Капітальний ремонт даху (приміщення їдальні) Раделицького НВК в с. Раделичі Миколаївського району Львівської області
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація).Місцезнаходження: Україна, 81600, Львівська обл., Миколаївський р-н, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ Р.ШУХЕВИЧА, будинок 12. Категорія замовника - Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
299 900.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 499.50 UAH
Період оскарження:04.11.2020 15:47 - 10.11.2020 15:52
Вимога
Залишено без розгляду
Не правомірне визначення переможця
Номер:e239531d0f03454ea2343b63b8285851
Пов'язана кваліфікація:ФОП Гнатів Юрій Андрійович, UA-EDR 3134917596
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-04-009591-c.c2
Назва:Не правомірне визначення переможця
Вимога:
1. Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Сторінка 6- відсутня
2. Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме:
- Повне найменування;
- Юридична адреса;
- Поштова або фактична адреса;
- Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП);
- Індивідуальний податковий номер
- Банківські реквізити (поточний рахунок,назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО);
- Тел./факс;
- E-mail;
- Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).
Ми Вам Замовнику надаємо довідки скановані з теендерної документації Учасника переможця .
Ви проводите закупівлю: оголошено 04.11.2020р і подання пропозицій 19,11. 2020р , значить учасник повинен надати документи на Уповноважену особу в цей період часу . Учасник переможець жодного документу поданого не адресовано , також подано числами 11.03.2020р
- В довідці не вказано : -Банківські реквізити (поточний рахунок,назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО);
- - Індивідуальний податковий номер
Питання як можна подати той документ , що Замовник вимагає , адресований ще 11.03.2020р
3. Лист довільної форми про виконання робіт з можливістю відтермінування до кінця 2020 року.
Подаємо лист Учасника переможця 18.05.2020р №47 відтермінування виконання робіт на період 2020-2021рр.
У Вас Замовника згадується 2021р – ні , Питання як можна подати той документ , що Замовник вимагає , адресований ще 18.05.2020р №47
4. Проект договору підписаний учасником та лист згода з усіма пунктами договору
Договір №
м. Миколаїв __________________
Даний договір укладеноміж Відділом освіти Миколаївської РДА, в особі начальника Леховича Олега Івановича, що діє на підставі Положення (далі – Замовник) з однієї сторони, і ____??????????????__________________ , в особі ______???????????????????____________________, що діє на підставі Статуту (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):
1. Предмет договору
1.1. Підрядник зобов'язується виконати роботи , зазначені в договорі, а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи, відповідно до вимог проектно - кошторисної документації, будівельних норм і правил в максимально стислі терміни і з мінімальними витратами та згідно виділених коштів .
1.2. Найменування роботи
1.3.Кількість виконуваних за цим Договором робіт - згідно проектно - кошторисної документації.
5. Терміни виконання робіт
5.1. Термін виконання робіт :?????
5.2. Місце виконання робіт - ?????
6. Права та обов'язки сторін
6.1. Замовник зобов'язаний:
6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати за виконані роботи;
6.1.2. Приймати в установленому порядку виконані роботи згідно з актом форми КБ 2 та КБ 3;
13.Строк дії договору
13.1. ЦейДоговірнабираєчинності з ___________________ 2020 р. і діє до ___?????????__________р.
13.2. Цей Договір укладається і підписується у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу.
14. Додатки до договору :
Невід'ємноючастиноюцього Договору є: договірна ціна, календарнийграфік,
план фінансування.???????
Юридичні адреси сторін
Замовник: Підрядник: ?????????????
Відділ освіти Миколаївської РДА
81600,вул. Р. Шухевича,12, м. Миколаїв,
Львівська обл.
р/р________________________________
___________________________________
в УДКСУ у Миколаївськомурайоні
ЄДРПОУ 02144619
Начальниквідділуосвіти
__________________Лехович О.І.
Додаток №1
до договору №_____
від „__” ___________ 2020р.
План фінансування робіт
на 2020 р.
на виконання робіт по об’єкту
Місяць фінансування Сума капітальних вкладень , тис. грн..
????????
Преамбула не заповнена ,
5.1. Термін виконання робіт :?????
5.2. Місце виконання робіт - ?????
Юридичні адреси сторін – не заповнено , План фінансування робіт – не заповнено
5. Календарний графік виконання робіт
Ми Вам Замовнику перексерили календарний графік , як Ви думаєте роботи які повинні бути виконані в листопаді будуть виконані.
Тепер постараємось пояснити , що таке календарний графік , це не просто написаний папірець , а це розрахунок робіт.
Тепер докладніше : - Трудоємкість робіт по розрахунку становить 949,374 люд.днів, якщо 949,374 : 8 = 119 , тобто щоб виконати дану роботу потрібно 119днів , що ми маємо в Учасника переможця 2(два) чоловіка , тобто 119 : 2 = 60 днів – роботи не будуть виконані тому, що учасник не вказує що він прийме скільки то спеціалістів і коли якого числа виконає роботу . Тепер підемо ми з розрахунку , що потрібно якщо почнуть роботи з 07.11.2020р .тоді буде 17 робочих дні.
Тепер підемо з таким розрахунком 119 : 17 = 7 працівники потрібні щоб зробили дану роботу і вони завершать її 31.12.2020р
Не виконано
6. Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення
18.05.2020р. №46
Гарантійний лист
Я, ФОП Гнатів Юрій Андрієвич погоджуюсь з усіма пунктами договору.
Запитання , як Учасник переможець знає 18.05.2020р , що там за договір і з чим погоджується.
