• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона адміністративної будівлі за адресою: м. Павлоград, вул. Соборна, 95 (ДК 021:2015 75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку)

Номенклатура: Охорона адміністративної будівлі за адресою: м. Павлоград, вул. Соборна, 95 (ДК 021:2015 75242100-5 Послуги з охорони громадського порядку). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

633 435.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 167.18 UAH
Період оскарження: 04.11.2020 15:50 - 16.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Неточно вимога

Номер: 6d3e02a300c045488f6bbf43fccbf241
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-009658-c.c4
Назва: Неточно вимога
Вимога:
Довідка у довільній формі про наявність необхідної автомобільної техніки та технічного обладнання з метою забезпечення мобільної групи реагування, підтверджуючі документи. - про який саме підтверджуючий документ йдеться?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт) або договір оренди автомобіля є підтверджуючими документами.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність вимог документації між собою

Номер: d925d1ea8da1488295f6d093b4a465e0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-009658-c.c3
Назва: Невідповідність вимог документації між собою
Вимога:
У Вас в одному місці ТД вік охоронників - 18-55 років, а в іншому - 25-55 років. То скільки їм має бути? Приведіть у відповідність різні абзаци своєї тендерної документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вік охоронників - 25-55 років, в Тендерну документацію внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Офіс в Павлограді

Номер: d871098da0904f1c8f932345660a3bb8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-009658-c.c2
Назва: Офіс в Павлограді
Вимога:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Павлограді. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Павлограді та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Павлограді. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Павлограду, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Павлограді.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі " Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Отже, згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" саме Замовник має право установлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для виконання пп.6.19 і 6.20 Додатку № 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», Учаснику необхідна наявність мобільних (швидкого реагування) груп, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події та забезпечення прибуття мобільної групи на об'єкт охорони у нічний час не більше ніж за 5 хвилин, у денний - не більше ніж за 10 хвилин. Тому для підтвердження кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання та матеріально-технічної бази ми вимагаємо наявність приміщення, офісу тощо, з зазначенням адреси в м. Павлограді. Отже, виникає питання, де надавач послуг не маючи приміщення, планує розміщувати групу швидкого реагування, тобто потенційний учасник, який не може підтвердити наявність матеріально-технічної бази, не має можливості надавати послуги відповідно до технічної специфікації. Твердження що даному критерію відповідають лише охоронні компанії м.Павлограда безпідставне, так як вимог щодо місця реєстрації учасника не встановлювались. Необхідно зауважити, що вимога тендерної документації щодо наявність приміщення, офісу тощо, з зазначенням адреси в м. Павлограді не створює умов для виникнення порушень законодавства та не передбачає дискримінації учасників, потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, а також не зрозуміло, яким чином дана умова Документації порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію. Виходячи з вищевикладеного, з метою забезпечення надійної охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Павлоградської міської ради, враховуючи можливість вчинення протиправних проявів екстремістського характеру, провокування фізичних сутичок, блокування адміністративної будівлі радикально налаштованими громадськими формуваннями, враховуючи ситуацію, яка склалася в державі з територіальною цілісністю та національною безпекою, для стабільності та повноцінного керівництва містом, та для досягнення принципу максимальної економії та ефективності процесу здійснення закупівлі виконавчий комітет, як замовник, користуючись наданими йому правами, встановлює вимогу наявність приміщення, офісу тощо, з зазначенням адреси в м. Павлограді.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Шановний замовник, повідомляємо Вам, що Ваша вимога щодо наявності офісу саме у Павлограді є неправомірною та дискримінаційною! Доводимо до Вашого відома, що ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що матбазу у Павлограді на етапі подачі пропозиції зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Павлограді або Дніпропетровській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Також, звертаємо увагу, що у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Павлограді та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Павлограді. На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Павлограді та внести зміни.

Номер: 75fc92d365ca43fe8fe5e30c3960426d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-009658-c.a1
Назва: Шановний замовник, повідомляємо Вам, що Ваша вимога щодо наявності офісу саме у Павлограді є неправомірною та дискримінаційною! Доводимо до Вашого відома, що ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що матбазу у Павлограді на етапі подачі пропозиції зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Павлограді або Дніпропетровській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Також, звертаємо увагу, що у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Павлограді та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Павлограді. На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Павлограді та внести зміни.
Вимога:
Шановний замовник, повідомляємо Вам, що Ваша вимога щодо наявності офісу саме у Павлограді є неправомірною та дискримінаційною! Доводимо до Вашого відома, що ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що матбазу у Павлограді на етапі подачі пропозиції зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Павлограді або Дніпропетровській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Також, звертаємо увагу, що у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Павлограді та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Павлограді. На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Павлограді та внести зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі " Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Отже, згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" саме Замовник має право установлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для виконання пп.6.19 і 6.20 Додатку № 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», Учаснику необхідна наявність мобільних (швидкого реагування) груп, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події та забезпечення прибуття мобільної групи на об'єкт охорони у нічний час не більше ніж за 5 хвилин, у денний - не більше ніж за 10 хвилин. Тому для підтвердження кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання та матеріально-технічної бази ми вимагаємо наявність приміщення, офісу тощо, з зазначенням адреси в м. Павлограді. Отже, виникає питання, де надавач послуг не маючи приміщення, планує розміщувати групу швидкого реагування, тобто потенційний учасник, який не може підтвердити наявність матеріально-технічної бази, не має можливості надавати послуги відповідно до технічної специфікації. Твердження що даному критерію відповідають лише охоронні компанії м.Павлограда безпідставне, так як вимог щодо місця реєстрації учасника не встановлювались. Необхідно зауважити, що вимога тендерної документації щодо наявність приміщення, офісу тощо, з зазначенням адреси в м. Павлограді не створює умов для виникнення порушень законодавства та не передбачає дискримінації учасників, потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, а також не зрозуміло, яким чином дана умова Документації порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію. Виходячи з вищевикладеного, з метою забезпечення надійної охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Павлоградської міської ради, враховуючи можливість вчинення протиправних проявів екстремістського характеру, провокування фізичних сутичок, блокування адміністративної будівлі радикально налаштованими громадськими формуваннями, враховуючи ситуацію, яка склалася в державі з територіальною цілісністю та національною безпекою, для стабільності та повноцінного керівництва містом, та для досягнення принципу максимальної економії та ефективності процесу здійснення закупівлі виконавчий комітет, як замовник, користуючись наданими йому правами, встановлює вимогу наявність приміщення, офісу тощо, з зазначенням адреси в м. Павлограді.
Статус вимоги: Відхилено