А. Бринза
м.п.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЛАУНЧ УКРАЇНА.pdf 11.12.2020 12:27
Дата подачі:
11.12.2020 12:27
Вирішення:
Згідно ст. 22 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ст. 24 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Враховуючи все вищевикладене та те, що жодний учасник процедури закупівлі не звернувся у визначений законодавством період з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру та внесення змін до тендерної документації, Замовник вважає, що вимоги до учасників під час подачі тендерних пропозицій є обґрунтованими та не суперечать Законодавству України.
Таким чином, розглянувши вимогу учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА», Замовник повідомляє про відсутність порушення права учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» на перемогу у закупівлі і вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ Україна» обґрунтованим.
Статус вимоги:
Відхилено