7. Виконавець гарантує надійність і якість виконаних, закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених умовами цього Договору, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку та надає у складі пропозиції лист-згоду.
Лист згода щодо гарантійного строку на виконані роботи складає не менше 3 років.
Ми подамо скан копію датовану 18.05.2020р №31 і також свій документ не вірний не так написаний і дискваліфіковано , щоб Ви порівняли .
Тендер це є твір : з документами , листами , гарантіями .
3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку1
Не має нічого жодного документу.
Строк дії пропозиції, протягом якого пропозиції учасників вважаються дійсними становить 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Жодного натяку на виконання істотних умов договору.
Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси,
а також власне чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо.
Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України,
Просимо приняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу уповноваженою особою,
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Просимо переглянути рішення , щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ТТ-БУДІВНИЧИЙ», Так як в Учасника переможця не має жодного нормального складеного документу , а він переможець.
З ПОВАГОЮ…
Пов'язана кваліфікація:ТзОВ "ТТ- Будівничий", UA-EDR 42403577
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-04-009591-c.a1
Назва:Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Копія дозволу або декларація Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки на монтаж, демонтаж машин, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
На вимогу дозволу або декларація Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки на монтаж, демонтаж машин, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Ми надаємо розяснення щодо подання довідки на дану вимогу .Згідно Закону України «Про дозвільну систему у свері господарської діяльності редакція від 29.01.2020р, та постановою КМУ №1107 від 07.02.2018р на такі види робіт відсутні і не оформляються.
Для виконання робіт достатньо знання по охороні праці із виданими посвідченями спеціалістів , яких в організації є 3 (три) спеціаліста.
Пропущено улаштування вітрової планки з металевої сталі в кількості 55м
Перевіряємо локальний кошторис п.7 Улаштування вітрової деревянної дошки, де йде 55м вітрової деревяної дошчечки , , або 5,5 м2, або 0,2м3, яка відображена у відомості ресурсів дошки яка служить як підержувач до металевої вітрової планки(дошки). Ми Вам показали наглядно , що воно таке.Тому це є деревяна дошка шириною 100мм, і товщиною 25мм , до неї прикріплюється металева планка (дошка ) в даному випадку п.8 Металопрофіль Т-18/10 /0,45 мм RAL , м2 = 14 , по ціні 179,50, сума 2513грн. Тому пропущеного тут не має , все по технології влаштування покрівлі і Вами наданого завдання.
П.20 Додатку 1
Виконавець гарантує надійність і якість виконаних, закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених умовами цього Договору, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку та надає у складі пропозиції лист-згоду.
Лист згода щодо гарантійного строку на виконані роботи складає не менше 3 років.
Щодо даної вимоги , ми надаємо Лист-гарантія Вих.№ 11 від 19.11.2020р , де детально вказується відповідь на дану вимогу. Гарантія на виконані роботи 3(три) роки. І крім того вказується додатково на строк експлуатації 10 років
Також повторення даної вимоги другий лист гарантія Вих.№ 24 від 16.11.2020р де детально вказується відповідь на дану вимогу.
Отже є дві відповіді на дану вимогу.
Ми Вам докладно відповіли на Ваші зауваження , але вони видумані , ми не вбачаємо наших порушень для нас як учасника з найменшою ціною, тому просимо Уповноважену особу переглянути своє рішення і відмінити його визначивши нас як переможця торгів.
, Умови виконані
Висновок дискваліфікація – безпідставна та хибна
Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси,
а також власне чинне законодавство у свері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо.
Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України,
Просимо приняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу уповноваженою особою,
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
З ПОВАГОЮ…
Вирішення:На Вашу вимогу інформуємо:
п.20 Додатку 1 до оголошення
- учасник повинен надати лист згоду у складі пропозиції щодо надійності і якості виконаних, закінчених робіт і змонтованих конструкцій , досягнення показників , визначених умовах цього Договору та можливість іх експлуатації протягом гарантійного строку .
Вами надано лист №11 від 19.11.2020р. та №24 від 16.11.2020р. , де вказується лише гарантійний строк на виконанні роботи, що не відповідає вимогам оголошення.
Щодо копії дозволу або декларація Державної служби України з питань праці нв проведення підвищеної небезпеки на монтаж, демонтаж машин , технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Закон «Про охорону праці» встановлює обов’язок роботодавця отримати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. До робіт підвищеної небезпеки віднесені і висотні.
Процедура видання дозволів визначена постановою Кабміну від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Висотні роботи діляться на дві категорії:
• роботи верхолазні — роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі на висоті п’яти метрів і більше від поверхні землі, перекриття або робочого настилу;
• роботи на висоті — роботи, що виконуються на висоті 1,3 метра і більше від поверхні землі, перекриття або робочого настилу, в т. ч. із робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше двох метрів від неогороджених перепадів на висоті 1,3 метра і більше.
Для допуску працівника до виконання верхолазних робіт роботодавцю необхідно отримати в територіальному органі Держпраці спеціальний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Для виконання робіт на висоту роботодавцю досить надати в місцевий територіальний орган Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Роботи, які виконують на висоті понад 1,3 м, входять до переліку видів робіт із підвищеною небезпекою. Їх виконують на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (далі — декларація відповідності). Підстава — пункт 6 додатка 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107.
Джерело: https://www.sop.com.ua/question/678-dozvl-na-vikonannya-robt-na-visot?from=contentblock_qa
Даного документа не було подано Вами у складі пропозиції. Виходячи з вищесказаного , вважаємо Вашу вимогу безпідставною та не обґрунтованою.